Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 oktober 2008, 13:33   #61
wild cannibal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Deze troepenmacht is nodig om de bevolking te beschermen.

Verder moet B&H niet klagen, ze worden bevoorrecht.

"Terwijl de 'Heil Hitler's' en de 'Sieg Heil's' tot op straat waren te horen, vertikten de federale politie, het parket en de burgemeester om in te grijpen. De uitleg van Cd&V-burgemeester Laridon "we hebben niet de wettelijke middelen om in te grijpen" raakt kant noch wal. De Hitlergroet en de kreten 'Heil Hitler' of 'Sieg Heil' zijn in overtreding met de racisme- en negationismewetgeving.

Probeer ook maar eens om als jeugdbeweging of vereniging onaangekondigd en onder valse voorwendselen ergens in Vlaanderen een concert of bijeenkomst van die omvang te organiseren, in geen tijd komt de politie de zaak stilleggen. Echter niet voor de neonazi's die voor hun concerten vanuit alle hoeken van Europa steeds gemakkelijker de weg vinden naar ons land,
die lijken boven alle wetten te staan. Zo blijft België één van de weinige landen waar dergelijke bijeenkomsten, door een bijna misdadige laksheid vanuit de overheid, probleemloos kunnen blijven doorgaan."
bron http://yelloman1.blogspot.com/2008/1...diksmuide.html
Ben je daar al eens geweest, op zo een optreden ? Dat is allemaal ferm overdreven, hoor. Juist veel lawaai, en bier drinken. Weinig vechtpartijen, géén vandalisme. Gemiddelde leeftijd : tussen 20 en 30 jaar. M.a.w. gasten die nooit geen nazi in levenden lijve gezien hebben. Die mannen zoeken een vlag om zich achter te scharen. Vermits de rode vlag hen niet bevalt, de blauwe van de liberalen ook niet, hebben ze weinig andere keus dan de bruine...
wild cannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 13:35   #62
FDM
Banneling

Standaard

' wij worden overdag gecontroleerd en s'nachts bestolen '
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 13:38   #63
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

maar het is ook en vooral de media die dit weer es opklopt, in feite is deze gebeurtenis helemaal geen nieuws

en om de partijdigheid van bvb de VRT te schetsen: er waren al een docu over de CCC waarin de kopstukken uitgebreid hun versie van 't verhaal mochten doen, en in het praatprogramme "Nachtwacht" mocht opperterrorist Pierre Carette een half uur lang zijn ideeën uit de doeken doen. Kan iemand zich voorstellen dat over 10 jaar Hans Vanthemsche een half uur zendtijd krijgt om zijn ideeën en zijn gedrag van die fatale dag in Antwerpen te verdedigen??? Per slot heeft hij net als Carette & Co twee mensen vermoord.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent

Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 19 oktober 2008 om 13:48.
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 13:47   #64
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yelloman1 Bekijk bericht
U lijkt wel een erg selectief geheugen te hebben, of zijn we vergeten hoe anderhalf jaar geleden tijdens een B&H-concert een VTM-cameraman in het ziekenhuis werd geschopt?

Of hoe een Franse toerist (met donkere huidskleur) voor hun Brugse stamkroeg in elkaar werd geslagen (de man zonk in een diepe coma en stierf enkele maanden later). In datzelfde café vonden eerder al ernstige incidenten plaats, waaronder een vuurgevecht.

