![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit was het referendum van de blanke burger uit de middenklasse, liefst links georiënteerd. omdat het de ontwikkeling van de buurt rond het eilandje lamlegt, een buurt die mits een beetje ambitieus ontwikkelingsplan van het navelstarende provincienest Antwerpen terug een wereldstad kan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
nu doen alsof die nietstemmers allemaal ja zeggen is een typische tsjevenstreek. 60% zegt neen tegen een brug en hoe ge die brug nu wilt noemen doet er niet toe. maar goed, men heeft de vraag bewust vaag en ingewikkeld gemaakt zodat ge nu kunt beginnen zeveren. "ze zijn niet tegen de brug maar tegen de bouwaanvraag" "ze hebben neen gestemd omwille vh sportpaleis, als we dat oplossen zijn ze allemaal voor" wat is me dat voor zever in pakskes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en wie meest stemmen haalt, heeft het voor het zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doen alsof men het centrum van de wereld is. Ooit was er een Antwerpenaar (Becanus) die in zijn Origines Antwerpianae (1572) meende dat het Nederlands de enige taal was die direct van de oertaal afstamde en er nog sterk op leek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dan uw andere opmerking over Vlaanderen, centrum van de wereld. Ik dacht juist dat wij provinciale boerkes met een kalimerocomplex waren.
![]() |
![]() |
#108 |
Burger
|
![]() spijtig
antwerpen heeft een kans gemist om van antwerpen een wereldstad te behouden een gemistse kans |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Indien u dan toch zo onder de indruk bent van de Aziatische prestaties, raad ik u aan eens naar China te verhuizen om daar van de democratische verworvendheden te gaan genieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() sorry maar ik dacht dat dit onderwerp ging over een brug in antwerpen, niet over de cultuur in china of korea
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen heeft een legislatuurparlement. Als de Vlaamse regering hierover zou vallen, zal zij een nieuwe regering moeten vormen, zonder dat de samenstelling van het parlement verandert.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse regering is een legislatuurregering, en kan dus niet "vallen".
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij kan wel vallen als het parlement een nieuwe regering aanstelt. Nieuwe verkiezingen kunnen echter niet.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat bedoelde ik dus toen Oberst zei dat Vlaanderen dan misschien terug naar de stembus zou gaan.
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() Goh, ik geef u wel gelijk hoor. Het is nog afwachten. Ik ventileerde enkel mijn mening.
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van die 35% heeft 59% tegengestemd. Zo zullen de "Pro-bruggers" dat interpreteren en het "nee" relativeren. Als die brug er dus alsnog komt, denk ik niet dat in die gegeven omstandigheden een "volksopstand" zal uitbreken.
![]() |