![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kzal eens effe zoeken of ik het filmpje kan vinden.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allemaal zulke vaag gedefineerde begrippen in deze discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=zJAH4ZJBiN8
Als er iemand is die deze aap kan verslaan, dan neem ik alles terug en mag men van mij blijven dierenproeven doen...
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() dieren hebben geen bewustzijn?lagere levensvorm?
![]() http://www.youtube.com/watch?v=l-sBQ0QLisI http://www.youtube.com/watch?v=puHeJWvf0gg http://www.youtube.com/watch?v=Wso13n4kHZ4
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest doet da beest toch zijn ding? ![]() (nu niet dat wij dat moeten nadoen, maar..) -Da schijt waar het gedacht heeft -Da kruipt op een vrouwke zonder aangeklaagd te worden voor verkrachting -Da staat en gaat waar het wil -... Citaat:
Dieren doen dan weer andere dingen dat wij niet doen ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat we verschillend zijn zal ik nooit ontkennen é. Kortom, dieren doen wat ze "willen" zolang ze onze wegen niet kruisen.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij dat deze wezens dan mogen doen met ons wat wij doen met dieren?
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=F1cbsiLrXxk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En deze vraag vind ik ook zo ambetant... van mij mag men proeven doen op mensen ja. (bestaan die trouwens niet?) Of dat da nu van uw "buitenaardse wezens met een iq van 7000" zijn, of beesten, whatever ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je snapt de vraag toch wel. Ik wil gewoon weten waarom dus mensen vinden dat we het recht hebben om de dieren zo te mishandelen. Vandaar de vraag, indien hetzelfde verschil zou zijn met een wezen en ons...is het dan ook ok. Ik denk nm niet dat jij het echt ok vind indien men je kind, vrouw, moeder ofzo in een kooitje stoppen om te kijken hoe lang het duurt voor ze sterft van 1 of andere ziekte die ze haar toedienen, of om te kijken hoeveel oren ze kunnen laten groeien op haar rug. Ambetante vraag, en waarom? Idd, omdat het dan tegen de theorie ingaat waarom men nu de testen op dieren goedkeurt. Nogal simpel é
Laatst gewijzigd door illwill : 1 oktober 2009 om 00:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat shampoo prikt in de ogen, en dat de pest geen geneesmiddel is (om het mooi te verwoorden) Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 1 oktober 2009 om 02:04. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, zo kan ieder van ons wel aan “fundamenteel oderzoek” doen. Ook ik controleer elke maand de stand van het regenwater in de put om zeker te zijn dat we het toilet nog kunnen doorspoelen, als dat niet fundamenteel is weet ik het ook niet meer.
![]() Opkomen tegen,veelal nutteloze, dierenproeven heeft met bambificatie niets te maken maar met respect voor andere levensvormen en met het verdedigen van diegenen die volgens sommigen geen rechten hebben, van diegenen die zich niet zelf kunnen verdedigen, alsof die er enkel zouden zijn ten dienste van die ene soort die zichzelf boven de rest plaatst. Er is in de houding en handelingen van de zelfverklaarde intelligentste soort weinig te merken dat ze meer of beter zouden zijn, integendeel. Dat je dieren ombrengt om aan uw fundamentele behoefte van het tot zich nemen van nutriënten te voldoen kan je nog begrijpen, eten is nu eenmaal een noodzaak om te (over)leven al hoeft zelfs dat niet noodzakelijk met vlees te gebeuren. Je moet echter toch karakterieel al over een hoog Mengele-gehalte beschikken om dagdagelijks uw portie dieren het hoekje om te helpen en zodanig uw honger en dorst naar “kennis” te stillen dit alles onder het mom van het verbeteren van de levenskwaliteit en -verwachting van de mens. Hoe je ’s avonds uw hoofd nog met een gerust geweten kan neerleggen is, voor mij alvast, volslagen onbegrijpelijk. Heeft het enige zin om het zoveelste reinigingsproduct op dieren uit te testen? Enkele electroden in de hersens van primaten te planten om er vervolgens stroom op te zetten? Er naar te streven dat de mens 120 zou worden? Zijn we nog niet met voldoende? Gelukkig kunnen ze, de wetenschappers, vorsers zich verschuilen achter de eed van Hypocrietus “ik zal mijn krachten aanwenden om enkel de menselijke zieken bij te staan naar beste kunnen en naar beste inzicht, alle ander leven kan de pot op en heeft geen enkele waarde. Ga gerust verder met uw onderzoek om DE INDUSTRIE, de sponsor van uw onderzoek, en het winstbejag verder te ondersteunen, steek uw hoofd maar in het zand. Laatst gewijzigd door lantjes : 1 oktober 2009 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat is niet de primaire streefdoel. Zieke mensen beter maken, dat is het primaire streefdoel Denk je dat een kankerpatient of een MS-patient daar wakker van ligt? Citaat:
Citaat:
En als we dan toch blijven steken op dit nivo: deze patienten kunnen rechtstreeks en onrechtstreeks geholpen worden door het fundamenteel onderzoek van onze researchgroep ![]() ![]() ![]() ![]() Ge moogt eens aan elk van de ouders gaan vragen wat er voor hun primeert.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Met het posten van kinderen die je dankzij uw testen in leven hebt kunnen houden om zodoende de ouders levenslang te “schenken” ga je er weinig overtuigen. Het verschil tussen ons is dat ik er voor kies elk (weerloos) individu een kans op een m.i. waardig bestaan te proberen geven, onafhankelijk van de soort waartoe het behoort, terwijl jij er voor kiest enkel 1 soort te helpen ten koste van alle andere soorten. Uw houding tov uw forumgenoten/gesprekspartners (pindabrein) geeft een heel mooie illustratie hoe verheven uw soort zich voelt boven het gepeupel die uw mening niet deelt, dat voorspelt weinig goeds voor de soorten die niet tot de uwe behoren.
Toch dit nog meegeven, ook sarin en tabun, om er maar enkele te noemen, zijn er eveneens dankzij, bij wijze van spreken, uw onderzoek op dieren gekomen maar daar mag je een ietjse minder fier op zijn. Laatst gewijzigd door lantjes : 1 oktober 2009 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||
|
![]() Citaat:
En ik ben ervan overtuigd dat mensen zoals gij toch niet te overtuigen zijn, zoals alle fundamentalisten. Mijn peers, en de wetgevende macht, meer moet dat niet zijn. En die leggen nog een gezonde dosis realisme aan de dag. Citaat:
Citaat:
Mijn houding tov mijn huisdieren staat los van mijn beroep. Ik kan dat onderscheid maken, ik ben rationeel. Citaat:
Ja, het gaat over keuzes maken. Ik kies alvast voor het noodzakelijke kwaad, omdat dat de drijvende factor was van het succes van de afgelopen 100 jaar. Omdat het voorlopig nog de enige manier is.
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ga maar terug naar uw laboratten en -muizen, hoe meer ik uw en inderdaad ook mijn soort leer kennen hoe groter de afkeer wordt. Eigenlijk ben ik, maar nog eerder mensen als jij, objectief bekeken maar volledig relevant, het ongedierte van deze planeet.
|
![]() |
![]() |