![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() vb ers worden door cgkr en de pc linkse garde ook gestigmatiseerd als zijnde racisten - terwijl slecht hooguit een harde kern van vb militanten in werkelijkheid echt racistisch is
men doet geen moeite om het probleem v deze mensen te proberen begrijpen en zo het probleem dus ook te kunnen oplossen nee men zet ze in de schaamhoek en zo blijven ze uiteraard zeker stemmen op het VB.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 januari 2009 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt, maar omdat véél mensen er dan nog een deel afval bijkieperen wordt het een heel andere zaak.... Ik heb nog de tijd geweten dat er sommige tuinen een heel week door een ijzeren vat stond te roken,en maar stoken,en stinken ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bertus den Bleiter Ansjovis heeft me gemaild om me te vragen hier te melden dat hij een taboe is bij de sossenklub, waar sommigen hem een wildvreemde noemen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry maar iemand die opvoeding ziet als iets waar geen derden 'ongewild 'bij betrokken zijn ; is daar wel een discussie mee te voeren?
Wat u met dat racistisch wereldbeeld bedoeld Fallen Angel is me onduidelijk; maar volgen mij bewijst u met die opmerking wel de stelling van Sus en geeft u hem op ieder punt nog gelijk ook; alhoewel dit wel niet uw bedoeling zal wezen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn die zot geworden? Als groenen zouden die toch moeten weten dat in de winter de vissen naar de bodem zakken omdat het daar het warmst is. Wat gaan die groenen zeggen wanneer in de zomer de wind over het water waait. Wind zorgt ook voor turbulentie en geluiden in het water. Gaan die de wind tegen houden omdat dit stress veroorzaakt aan de vissen. Oftewel hoe belachelijk kan je zijn.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet meteen een toonbeeld van vrijheid en gelijkheid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Over vriendelijkheid en verdraagzaamheid gesproken................. En blijkbaar had die buur er de pest aan dat mijn ouders daar een huis hebben gezet. De politie is ook nog eens langs geweest omdat we op zondag onze was hadden buitengehangen en onze buur dat niet kon verdragen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 januari 2009 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is het gewoon een neuroot die op alles en iedereen iets aan te merken heeft.... En dan misschien nog ene die de hele dag aan het venster zit te spioneren met de telefoon in de hand,klaar om te bellen als er iets hem niet bevalt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij zat zelfs te zagen dat de appels van onze appelboom op zijn oprit vielen. Strafste van al was dat zijn (aggresieve) honden geregeld op ons terrein binnendrongen en hij daar niets aan deed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grapjas. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 21 januari 2009 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u gelooft dat motorcross bijna altijd op privé-terrein gebeurt moet u dringend wat meer gaan wandelen!
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom lijkt mij de momentele stellingname wel logischer, dan de vroegere, die trouwens alleen opging in het "haantjesmilieu". Trouwens zo was vroeger geen alcohol drinken ook not done in ditzelfde milieu. En nu is waarschijnlijk geen cocaine snuiven not done in een gelijkaardig milieu. Maw het is niet zozeer dat roken de twee kanten van de taboesfeer heeft gezien, maar wel dat de tegenstander, die vroeger in de minderheid waren, nu in de meerderheid zijn. |
|
![]() |
![]() |