De enorme wapenvondsten (met explosieven) bij leden van Blood and Honour en Combat 18, waarbij plannen werden gevonden om terreur te zaaien (oa. een aanslag op FDW).
Mo manneke toch... zijde gij echt zo simpel? Aan de artikelen op uwe blog en aan uw flauw ongeargumenteerd gezwets hier te zien zou ik 't nog beginnen geloven...
Eender wie probeert onuitgenodigd beelden te maken op een privé-feest zonder dat de organisator op de hoogte is, is in fout. Privacy, ken je dat? Die camera-man werd trouwens NIET het ziekenhuis in geschopt, er is wat geduwd en getrokken geweest, waarna hij door security ontzet is en daarna rustig met zijn eigen wagen is weggereden met de raad om zo'n grapjes niet meer te proberen.
Die Afrikaan en die rasta waren niet VOOR het café in een gevecht betrokken maar eind de straat, nadat beide voorgaande sujetten geprovoceerd hadden. Die Afrikaan is trouwens overleden aan andere oorzaken dan degene van het gevecht. Wat dat vuurgevecht betreft, was dat uitgelokt door 2 producten van de linkse drugscultuur. 1 er van heeft ondertussen al zijn verdiende loon gekregen toen hij na de veroordeling naar Thailand gevlucht was en daar in een toilet door een Thai in het hoofd werd gestoken.
U bent blijkbaar ook al rechter? Voor zover ik weet is er in gans die BBET zaak (wat B&H noch C18 daar ook maar mee te zien hebben blijft mij een gigantisch raadsel) nog altijd geen uitspraak. En ik denk zelfs dat wanneer er een uitspraak in komt, jullie weer wat gaan kunnen huilen want schijnbaar berust gans de aanklacht op redelijk los zand.
Best Yelloman, ik kan me best inbeelden dat je een linkse idealist bent en dat je geen moment onbenut wil laten om de tegenstander (je denkt toch dat het je tegenstander is) onderuit te schoppen. Maar misschien moet je al die energie eens steken in het bekampen van de ware vijand. En die zat niet gisterenavond in Diksmuide. Nee, die zit al jaren in de wetstraat, het euro-parlement, aan de top van het bankwezen etc etc.
Ik hoop dat je dat op een goeie dag eindelijk eens gaat inzien, idem voor je klunzige collega's van het AFF/Blokbuster en godweet welke andere reactionaire flutgroepjes er nog bestaan aan de linkerzijde. Misschien dat je dan eens serieus gaat genomen worden.
Ik mag voor jullie trouwens ten stelligste hopen dat die nieuwe wetsvoorstellen er niet door geraken. Besef goed dat die wet met het grootste gemak kan gebruikt worden tegen jullie (in wezen tegen iedereen die niet akkoord is met het systeem). Dat jullie zo dwaas zijn dat jullie dat echt niet inzien, gaat er bij mij echt wel niet in.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 13:56   #65
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Mo manneke toch... zijde gij echt zo simpel? Aan de artikelen op uwe blog en aan uw flauw ongeargumenteerd gezwets hier te zien zou ik 't nog beginnen geloven...
Eender wie probeert onuitgenodigd beelden te maken op een privé-feest zonder dat de organisator op de hoogte is, is in fout. Privacy, ken je dat? Die camera-man werd trouwens NIET het ziekenhuis in geschopt, er is wat geduwd en getrokken geweest, waarna hij door security ontzet is en daarna rustig met zijn eigen wagen is weggereden met de raad om zo'n grapjes niet meer te proberen.
Die Afrikaan en die rasta waren niet VOOR het café in een gevecht betrokken maar eind de straat, nadat beide voorgaande sujetten geprovoceerd hadden. Die Afrikaan is trouwens overleden aan andere oorzaken dan degene van het gevecht. Wat dat vuurgevecht betreft, was dat uitgelokt door 2 producten van de linkse drugscultuur. 1 er van heeft ondertussen al zijn verdiende loon gekregen toen hij na de veroordeling naar Thailand gevlucht was en daar in een toilet door een Thai in het hoofd werd gestoken.
U bent blijkbaar ook al rechter? Voor zover ik weet is er in gans die BBET zaak (wat B&H noch C18 daar ook maar mee te zien hebben blijft mij een gigantisch raadsel) nog altijd geen uitspraak. En ik denk zelfs dat wanneer er een uitspraak in komt, jullie weer wat gaan kunnen huilen want schijnbaar berust gans de aanklacht op redelijk los zand.
Best Yelloman, ik kan me best inbeelden dat je een linkse idealist bent en dat je geen moment onbenut wil laten om de tegenstander (je denkt toch dat het je tegenstander is) onderuit te schoppen. Maar misschien moet je al die energie eens steken in het bekampen van de ware vijand. En die zat niet gisterenavond in Diksmuide. Nee, die zit al jaren in de wetstraat, het euro-parlement, aan de top van het bankwezen etc etc.
Ik hoop dat je dat op een goeie dag eindelijk eens gaat inzien, idem voor je klunzige collega's van het AFF/Blokbuster en godweet welke andere reactionaire flutgroepjes er nog bestaan aan de linkerzijde. Misschien dat je dan eens serieus gaat genomen worden.
Ik mag voor jullie trouwens ten stelligste hopen dat die nieuwe wetsvoorstellen er niet door geraken. Besef goed dat die wet met het grootste gemak kan gebruikt worden tegen jullie (in wezen tegen iedereen die niet akkoord is met het systeem). Dat jullie zo dwaas zijn dat jullie dat echt niet inzien, gaat er bij mij echt wel niet in.
Was dat diegene die door Pol zijn hoofd heeft geschoten?

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 14:54   #66
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Was dat diegene die door Pol zijn hoofd heeft geschoten?
euhm, ben effe niet mee. Die ene had een mes bij, de andere een vuurwapen (waarmee het eigenlijk allemaal begonnen was toen hij zo lomp was dat dat ding uit zijn zak op de grond viel), toen hij er begon mee zwaaien was 't ambras, hebben die alle 2 flink wat mot gevangen. Die met het vuurwapen was toen gevlucht, toen er iemand achterna liep heeft die zich omgedraaid en die gast in de buik geschoten. Maanden coma en een mens die niet meer normaal functioneert (fysisch en mentaal) tot gevolg
Oud 19 oktober 2008, 15:30   #67
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
euhm, ben effe niet mee. Die ene had een mes bij, de andere een vuurwapen (waarmee het eigenlijk allemaal begonnen was toen hij zo lomp was dat dat ding uit zijn zak op de grond viel), toen hij er begon mee zwaaien was 't ambras, hebben die alle 2 flink wat mot gevangen. Die met het vuurwapen was toen gevlucht, toen er iemand achterna liep heeft die zich omgedraaid en die gast in de buik geschoten. Maanden coma en een mens die niet meer normaal functioneert (fysisch en mentaal) tot gevolg
Ah nee, ik heb het over iemand anders. In mijn verhaal werd er iemand door het hoofd geschoten en het had wat overeenkomsten met wat u eerst zei.

Edit: achter iemand aan lopen die gewapend is met een pistool lijkt me wat gek trouwens.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 19 oktober 2008 om 15:31.
Oud 19 oktober 2008, 15:37   #68
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
1 Dit stond er bij :

Knippen en wissen om er iets van te maken kan iedereen hoor ...

2 Kijk hé , indien u alles wenst te verbieden waar u niet mee akkoord bent, dan gaat er niet veel meer overblijven...
Ik ben niet akkoord met de denkwijze van punkers , geen punkconcerten dus ... Ik ben het niet eens met hetgeen de voorstanders van een multiculturele maatschappij , dus moeten alle "wereldmuziekfestivals -" verboden worden ...
Indien u iets voor de één verbiedt , dan moet consequent zijn en het voor de andere ook verbieden ...

3 Dat is dus de maatschappij die u wenst te zien , een maatschappij waar alles verboden is ???
't zal plezant worden hé
1 Door te knippen maakte ik er helemaal niets anders van. Wat ik knipte waren je insinuaties.
Maar mijn punt blijft overeind.
Speciaal voor jouw herquot ik zonder knippen
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yelloman1 Bekijk bericht
Citaat:
Toch is dit het zoveelste optreden dat zonder problemen doorgaat ...
Ik zou zeggen, laat die mensen hun muziekje hebben, blijkbaar kunnen ze een fuif hebben zonder problemen , Mss zijn er enkel problemen als er tegenstanders boel komen zoeken ...
Wat het soort muziek betreft , zit er in rapmuziek niet meer geweld en zo ???
U lijkt wel een erg selectief geheugen te hebben, of zijn we vergeten hoe anderhalf jaar geleden tijdens een B&H-concert een VTM-cameraman in het ziekenhuis werd geschopt?

Of hoe een Franse toerist (met donkere huidskleur) voor hun Brugse stamkroeg in elkaar werd geslagen (de man zonk in een diepe coma en stierf enkele maanden later). In datzelfde café vonden eerder al ernstige incidenten plaats, waaronder een vuurgevecht.

De enorme wapenvondsten (met explosieven) bij leden van Blood and Honour en Combat 18, waarbij plannen werden gevonden om terreur te zaaien (oa. een aanslag op FDW).
Bwah , maar bij alle strekkingen en feesten of fuiven kan je wel iets vinden ...
Ik heb zo'n vermoeden dat de organisatoren van optredens van b&h wel weten wat voor volk er naar dat optreden komt, en dat ze er wel voor zorgen dat het daar in goede banen loopt .
Hoeveel wannabee-gangsters lopen er gewapend rond op een rap-fuif ? Hoeveel extreem linkse aanhangers van bv de ccc en dergelijke terroristische toestanden zijn er op punkfuiven???
Hoeveel aanhangers van moslimterroristen zijn er op feesten met arabische muziek ???
Zo kan je overal naar gaan zoeken ...
Door dingen te verbieden zorg je er trouwens voor dat ze in illegaal circuit gaan draaien, en dan is er al helemaal geen controle mogelijk ...
Met deze "bwah" moet je dus toegeven dat dit niet correct is "Toch is dit het zoveelste optreden dat zonder problemen doorgaat ..."
Verder nog wat minimaliseren en insinuëren.

