![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#761 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn persoonlijke ervaringen worden bevestigd in de geschriften van Vermeulen. Ik geloof hem dus ja. Ik ga uit van mijn persoonlijke ervaringen, dat had ik trouwens al gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
Gouverneur
|
![]() Ja dat had je gezegd. Maar vind je niet dat het logisch zou zijn moest je kunnen zeggen hoe die criminele daden zijn gelinkt aan het geloof? Waarschijnlijk niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat niet toegelaten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=682 ISLAM MEDE OORZAAK DELINQUENT GEDRAG’ doe toch maar eens de moeite om het te lezen zou ik zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Anderzijds, zo een soort reactie had ik wel verwacht van jou , zich lekker verkneukelen in iemand zijn ongeluk, zonder het natuurlijk recht voor de raap te zeggen. In de paar maanden dat ik hier ben, heb ik je een beetje leren kennen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Door elkaar met studies rond de oren te slaan geraken we geen stap verder. Ik heb ook een studie gepost, van de KUL, waarin cultuur en etniciteit geen rol bleken te spelen in het plegen van criminele daden. Mocht het aan de Islam liggen, dan zou de meerderheid van de moslims in de gevangenis zitten, of tenminste een strafblad hebben. Dat is niet het geval. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#771 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#772 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat is een stelling. Nu is het hun taak om die stelling te bewijzen door argumenten aan te halen. Of neem jij zomaar deze stelling aan? ![]() (...) Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’. (...) wetenschappelijk is aangetoond dat delinquenten vaak een verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Dit minder goed ontwikkelde ‘moreel redeneren’ van Marokkaanse en Turkse jongeren is volgens De Ruiter en haar medewerkster Kim van Oorsouw te verklaren uit de islamitische achtergrond van deze minderheidsgroepen. (...) Dus er is wetenschappelijk aangetoond dat delinquenten verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Goed. Nu linken die onderzoekers dat aan hun islamtische achtergrond, zonder daar ook maar enig bewijs of argument over voor te leggen. Ik vraag me af of ze wel onderzoekers zijn. ‘Binnen de islam ligt de nadruk op gehoorzaamheid aan en respect voor de ouders. Individualisme en onafhankelijkheid worden minder belangrijk gevonden - en dit zijn juist de eigenschappen die de morele ontwikkeling tot een hoger niveau kunnen brengen’, (...) Weeral stellingen, zonder enig bewijs. Bekend is ook dat Marokkanen vaker dan gemiddeld lijden aan schizofrenie. Dat zou weleens te maken kunnen hebben met de veelvoorkomende neef-nichthuwelijken, aldus onderzoekster Trees Pels, die ook meewerkte aan het rapport. (...) En is er een studie voorhanden die een verhoogd risico tot criminele daden aantoont bij schizofrene mensen? Want anders heeft dit weinig met het onderzoek zelf te maken. In ieder geval, als hun onderzoek op waarheid berust, waarom heeft dan de meerderheid van de moslims geen strafblad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#773 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door die hoofddoek te dragen, gaat ze inderdaad in tegen de standpunten van haar partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#774 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#775 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() >>
De islam is mogelijk een van de oorzaken van delinquent gedrag van Marokkaanse jongeren. (...) Volgens De Ruiter hebben Marokkaanse (en Turkse) jongeren een ‘achterstand in hun morele ontwikkeling’. (...) wetenschappelijk is aangetoond dat delinquenten vaak een verminderde gewetensfunctie, minder empathisch vermogen en minder agressiecontrole hebben. Dit minder goed ontwikkelde ‘moreel redeneren’ van Marokkaanse en Turkse jongeren is volgens De Ruiter en haar medewerkster Kim van Oorsouw te verklaren uit de islamitische achtergrond van deze minderheidsgroepen. ... << Dat is het probleem met 'pol & soc', hé. 'Exacte wetenschap' is het niet echt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#776 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#777 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#778 | |
|
![]() Citaat:
Vermoeiend , hoor.
![]() |
![]() |
#779 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer vermoeiend. Dat staat er namelijk helemaal niet. Ik lees in dat citaat bijvoorbeeld nergens het woordje "chemopatiënt". Jij wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#780 | |
|
![]() Citaat:
Mss zou je 'ns een opleiding logica moeten volgen.
![]() |