![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u ziet bv geen bezwaar in het dragen van T- shirts van een politieke partij in de scholen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimensie : 24 juni 2009 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pobrecito ... Mohammed Said al-Aschmawi, islamitisch hervormingsgezinde: Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- Het helpen van degenen die ertoe gedwongen worden. - Het bevorderen van integratie. Btw: er staat nergens in de Koran dat moslima's kopvodden of boerka's moeten dragen. Het is geen religieuze discussie, maar wel 1 van: - zich afzetten tegen onze maatschappij - het onderdrukken van de vrouw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Trouwens, als het beoefenen van een bepaalde godsdienst u voordelen oplevert tov diegenen die dit niet doen is er wel iets grondigs fout. Om nogmaals te illustreren: In mijn secundaire school kregen moslims 3 verlofdagen meer dan niet-moslims, hindoes kregen zelfs een extra 10-tal vrije dagen. Maar van zodra eens iets andersom gebeurt, dan is het discriminatie.
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Partijlid
|
![]() Misschien is hij wel gaan slapen. Ik ga da allezins gaan doen, dus als de reacties uitblijven is dat de reden. Ik bezoek dit forum ook maar sporadisch dus 't kan altijd zijn dat ik maar binnen een paar maand terugkom. Anyway ik denk dat alles hier ongeveer gezegd is. De laatste 10 pagina's zijn we eigenlijk maar aan het herhalen en herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#376 |
Banneling
|
![]() Europees niveau ? Want ik hoor velen kritiek uitoefenen op de E.U. , maar indien dit goed geleid werd, zouden er een hele hoop zeer goede wetten kunnen gestemd worden...
Laatst gewijzigd door zondebok : 24 juni 2009 om 23:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Vreemdeling
|
![]() Dat een hoofddoek wordt verboden op een school vind ik een terechte beslissing. Maar de commentaren zoals "onze superieure wetten" en "de moslims zijn achterlijke mensen" zijn ronduit arrogant, kleinerend en vernederend. En allesbehalve getuigend van respect. En net de individuen die zulke taal verkopen eisen respect van de moslimgemeenschap. Maar iets wat je zal niet kan opbrengen, namelijk respect voor een ander cultuur en levensbeschouwing, kun je moeilijk eisen van een ander. De pot verwijt hier de ketel dat hij zwart ziet. Ik, opgevoed volgens de islamitische en Turkse gewoonten, zou daar meteen op kunnen reageren met gelijkaardige beledigingen richting de Belgische cultuur. Maar ik ga dat niet doen. Het zou een onrecht zijn tegenover de Belgen die wel respect hebben voor de moslims.
|
![]() |
![]() |