![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in koude tijden kan dat met een trui of een hemd, en in de warme maanden moeten ze maar een andere t-shirt dragen, eentje zonder 'boodschap'. Er is meer dan keuze genoeg, zou ik zeggen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Wordt alleen maar gebruikt door leden vd religie vd wrede! ![]() Telkens ergens iemand geciteerd wordt die de waarheid spreekt (in dit geval een 'gematigd moslim, ZIJN woorden), die de zere plek, de zenuw (van islam) blootlegt wordt er geschermd met dat ene woord - lijkt wel een algemene internationale code. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind mensen die geloven dat ze zich moeten onderwerpen aan een ingebeelde compleet irrationele god achterlijk. U vindt dat niet? Met respect heeft dit niks te maken, wel met de dingen durven zeggen zoals ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() Ja, kan iemand in feite aantonen w�*�*r juist in de koran staat dat vrouwen een hoofddoek, of strenger nog, een volledige bedekking , moeten dragen ? Welk hoofdstuk, alinea enz ?
Laatst gewijzigd door zondebok : 25 juni 2009 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Vreemdeling
|
![]() De ideale maatschappij is een utopie.
De uitdrijving van het "kwaad"is dat eveneens. Elk vooruitgang kent zijn eigen problematiek. Leef je graag in een vrij land, waar mensen op straat gekleed lopen zoals ze willen, dan zou je niet moeten klagen over hoe de ander zich kleedt op straat. Wil je in een land leven waar de overheid zich moeit met de klederdracht, dan is een land zoals Afghanistan een modelstaat voor u . Remember, de aanpakswijze van de overheid geldt voor iedereen, dus ook voor degenen die een repressiever beleid willen tegenover moslims. Hoe zeer de overheid repressief is tegenover moslimmigranten, hoe zeer zij dat ook zult voelen mettertijd. Een repressief staat kent geen genade voor haar deviante burgers, vraag dat maar aan de vele Duitse slachtoffers van het NAZI-regime. Dan heb ik het niet eens over de Joden. Een partij zoals het Vlaams Blok is tegen vakbonden. Vakbonden zijn een rots in de branding van de kleine werkman in nood. Maar een fascistisch partij zoals het Vlaams Belang, die zwakkeren onderdrukt, heeft een gelijkaardige houding tegenover de zwakke Vlaming. Zij hanteren de regel van de hierarchie, onderdanigheid, gehoorzaamheid en repressie. Dit betekent dat de zwakkere zich moet buigen tegenover de sterkere. Voor een kapitalistisch staat betekent dat de bedrijven en de overheid de uitbreiding van hun macht zullen kunnen legitimeren, waarvan de afschaffing van de vakbond een mooi voorbeeld is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Allen hebben ze ons geholpen om te groeien. Ze hebben allemaal bijgedragen om de wereld een betere plek te maken. Spijtig genoeg worden (en werden) hun woorden zo vaak gebruikt om slechte dingen te doen. Dat u Mohammed een warlord noemt toont enkel aan hoe weinig u van de geschiedenis afweet. En door mensen met een ander visie achterlijk te noemen toont u enkel maar hoe klein u zelf bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Partijlid
|
![]() Nee dat is waar, maar nog niet zo lang geleden zouden ze wel een mooi vuurtje stoken.
Laatst gewijzigd door PvdV : 25 juni 2009 om 00:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om misverstanden uit te sluiten:
- iedereen loopt wat mij betreft op straat rond in de kleren die hij of zij zèlf wil dragen, daar hoeft niemand zich mee te moeien (enige beperking: alleen tijdens Carnaval is het toegestaan zich onherkenbaar te maken). Wie helemaal géén kleren wil dragen, is evengoed welkom. - als de school waar ik nu werk morgen uit eigen beweging beslist om wèl hoofdbedekking, religieuze symbolen, politieke slogans ... toe te laten, zal ik daar blijven lesgeven. Ik doe het werk graag, en ik hou van mijn leerlingen, zonder onderscheid naar geslacht, leeftijd, huidkleur, geloofsovertuiging, politieke opvattingen, muzieksmaak, hobby's, ... - als de school waar ik nu werk morgen 'onder druk wordt gezet' om het reglement te veranderen, zal ik mij tegen die verandering verzetten zolang ik kan. Er kan van alles verbeteren alhier, maar het reglement is wèl OK. Dat vinden de meeste leerlingen trouwens ook, zelfs al klagen ze soms over het verbod op GSM's, mp3-spelers en andere 'hebbedingetjes'. En verder mag uw mening lijnrecht indruisen tegen de mijne, ik zal blijven opkomen voor uw recht om die mening te verkondigen. Ik zou het waarderen mocht u hetzelfde willen doen voor mijn recht om mijn mening te verkondigen. Alvast bedankt bij voorbaat.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 25 juni 2009 om 00:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#397 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#399 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat de goede richting uit.
![]() |
![]() |
#400 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom eens tot jezelf, en discussieer rustig, met echte argumenten. Er zal naar je geluisterd worden, dan.
![]() |