![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb dat nog gehoord van mensen die er met hun neus bovenop stonden... De beroepsprocedure zou ook veel te lang duren. Dezelfde procedure zou ook duur zijn. Tot we gisteren het telefonisch gesprek hoorde van die mens van het TAS. Ze kunnen zelfs opschorting van hun straf aanvragen. En met 320 euro (?) kan je in beroep gaan. Goed dat we een minister hebben die deze som wil voorschieten. Ik vraag me af wie zich hier belachelijk maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de interventie van Muyters betreft: een grotere desavouering van de stommiteiten van uw voorganger en uw administratie kan je niet maken. Ik heb er eigenlijk geen bezwaar tegen dat een klein beetje belastinggeld gebruikt wordt om de kemel van de vorige minister en het tribunaal recht te zetten. Wie weet welke schadevergoeding had Vlaanderen achteraf mogen ophoesten als ze maanden aan de kant zouden moeten blijven en de schorsing ongedaan wordt gemaakt.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 10 november 2009 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is maar mijn mening maar ik kan er niet tegen dat alles wordt kapot genuanceerd. Er is sprake van een overtreding en daar staan straffen op ![]() Meer niet he, meer is er niet. Zolang alles goed gaat hoor je niemand he. Ook al trekt die HELE wetgeving op niks.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
elke sporters heeft het recht om zich 2x te vergissen of zijn papieren niet in te vullen. wat vraag je nu? deze grens optrekken zodat topsporters zich een tiental keer mogen vergissen? IS dat in de geest tegen doping? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Vreemdeling
|
![]() Elk volk krijgt maar de overheid die het verdient. Dat wij hier in vlaanderen met een stel pipo's het moeten stellen zie je ook weerspiegelt in het aantal fanatieke forumleden die denken dat ze de waarheid in pacht hebben. In ieder geval ben ik beschaamd om vlaming en belg te zijn. En dan dwalen er hier nog dinosaurussen rond met een fossiel AVV/VVK bannertje. Man, man, man, aan wetten en regeltjes ontbreekt het niet in onze kontreien. De correlatie tussen het aantal dokters in de rechten in de overheid en het gebrek aan rechtvaardige juridische vonnissen is overduidelijk. We zijn een volk van krenterige kruideniers, inhalige politiekers, punten- en kommaneukende advokaten en rechters en een zootje betweeterige idealisten. Maar ja, het is nu eenmaal mijn land, en waar zou ik nog moeten asiel aanvragen om te ontsnappen aan de stompzinnigheid. Leve het hiernumaals.
Always look at the bright side of life! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister
|
![]() Het is wel de internationaal vastgestelde minimumstraf voor dat vergrijp. En die "procureur" vroeg dus minder dan de wettelijk vastgelegde minimumtuchtstraf... wat op zich eerder op de incompetentie van die man duidt, dan op die van het tribunaal die de regels correct toepaste.
Laatst gewijzigd door Wiley E Coyote : 10 november 2009 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergelijk : 8 weken congé voor Witsel om iemand voor de rest van zijn leven invalide te sjotten tegen 1 jaar complete werkloosheid omdat men zondigde tegen de bureaucratie. En neen, ik vraag niet het advies van de advocaten. Wel van logisch denkende mensen met gezond boerenverstand. Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 10 november 2009 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Je moet eens kijken hoeveel grote kampioenen Spanje heeft. Het is El Caudillo himself die van Spanje een grote sportnatie heeft gemaakt en die traditie wordt verdergezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
Wat moet ons land doen: eigen sporters beschermen, affaires verdoezelen en buitenlandse sporters proberen onderuit te halen op dopingvlak, dat is de enige weg die we moeten volgen om internationaal opnieuw te kunnen meedraaien. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 10 november 2009 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
|
![]() Paulus daar heb je wel gelijk in. Voor u is een zuivere sport blijkbaar zeer belangrijk voor het prestige van de natie, voor mij is het winnen prioritair op een etische sportbeoefening.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuivere sport is belangrijk voor de gezondheid v.d. sporters zelf. Het is ook een voorbeeld voor de jongeren ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |