![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Nu pas snap ik trouwens uwe nickname
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 2 december 2008 om 18:02. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is ook de clubnaam.
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
enne ik mag nog steeds vertellen over mijn ervaringe niet waar beste doorsnee poco dat is mijn bron de realiteit |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
PS, zou je willen stoppen met persoonlijke aanvallen? |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door shaddy : 3 december 2008 om 09:58. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zou ik paris niet mogen ontmoeten? ![]() |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Filo; ik denk niet persoonlijk te worden wanneer ik erop wijs dat u steeds dezelfde hersenspinsels als uitgangspunt gebruikt;kunt u eens uitleggen waarom u controle door doelgroepen op politie gelijkzet met een burgerwacht die inbraken wil voorkomen?
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Staatssecretaris
|
dat embleem was dat van Harley Davidson...
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat is toch nog enigzins verschillend van het onze, beide zijn getrademarked, dat wel maar verder is er geen overeenkomst.
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
zoals eerder aangegeven; ik ben een MC-onkundige |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
![]() U bent het blijkbaar nog niet verleerd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 3 december 2008 om 12:10. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
vooral daar je schreef dat je niet veel in Brussel komt, zodat het moeilijk "persoonlijke observatie" kan zijn. * Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 12:28. |
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Méér dan een kijker en een telefoon mogen die IMO zeker niet gebruiken (dus ook geen liefhebbers van vechthonden erbij) Daar moet je echt geen "burgerwacht" voor beginnen: iedereen die een misdaad ziet gebeuren dient sowieso de politie te waarschuwen en het slachtoffer te helpen en verdedigen, in de mate dat dat mogelijk is zonder gevaar voor hemzelf. (en met niet meer geweld dan proportioneel is met het gevaar) Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2008 om 13:04. |
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Banneling
|
Wilt u hier impliciet mee zeggen dat Plantival zelf heeft deelgenenomen aan de deportaties van joden tijdens de Tweede Wereldoorlog? Immers, als iemand iets verleerd heeft, betekent dat dat hij daarvoor eerst een vaardigheid heeft moeten verwerven, in casu het deporteren (van joden tijdens WO II, blijkens de foto in uw antwoord).
Ik vind dat een nogal grove beschuldiging. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Banneling
|
tja ik kom wel in brussel en in bepaalde buurten. Sinds kort wel. heb indische vrienden. En heb het eens mogen aanschouwen deed me denken aan de pastoor die heel veel vroeger de meisjes op hun plichten wees.
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Minister
|
is dat nu echt nodig :/
Een deportatie kan ook via een vliegtuig he
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hoe zou het komen. Om de 5 post wordt opgeroepen tot deportatie van een bepaalde groep mensen.
|
|
|