![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.bc-freaks.tk/ en er hangt toch een embleem van de Angels boven de deur. Ik ben verward ![]() Zijn dit wannabe's of watte?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En als er een embleem van ons boven de deur zou hangen dan was ik nu al onderweg omdat eraf te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben een "MC-onkundige" ![]() Straks in het passeren eens zien wat dat embleem dan wel is. merci voor de "duiding" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is de Biker Saloon in Voorde niet meer open? Dan kom ik ook af...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo; je hele vergelijking tussen een burgerwacht en Jah Jah is volslagen fout!
In de doelstelling van Jah Jah lag het bevestigen van zijn hypothese; de politie is een bende rascisten en die gaan wij in het oog houden. Me dunkt dat controle op politie uitgevoerd door doelgroepen zelf een andere discussie is dan burgerwachten omdat bewoners zichzelf geteisterd zien door criminaliteit. Voor een intelligent man ( wat u vast bent) is het voor mij beklemmend te lezen hoe u die eigenschap steeds aanwendt om een beeld te scheppen wat gericht is op zand strooien binnen discussies die geen enkel raakvlak hebben met uw hersenspinsels; het verdedigen van een multiculturele Efteling, een pretpark waar steeds minder mensen een ticket voor willen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog even en we denken dat 't uit je eigen fantazie komt. Laatst gewijzigd door filosoof : 2 december 2008 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Ik ook. D�*t was pas plezant (en gezonder).
![]() |
#94 |
Parlementslid
|
![]() verkeerd topic
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Google..............
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De wet verbied namelijk niet dat je je kluis naast je bed zet. Plus de politie komt 's nachts toch nooit je wapens controleren. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jahjah's groepering: observatie, geen enkele tussenkomst op geen enkel vlak. Burgerwacht: lynchgroepering. Iedereen moet maar voor zijn eigen hachje instaan wanneer de politie niet beschikbaar is of niet op tijd komt. En ik ben zeer ruimdenkend over de mogelijke methoden daarvoor ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |