Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2008, 17:57   #101
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ook dat is relatief Maes, neem nu mijn geval. ik beweer dat ik Hells Angel ben, sommigen twijfelen daaraan maar als ik ze uitnodig om naar het dichtsbijzijnde Hells Angelclubhuis te komen en aldus overvloedig bewijs te zien, dan komen ze nooit.

Nooit, niemand.
Welke club? (zit zelf nie in club, gewoon geintresseerd in goei café in de buurt miss)

Nu pas snap ik trouwens uwe nickname

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 18:02.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 18:09   #102
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
verkeerd topic
"oops, sorry wrong set"

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 2 december 2008, 18:16   #103
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Welke club? (zit zelf nie in club, gewoon geintresseerd in goei café in de buurt miss)

Nu pas snap ik trouwens uwe nickname
Dat is ook de clubnaam.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 18:41   #104
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ik wacht nog altijd op een bron.
Nog even en we denken dat 't uit je eigen fantazie komt.
"we" filosoof geeft u toe dat u meerdere nicknamen hebt enne ik mag nog steeds vertellen over mijn ervaringe niet waar beste doorsnee poco dat is mijn bron de realiteit
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 18:44   #105
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat is ook de clubnaam.
Woops in holland. beke te ver.

Oud 2 december 2008, 21:00   #106
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Filo; je hele vergelijking tussen een burgerwacht en Jah Jah is volslagen fout!
In de doelstelling van Jah Jah lag het bevestigen van zijn hypothese; de politie is een bende rascisten en die gaan wij in het oog houden.
Me dunkt dat controle op politie uitgevoerd door doelgroepen zelf een andere discussie is dan burgerwachten omdat bewoners zichzelf geteisterd zien door criminaliteit.
Voor een intelligent man ( wat u vast bent) is het voor mij beklemmend te lezen hoe u die eigenschap steeds aanwendt om een beeld te scheppen wat gericht is op zand strooien binnen discussies die geen enkel raakvlak hebben met uw hersenspinsels; het verdedigen van een multiculturele Efteling, een pretpark waar steeds minder mensen een ticket voor willen.
De politieke tegenstanders van jahjah beschuldigde hem er anders van...
PS,
zou je willen stoppen met persoonlijke aanvallen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 09:55   #107
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
De politieke tegenstanders van jahjah beschuldigde hem er anders van...
PS,
zou je willen stoppen met persoonlijke aanvallen?
tiens over persoonlijke aanvallen gesproken mag ik uw citaten hier plaatsen? Alice zegt gewoon de waarheid dat is geen persoonlijke aanval

Citaat:
Je taal wordt warrig , je taal wordt nog warriger!)
Je beweert iets in 't wilde, maar het ook nog bewijzen op één of andere manier? Ho maar, d�*�*r begin je nooit aan.

Laatst gewijzigd door shaddy : 3 december 2008 om 09:58.
Oud 3 december 2008, 10:02   #108
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
Wat een ervaringen heb je toch al mogen beleven...

Laat ons een pb prive houden: ik herinner me dat bericht goed en dat was ook al een bericht ivm je persoonlijke manier van discussieren, nietwaar?

Voor zover je nog zou twijfelen;
Ik ben niet, ik herhaal niet, Paris...
Ik wou enkel aantonen dat "ervaringen" en "feiten" op internet nogal gratuit zijn, daar je ze onmogelijk kan "bewijzen"

Waarom zou ik paris niet mogen ontmoeten? Die is best toegankelijk zulle. Ik kan je stelling onderuit halen jij kan dat niet bij mij , want ik vertel over mijn ervaringen. Ik hou van uitdagingen en ik hou van vrijwilligerswerk. Ik kom graag buiten. Ieder zijn meug. En die PB kwam niet wegens mijn persoonlijke citaat, het was duidelijk voor iedereen dat het in het algemene telde. Belachelijk dat u hier persoonlijk wordt en mij vals beschuldigt. Oh zo typisch voor een doorsnee poco met de rug tegen de muur en ze worden persoonlijk. tsj tsj De islam is onverdedigbaar elke religie trouwens, waarom moeite ervoor doen. Stemmen aan het ronselen
Oud 3 december 2008, 10:52   #109
Plantival
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Er wordt gestolen,ingebroken,afgetuigd,gevochten bij de vleet,alleen in mijn appartementsgebouw komt er wel wekelijks iemand over de vloer met slechte bedoelingen.Vandalisme en het groeit maar en wordt met de dag erger,de politie weet niet meer van hout pijlen te maken.
De daders weten eigenlijk ook niet wat hun overkomt,binnen en buiten binnen het half uur op een politie bureau.
Kan er geen burgerwacht opgericht worden mits enige opleiding?(niet dat het veel zal helpen,gewoon preventie).Gepensioneerden genoeg de dag van vandaag die iets willen doen.Kunnen zij niet een oogje in het zeil houden?Velen slapen slecht s'nachts,in plaats van uren voor de tv te zitten,kunnen zij niet meehelpen met beperkte bevoegdheden?Ik denk dat voor velen een nieuwe uitdaging inzit.Tuurlijk is niet iedereen daar voor capabel,maar wat wordt het anders?
Waar ik woon, fabianen, is het niet beter gesteld. Het allochtoon gespuis, voornamelijk Marokkanen, zijn hier de baas en verpesten hier volkomen de leefbaarheid. Deporteren dat gespuis!
Plantival is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 11:08   #110
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Filo; ik denk niet persoonlijk te worden wanneer ik erop wijs dat u steeds dezelfde hersenspinsels als uitgangspunt gebruikt;kunt u eens uitleggen waarom u controle door doelgroepen op politie gelijkzet met een burgerwacht die inbraken wil voorkomen?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 11:26   #111
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo leer je nog eens iets.
dat embleem was dat van Harley Davidson...
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 11:35   #112
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
dat embleem was dat van Harley Davidson...
Dat is toch nog enigzins verschillend van het onze, beide zijn getrademarked, dat wel maar verder is er geen overeenkomst.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 11:59   #113
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is toch nog enigzins verschillend van het onze, beide zijn getrademarked, dat wel maar verder is er geen overeenkomst.
Heb ik ook gemerkt na wat google werk...

zoals eerder aangegeven; ik ben een MC-onkundige
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 12:09   #114
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plantival Bekijk bericht
Waar ik woon, fabianen, is het niet beter gesteld. Het allochtoon gespuis, voornamelijk Marokkanen, zijn hier de baas en verpesten hier volkomen de leefbaarheid. Deporteren dat gespuis!

U bent het blijkbaar nog niet verleerd.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 12:10.
Oud 3 december 2008, 12:17   #115
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
In brussel is er wel een wacht die zorgt dat moslimas deftig gekleed gaan. Ik heb wel nog geen weeet van een burgerwacht die specifiek de politie weg houdt. Wel dat moslimbroeders = de gekende hangjongeren elkaar steunen en de boel ophouden als de politie arriveert.
Ik wacht nog steeds op die bron daarvoor...en ik krijg de indruk dat die bron niet zal komen (zomaar een indruk...)
vooral daar je schreef dat je niet veel in Brussel komt, zodat het moeilijk "persoonlijke observatie" kan zijn.

*

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 12:28.
Oud 3 december 2008, 12:44   #116
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Filo; ik denk niet persoonlijk te worden wanneer ik erop wijs dat u steeds dezelfde hersenspinsels als uitgangspunt gebruikt;kunt u eens uitleggen waarom u controle door doelgroepen op politie gelijkzet met een burgerwacht die inbraken wil voorkomen?
Toen Jahjah die controles liet doen werd tegen hem gezwaaid met "militievorming" etc (ten onrechte, zo bleek) Bij het oprichten van zgn burgerwachten bestaat dat risico waarschijnlijk nog meer: iemand die politie controleert kan dat moeilijk buiten aanwezigheid van politie doen en het risico op uitspattingen is IMO dan toch niet zeer groot. Bij "burgerwachten" is het risico wel groter (indien ik me goed herinner stierf er dit jaar iemand in Vlaams Brabant tgv dergelijk "burenoptreden": men had hem voor een inbreker aanzien, terecht of niet...) Ik schakel dat dus zeker niet gelijk.

Méér dan een kijker en een telefoon mogen die IMO zeker niet gebruiken (dus ook geen liefhebbers van vechthonden erbij) Daar moet je echt geen "burgerwacht" voor beginnen: iedereen die een misdaad ziet gebeuren dient sowieso de politie te waarschuwen en het slachtoffer te helpen en verdedigen, in de mate dat dat mogelijk is zonder gevaar voor hemzelf. (en met niet meer geweld dan proportioneel is met het gevaar)

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 13:04.
Oud 3 december 2008, 13:06   #117
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Wilt u hier impliciet mee zeggen dat Plantival zelf heeft deelgenenomen aan de deportaties van joden tijdens de Tweede Wereldoorlog? Immers, als iemand iets verleerd heeft, betekent dat dat hij daarvoor eerst een vaardigheid heeft moeten verwerven, in casu het deporteren (van joden tijdens WO II, blijkens de foto in uw antwoord).

Ik vind dat een nogal grove beschuldiging.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 15:28   #118
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wacht nog steeds op die bron daarvoor...en ik krijg de indruk dat die bron niet zal komen (zomaar een indruk...)
vooral daar je schreef dat je niet veel in Brussel komt, zodat het moeilijk "persoonlijke observatie" kan zijn.

*
tja ik kom wel in brussel en in bepaalde buurten. Sinds kort wel. heb indische vrienden. En heb het eens mogen aanschouwen deed me denken aan de pastoor die heel veel vroeger de meisjes op hun plichten wees.
Oud 3 december 2008, 15:30   #119
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

is dat nu echt nodig :/
Een deportatie kan ook via een vliegtuig he Om de 5 posts op dit forum zit er wel een nazi-beschuldiging of verwijt tussen
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2008, 15:35   #120
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky Bekijk bericht
is dat nu echt nodig :/
Een deportatie kan ook via een vliegtuig he Om de 5 posts op dit forum zit er wel een nazi-beschuldiging of verwijt tussen
Hoe zou het komen. Om de 5 post wordt opgeroepen tot deportatie van een bepaalde groep mensen.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be