2 Waar haal je het vandaan dat ik alles wil verbieden waar ik niet mee akkoord ga?
We hebben in België de "de racisme- en negationismewetgeving"
Waarom moet Blood & Honour zich daar niet aan houden?

3 Ik zou graag mijn eigen mening zelf weergeven. Dat hoef jij echt niet te doen. Dit wordt een pest op dit forum. Eerst insinueren dat iemand een bepaalde mening heeft. En in de volgende alinea is het al een vaststaand feit.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 15:40   #69
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah nee, ik heb het over iemand anders. In mijn verhaal werd er iemand door het hoofd geschoten en het had wat overeenkomsten met wat u eerst zei.

Edit: achter iemand aan lopen die gewapend is met een pistool lijkt me wat gek trouwens.
Ah ok. Wel, die kerel had een beetje een "berserker" mentaliteit, hehe
Oud 19 oktober 2008, 16:10   #70
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wild cannibal Bekijk bericht
Ben je daar al eens geweest, op zo een optreden ? Dat is allemaal ferm overdreven, hoor. Juist veel lawaai, en bier drinken. Weinig vechtpartijen, géén vandalisme. Gemiddelde leeftijd : tussen 20 en 30 jaar. M.a.w. gasten die nooit geen nazi in levenden lijve gezien hebben. Die mannen zoeken een vlag om zich achter te scharen. Vermits de rode vlag hen niet bevalt, de blauwe van de liberalen ook niet, hebben ze weinig andere keus dan de bruine...
Is dit allemaal ferm overdreven?
http://tinypic.com/player.php?v=2ia8oiq&s=4
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.297803
http://www.deredactie.be/cm/de.redac...theek/1.298062
Oud 19 oktober 2008, 16:15   #71
Hoomer

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe bedoel je?
U zegt "als Hitler nog moest leven draaide die zich om in zijn graf
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 16:24   #72
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
U zegt "als Hitler nog moest leven draaide die zich om in zijn graf
Ja, als hij niet meer leeft kan hij zich niet omdraaien he.

Verschaeve
Oud 19 oktober 2008, 16:25   #73
Eichmann
Banneling

Standaard

You point being? Wat is het probleem nu eigenlijk? Ze zitten in een privézaal, geen kat die er last van heeft. Is dat nu het gevaar voor de samenleving? een honderdtal mensen die pinten staan te drinken en wat slogans schreeuwen? 's anderdaags weet de helft niet eens meer tegen wie ze gepraat hebben...
Begin beter eens die smeerlappen van de staat aan te vallen, neer te halen en te verbieden, die zijn HET gevaar voor onze samenleving.
Oud 19 oktober 2008, 16:32   #74
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
You point being? Wat is het probleem nu eigenlijk? Ze zitten in een privézaal, geen kat die er last van heeft. Is dat nu het gevaar voor de samenleving? een honderdtal mensen die pinten staan te drinken en wat slogans schreeuwen? 's anderdaags weet de helft niet eens meer tegen wie ze gepraat hebben...
Begin beter eens die smeerlappen van de staat aan te vallen, neer te halen en te verbieden, die zijn HET gevaar voor onze samenleving.
Heb je de filmpjes bekeken? En je ziet geen probleem?
Heb je hun teksten beluisterd? En je ziet nog altijd geen probleem?
In een privézaal mag je de wet overtreden?
Oud 19 oktober 2008, 16:44   #75
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je de filmpjes bekeken? En je ziet geen probleem?
Heb je hun teksten beluisterd? En je ziet nog altijd geen probleem?
In een privézaal mag je de wet overtreden?
Je ontwijkt de kern van de zaak andermaal. Er zijn grotere "problemen" in het land dat zo'n groupuscule... Begin eerst eens met de problemen aan de top aan te kaarten en aan te vallen. Misschien zal dat al veel meer indruk maken dan wat lopen te kappen op een paar honderd man die ladderzat een paar foute slogans scanderen. Ik heb persoonlijk geen last dat die daar hun kunstje mogen doen, noch heb ik last dat ALS een debat organiseert of het AFF weer zo'n marginale betoging organiseert. Waar ik wel last van heb is dat die smeerlappen in de regering, in het europees parlement en god weet waar nog allemaal ons dag na dag ringeloren, bedriegen, uitzuigen, figuratief neerstampen en gans onze samenleving ruineren door allerhande stompzinnige wetten en beslissingen aan te nemen.
Denk daar maar eens over na best Arisjok.
Oud 19 oktober 2008, 16:52   #76
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
De logica kan helpen, namelijk: zet een bende neo-nazis in een groep, smijt er wat bier tegenaan en laat wat skinheadgroepen spelen.
Lijkt het je nu echt zo vreemd dat die gasten 'sieg heil' en ander onzin beginnen te brallen?
Citaat:
Geen geloofwaardige bron?
Geloof je niet dat de 'Heil Hitler's' en de 'Sieg Heil's' tot op straat te horen waren?
Geloof je niet dat de kreten 'Heil Hitler' of 'Sieg Heil' in overtreding zijn met de racisme- en negationismewetgeving?
Geloof je niet dat de federale politie, het parket en de burgemeester het vertikten om in te grijpen?
Geloof je niet dat je als jeugdbeweging of vereniging niet moet proberen om onaangekondigd en onder valse voorwendselen ergens in Vlaanderen een concert of bijeenkomst van die omvang te organiseren, zonder dat de politie de zaak zal stilleggen.
En waar blijft die geloofwaardige bron nu waar lomeanor om vroeg?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 17:04   #77
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Je ontwijkt de kern van de zaak andermaal. Er zijn grotere "problemen" in het land dat zo'n groupuscule... Begin eerst eens met de problemen aan de top aan te kaarten en aan te vallen. Misschien zal dat al veel meer indruk maken dan wat lopen te kappen op een paar honderd man die ladderzat een paar foute slogans scanderen. Ik heb persoonlijk geen last dat die daar hun kunstje mogen doen, noch heb ik last dat ALS een debat organiseert of het AFF weer zo'n marginale betoging organiseert. Waar ik wel last van heb is dat die smeerlappen in de regering, in het europees parlement en god weet waar nog allemaal ons dag na dag ringeloren, bedriegen, uitzuigen, figuratief neerstampen en gans onze samenleving ruineren door allerhande stompzinnige wetten en beslissingen aan te nemen.
Denk daar maar eens over na best Arisjok.
Wie ontwijkt er?
Deze draad gaat over "blood & honour in Diksmuide"
Als je liever de machthebbers of zo "aanvalt" staat het je vrij om daarover een draad op te starten.
Jij hebt geen last van "blood en honour", goed voor jou.
Je mag proberen om hen wat te minimaliseren, maar dit doet niets af van wat er tijdens hun bijeenkomsten gebeurt.
Het zijn racisten en neo-nazi's. Ze overtreden de wet.
Oud 19 oktober 2008, 17:06   #78
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
' wij worden overdag gecontroleerd en s'nachts bestolen '
Ocharme toch!
Wie zijn "wij"??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2008, 17:14   #79
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
En waar blijft die geloofwaardige bron nu waar lomeanor om vroeg?
Wat aanvaard je als geloofwaardige bron?

En waarvoor wil je een bron?
Voor het feit dat de 'Heil Hitler's' en de 'Sieg Heil's' tot op straat te horen waren?
Voor het feit dat de kreten 'Heil Hitler' of 'Sieg Heil' in overtreding zijn met de racisme- en negationismewetgeving?
Voor het feit dat de federale politie, het parket en de burgemeester het vertikten om in te grijpen?
Voor het feit dat je als jeugdbeweging of vereniging niet moet proberen om onaangekondigd en onder valse voorwendselen ergens in Vlaanderen een concert of bijeenkomst van die omvang te organiseren, zonder dat de politie de zaak zal stilleggen.
Oud 19 oktober 2008, 17:28   #80
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
De logica kan helpen, namelijk: zet een bende neo-nazis in een groep, smijt er wat bier tegenaan en laat wat skinheadgroepen spelen.
Lijkt het je nu echt zo vreemd dat die gasten 'sieg heil' en ander onzin beginnen te brallen?
Dus niet de ballen gehad om de toegang te blokkeren?
Grote muil die antifa's...
VlaamseKracht is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be