![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Matt 24:23-25. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 28 juni 2009 om 00:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) ik zou eerder voorstellen de mannelijke bewonderaars van bij meisjes van 2, 3, 4, 5, 6, 7, ... jaar oud uit vrije wil terechtgekomen hoofddoekjes een tijdlang in te pakken. Miljoenen moslima's die zonder hoofddoek rondlopen en zich daar niet bepaald ongemakkelijk bij lijken te voelen, zullen dit misschien een goed voorstel vinden. Vraag het eens aan de meiden van "Ni putes, ni soumises", en die van RAWA. 3) Ik 'pest' ook de dragers van kruisjes, te diepe décolletés, piercings, tatoeages, arafat-sjaaltjes, badges met steunbetuigingen aan de Palestijnen, keltische kruisen, T-shirts met omgekeerde pentagrammen met een boos kijkende geitebok of een opgestoken middelvinger of de tekst "I'm a bitch & I'm free" er op gedrukt, ... Omdat dat in het schoolreglement staat, en omdat het schoolreglement betreffende de pestplicht wellicht alléén nog kan veranderen als de leraars daarover nog eens een stemming zouden willen houden. Aangezien een grote meerderheid - méér dan 2/3de van de leerkrachten - een voorstel tot toelaten van hoofddoeken (en dus ook alle �*ndere 'symboliek') heeft verworpen, en de directrice niet bepaald staat te springen om zich daar tegen te verzetten, zal ik met 'de pesterijen' doorgaan, willen of niet. Als ik dan al eens een contract teken, neem ik dat liever au sérieus. Ik ben geen politieker. Als u denkt dat het voor die meisjes een plezier is mèt hoofddoek op de vele minachtende, hatelijke, spottende, ... blikken van auto- en allochtonen te mogen doorstaan, vergist u zich schromelijk. Ook als ze zònder hoofddoek rondlopen, is het betreden van de openbare ruimte zelden een pretje. Als ik die meisjes vraag wat ze zèlf van het verbod vinden, zeggen ze meestal: "c'est le règlement". En daarmee is de kous voor de meesten af. Slechts enkele meisjes vinden het verbod niet zo fijn. Als ik hen vertel dat er nog altijd zoiets is als de leerlingenraad, halen ze de schouders op of zeggen: "Vous ne savez pas, monsieur, que ça n'a pas de sens? Pas moyen de changer les choses." Dan antwoord ik met een citaat: "Point n'est besoin de croire pour entreprendre, ni de réussir pour persévérer!"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 juni 2009 om 00:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Partijlid
|
![]() U bent een consequent persoon en ik kan daar alleen maar respect voor opbrengen. Maar spijtig genoeg geldt dit niet voor iedereen. Want blijkbaar nemen zij enkel maar aanstoot aan een hoofddoek als die gedragen wordt door een moslim. De hoofddoek van een non is opeens geen probleem of wordt op zijn minst doodgezwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze geloven in elk geval niet, integenstelling tot het christendom, dat Jezus voor de zonden der mensheid stierf in de plaats van zij die dat willen geloven. Want anders was de komst van Mohammed totaal overbodig. De mensheid was immers al gered door Jezus. Nog minder geloven zij dat Jezus uit de dood zou zijn opgestaan, terwijl gans het christendom staat of valt met het geloof in de overwinning op de dood, door Christus de Messias. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terug on topic, hebben christenen er geen enkele moeite met het schoolreglement. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Partijlid
|
![]() Volgens de Islam zijn ALLE profeten even belangrijk wat betekent dat Mohammed NIET belangrijker is dan Jezus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem maar de gedetaileerde beschrijvingen die mozes destijds mondeling ontving om de tempel waar de ark des verbonds moest huizen te beschrijven... Te gedetailleerd om volledig te kunnen onthouden in één gesprek met jaweh,én het nadien foutloos te kunnen omzetten ,en jaweh was destijds er ééntje die zelfs kleine fouten ongenadig afstrafte... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 28 juni 2009 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zou u een ref. kunnen geven waar Mohammed als de grootste profeet gezien wordt? «"Er wordt geen Adamskind geboren of de duivel raakt hem aan. Bij die aanraking slaakt de kleine, nieuwe mens een kreet. Alleen voor Maria en haar zoon gold die regel niet."» (Boechari, 810-870) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben jegens moslim(a)s (ontmoet er best veel) nooit minder beleefd dan tegen Eigen Volk, wel soms "anders" door bijvoorbeeld absolute vermijding van termen als vriend/vriendschap, om de ander niet in gewetensnood te hoeven brengen (koran 5:51 .... hoewel ik "erger" ben want kfr/harb). Mensen ontmoet ik per-1; groepen/ismen/dommen/ideologieën zijn GEVAARLIJK. Als (rechts-pacifistisch) Nederlands staatsburger, wars van alle geweld en doodmakerij, moet ik er genoegen mee nemen dat de (verondersteld: democratische) Nederlandse Regering mij geen foute Nieuwe Medeburgers aansmeert dus voorlopig is voor mij nog iedereen "goed" die zich niet fout gedraagt; nimmer vergeet ik echter het klassieke voorbeeld van het Paard van Troje. Ik heb nog nooit een moslim gesproken die desgevraagd verklaarde er bezwaar tegen te hebben dat, "in een moslimstaat" onbekeerbare (anders)Denkenden worden onderdrukt en eventueel uitgeroeid. "Natuurlijk" is dat "slechts" van toepassing waar moslims "de overhand hebben" dus "geen reden (nog) tot ongerustheid". http://www.trouw.nl/opinie/letter-en...1.ece?all=true Het gegil zou niet van de lucht zijn als moslims in onze landen "spiegelbeeldmatig" de dhimmi-status (zoals weerstandsloos gangbaar in al hun thuislanden) zouden krijgen toebedeeld. http://www.metaseek.nl/search/nl/1/dhimmi
![]() |
![]() |
#1156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Exact; ook van moslims vernomen: Jezus was/is zeker een gewaardeerd profeet, doch minder belangrijk dan Moh en J's absolute vreedzaamheid is bepaald onpractisch.
![]() |
#1157 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ? wat is er met de dragers van bermudazwembroekjes ?
Die mogen nu niet meer binnen. Zijn de daders dan gestraft voor de gedane feiten ? Neen Worden die daders dan weerhouden van terug binnen te komen met zulk een verbod ? Neen... het volstaat dat ze wat anders aantrekken en men kan van 0 herbeginnen een stom kledingsverbod uit te vaardigen. Gaan die daders dan uiteindelijk stoppen of tot bezinnig komen ? weerom neen... ofwel trekken ze wat wanders aan ofwel begeven ze zich naar andere oorden waar het spel herbegint...je verlegt alleen het probleem. Worden er andere mensen 'gestraft' ? Ja , de dragers van bermuda's die geen heibel veroorzaakten Citaat:
Dus waarom dan zo'n stompzinnig verbod opleggen ? Da's zowat van dezelfde orde als een verbod leggen om met roodgekleurde auto's de openbare weg op te gaan als toevallig bleek dat er veel inbreuken waren op de wegcode met roodgekleurde auto's. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 28 juni 2009 om 02:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed
Citaat:
Want volgens jou is dus niet de reden van dat verbod dat er een toenemend aantal hoofddoekjes kwamen en men die situatie wat wou gaan indijken teneinde de neutraliteit ofzo te waarborgen. Jij spreekt hier van een situatie waar de hoofdoek geen enkel probleem vormde maar waar de school wel langzamerhand begint leeg te lopen. Enkele 'extremisten' beweer je ... die nog zouden zweren bij zo'n hoofdoek en die het uiteindelijke cliënteel nog vormen. Dat lijkt me dus om puur commerciele redenen dat men dat verbod daar nu ook in gaat voeren omdat anders niemand het ziet zitten om in een school met een hoop islamitische dames te vertoeven met hoofddoek want het opnemen van dat recht in de enigste school waar het nog kon staat gelijk met extremisme ? Dat zowel voor niet-moslims als voor moslims ? Gék... En heel de bevolking is hier in de waan dat met het toenemend aantal islamieten er ook een opmars zou bezig zijn van islam-extremisme met hoofdoeken en al wat erbij hoort tot gevolg ? Terwijl het net omgekeerd is ... het zijn er slechts een handvol ! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jonge jonge.... dat had ik niet gedacht.. jij moet zowat de ergste zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |