![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk op dat van al de forummers, die ik ermee confronteerde; jij inbegrepen; niemand een citaat kon geven om hun "verdraaien" aan te tonen als zijnde mijn bewering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat wil je nu eigenlijk zeggen met je commentaar Arti? Mogen we dit keer eens hopen op een duidelijk helder en vooral eerlijk antwoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#444 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum, en een discussie voer je met argumenten en tegen-argumenten. Liefst in antwoord op de werkelijk geuite stellingen/beweringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#445 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat uw woorden bedoeld zijn voor filosoof, anders kan ik enkel vaststellen dat u nogal "selectief" leest en reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#446 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is een discussieforum, en een discussie voer je met argumenten en tegen-argumenten. Liefst in antwoord op de werkelijk geuite stellingen/beweringen. Als je wat ik vet zette niet begrijpt; dan kan ik het je niet uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=436 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#450 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom; zelf permitteer je niet inhoudelijk te reageren,omdat je vanuit je onderbuikgevoelens knipt en plakt maar niet de kloten hebt om dan te zeggen warover het gaat op een aanvaardbare wijze; waarmee je jezelf te kakken zet voor het hele forum maar dit niet eens in je eigendunkt opmerkt. Laat mijn antwoord u tot voorbeeld strekken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....73#post4457873 Ik wacht nog altijd op je antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#453 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me eens wát voor argumenten het precies waren (waar alice steeds op antwoordde, waarom ging JIJ dan niet in op déze 'argumenten): 1: Citaat:
1. Citaat:
Bij 3 kom ik bij deze bijdrage: http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=60 En bij je 4de voorbeeld kom ik hier: http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=80 Zou je misschien kunnen vertellen wat voor 'argumenten 1 en 2 zijn, en daarna 3 en 4 nog eens opnieuw te plaatsen zodat ik de briljante argumenten zelf ook kan aanschouwen en in verbazing van zoveel intelligentie van mn stoel kan springen en 'Eureka' roepen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 december 2009 om 19:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#454 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volg ![]() Dan kom je ook deze hoogstaande argumentatie tegen. "Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!" Laatst gewijzigd door artisjok : 12 december 2009 om 19:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het deel; "dat nooit op de proppen komt met antwoorden' is hiermee trouwens ten overvloede bewezen - antwoord schuldig!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 december 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen; "Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!" vind ik geen argument, een discussieforum waardig. Jij blijkbaar wel? http://forum.politics.be/showthread....92#post4455692 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat komt u eigenlijk anderen de les lezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Banneling
|
![]() Laten we even het eeuwige rond de pot draaien van bepaalde groentes vergeten en terugkeren naar het onderwerp van deze draad. Ook in Nederland gebeuren dit soort schandelijke zaken. Ditmaal zelfs op een uitgesproken katholieke school:
Citaat:
Ik word hier werkelijk waar stront- en strontziek van en zou -mochten mijn kinderen daar naar school gaan- onmiddellijk op zoek gaan naar een andere school voor mijn kroost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#460 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |