Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2009, 13:35   #441
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Van hetzelfde niveau; wanneer u er niet bij zet waarop ik reageerde.
De link staat er toch bij.
Klik op en je ziet terug waarop je reageerde.

Dat is heel wat meer dan jij ooit kon geven.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 13:39   #442
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
En laat het juist Artisjok zijn die voortdurend zit te jammeren dat men haar posten verdraait.
En terecht.
Merk op dat van al de forummers, die ik ermee confronteerde; jij inbegrepen; niemand een citaat kon geven om hun "verdraaien" aan te tonen als zijnde mijn bewering.
Oud 12 december 2009, 13:50   #443
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En terecht.
Merk op dat van al de forummers, die ik ermee confronteerde; jij inbegrepen; niemand een citaat kon geven om hun "verdraaien" aan te tonen als zijnde mijn bewering.
Nou, uw rond de pot gedraai is anders bekend op het forum hoor, dus haal die zelfgestoken pluim maar snel van je hoed!
En wat wil je nu eigenlijk zeggen met je commentaar Arti?
Mogen we dit keer eens hopen op een duidelijk helder en vooral eerlijk antwoord?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 14:07   #444
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat wil je nu eigenlijk zeggen met je commentaar Arti?
Mogen we dit keer eens hopen op een duidelijk helder en vooral eerlijk antwoord?
Neen, deze keer niet; als ik je dit helder en eerlijk beantwoord is dit een persoonlijke aanval. Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was met de citaten die ik gaf.

Dit is een discussieforum, en een discussie voer je met argumenten en tegen-argumenten. Liefst in antwoord op de werkelijk geuite stellingen/beweringen.
Oud 12 december 2009, 14:15   #445
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, deze keer niet; als ik je dit helder en eerlijk beantwoord is dit een persoonlijke aanval. Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was met de citaten die ik gaf.

Dit is een discussieforum, en een discussie voer je met argumenten en tegen-argumenten. Liefst in antwoord op de werkelijk geuite stellingen/beweringen.
Dus u voelt de nood me persoonlijk aan te vallen? Waarom eigenlijk kunt u dit niet beleefd zeggen? Of draaien we zoals gebruikelijk nog wat bladzijden verder?
Ik neem aan dat uw woorden bedoeld zijn voor filosoof, anders kan ik enkel vaststellen dat u nogal "selectief" leest en reageert.
Oud 12 december 2009, 14:17   #446
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Misschien kan je al verduidelijken waar je de liberalen (open-vld en MR) plaatst.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Met alle beperkingen (maar bij gebrek aan beter om tot generaliserende uitspraken te komen) van het (achterhaalde) links-rechts politieke continuum: In het midden van het politiek spectrum.
Kan je nog vertellen waar je de CD&V en de CDH; de SPA en de PS plaatst en eventueel de groenen en PVDA, LSP; zodat ik kan weten wat je bedoeld met "de linkerkant van het politieke spectrum." en met "midden-linkse politici"
Oud 12 december 2009, 14:27   #447
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u voelt de nood me persoonlijk aan te vallen? Waarom eigenlijk kunt u dit niet beleefd zeggen?
Neen ik voel die nood niet; en dit heeft niets te maken met beleefdheid.

Als je wat ik vet zette niet begrijpt; dan kan ik het je niet uitleggen.
Oud 12 december 2009, 14:46   #448
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U moet mij niets uitleggen maar Filosoof begrijp ik; doen!
Oud 12 december 2009, 15:06   #449
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
U moet mij niets uitleggen maar Filosoof begrijp ik; doen!
Het waren jou citaten! Tegenover verschillende forum-gebruikers.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=436
Oud 12 december 2009, 15:44   #450
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het waren jou citaten! Tegenover verschillende forum-gebruikers.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=436
Inderdaad en blijkbaar is voor inhoudelijk reageren vooral copypasten zonder commentaar want dan moet je persoonlijk ten aanval gaan; wat je inderdaad strafpunten zou opleveren.
Kortom; zelf permitteer je niet inhoudelijk te reageren,omdat je vanuit je onderbuikgevoelens knipt en plakt maar niet de kloten hebt om dan te zeggen warover het gaat op een aanvaardbare wijze; waarmee je jezelf te kakken zet voor het hele forum maar dit niet eens in je eigendunkt opmerkt. Laat mijn antwoord u tot voorbeeld strekken!
Oud 12 december 2009, 19:04   #451
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Haha,de goeie die het hier zegt; jij die hier een grote mond komt openzetten ivm het vb in kortrijk maar er zelf niet was,lol,uw linkse vriendjes hebben u eens gezegd wat er allemaal gebeurd is,hoe objectief.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 19:15   #452
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Haha,de goeie die het hier zegt; jij die hier een grote mond komt openzetten ivm het vb in kortrijk maar er zelf niet was,lol,uw linkse vriendjes hebben u eens gezegd wat er allemaal gebeurd is,hoe objectief.
Ik heb je reeds meermaals verteld waarop ik me baseer.
http://forum.politics.be/showthread....73#post4457873
Ik wacht nog altijd op je antwoord.
Oud 12 december 2009, 19:27   #453
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aaaah arti, dit is een discussieforum en een discussie voer je met argumenten etc ettc...
Vertel me eens wát voor argumenten het precies waren (waar alice steeds op antwoordde, waarom ging JIJ dan niet in op déze 'argumenten):

1:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
carlgustaaf en Alice, één strijd...
Briljant argument inderdaad!
1.
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles
De usual suspects verdedigen elkaar, zie ik.
Dát is natuurlijk een discussie-argument waar je U tegen kan zeggen en geen mens van terug heeft, fabelachtig ingenieus gewoon!

Bij 3 kom ik bij deze bijdrage:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=60

En bij je 4de voorbeeld kom ik hier:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=80

Zou je misschien kunnen vertellen wat voor 'argumenten 1 en 2 zijn, en daarna 3 en 4 nog eens opnieuw te plaatsen zodat ik de briljante argumenten zelf ook kan aanschouwen en in verbazing van zoveel intelligentie van mn stoel kan springen en 'Eureka' roepen!

Laatst gewijzigd door SDX : 12 december 2009 om 19:30.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 19:43   #454
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zou je misschien kunnen vertellen wat voor 'argumenten 1 en 2 zijn, en daarna 3 en 4 nog eens opnieuw te plaatsen zodat ik de briljante argumenten zelf ook kan aanschouwen en in verbazing van zoveel intelligentie van mn stoel kan springen en 'Eureka' roepen!
Ga dan nog een beetje verder terug in die discussies.
Volg nog enkele quotes verder.

Dan kom je ook deze hoogstaande argumentatie tegen.
"Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!"

Laatst gewijzigd door artisjok : 12 december 2009 om 19:44.
Oud 12 december 2009, 19:45   #455
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb je reeds meermaals verteld waarop ik me baseer.
http://forum.politics.be/showthread....73#post4457873
Ik wacht nog altijd op je antwoord.
Ik hoef mij niet te verantwoorden aan mensen die er zelf niet aanwezig waren en hun goede linkse vriendjes blindelings geloven.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 19:52   #456
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga dan nog een beetje verder terug in die discussies.
Volg nog enkele quotes verder.

Dan kom je ook deze hoogstaande argumentatie tegen.
"Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!"
Zal ik doen, stampvoetend, verwend, klein meisje, maar de 2 eerste 'briljante' uitspraken, waren dat nu argumenten van het allerhoogste niveau - een discussieforum waardig??

Het deel; "dat nooit op de proppen komt met antwoorden' is hiermee trouwens ten overvloede bewezen - antwoord schuldig!

Laatst gewijzigd door SDX : 12 december 2009 om 19:54.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 20:27   #457
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Zal ik doen, stampvoetend, verwend, klein meisje, maar de 2 eerste 'briljante' uitspraken, waren dat nu argumenten van het allerhoogste niveau - een discussieforum waardig??

Het deel; "dat nooit op de proppen komt met antwoorden' is hiermee trouwens ten overvloede bewezen - antwoord schuldig!
Doe het eerst eens; dan ontdek je de "antwoorden" vanzelf. Ik gaf voor ieder citaat de linken mee; zodat je ze kan plaatsen.

Neen; "Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!" vind ik geen argument, een discussieforum waardig. Jij blijkbaar wel?

http://forum.politics.be/showthread....92#post4455692
Oud 12 december 2009, 21:07   #458
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doe het eerst eens; dan ontdek je de "antwoorden" vanzelf. Ik gaf voor ieder citaat de linken mee; zodat je ze kan plaatsen.

Neen; "Ik zie zo voor me; een stampvoetend, verwend klein meisje dat haar zin niet krijgt, zélf dingen 'wil', 'eist', 'vraagt', maar nooit op de proppen komt met adequate antwoorden!" vind ik geen argument, een discussieforum waardig. Jij blijkbaar wel?

http://forum.politics.be/showthread....92#post4455692
En copypasten, terwijl het antwoord niet eens aan u gericht is maar aan Filo, das wel erg inhoudelijk als reactie!
Wat komt u eigenlijk anderen de les lezen?
Oud 12 december 2009, 21:08   #459
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Laten we even het eeuwige rond de pot draaien van bepaalde groentes vergeten en terugkeren naar het onderwerp van deze draad. Ook in Nederland gebeuren dit soort schandelijke zaken. Ditmaal zelfs op een uitgesproken katholieke school:

Citaat:
De rooms-katholieke Odaschool in Weert serveert dit jaar tijdens het kerstdiner alleen maar halalvlees voor de circa 400 leerlingen. Daarmee komt de basisschool tegemoet aan de wens van een tiental moslimgezinnen.

Het kerstdiner wordt elk jaar georganiseerd door de school in samenwerking met de oudervereniging. Volgens waarnemend directeur Margo Janssen heeft de Odaschool, waar een tiental leerlingen moslim is, uit praktische overwegingen besloten de kinderen alleen halalvlees (vlees van dieren, die volgens islamitische voorschiften zijn geslacht) voor te zetten.

Hele artikel
Dus om aan de 'wens' (lees: eis) van een tiental hakbars tegemoet te komen, gaat ook hier de schoolleiding sidderend door de knieën voor die islamkolonisten, zogenaamd uit 'praktische overwegingen'.
Ik word hier werkelijk waar stront- en strontziek van en zou -mochten mijn kinderen daar naar school gaan- onmiddellijk op zoek gaan naar een andere school voor mijn kroost.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 21:14   #460
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Laten we even het eeuwige rond de pot draaien van bepaalde groentes vergeten en terugkeren naar het onderwerp van deze draad. Ook in Nederland gebeuren dit soort schandelijke zaken. Ditmaal zelfs op een uitgesproken katholieke school:

Dus om aan de 'wens' (lees: eis) van een tiental hakbars tegemoet te komen, gaat ook hier de schoolleiding sidderend door de knieën voor die islamkolonisten, zogenaamd uit 'praktische overwegingen'.
Ik word hier werkelijk waar stront- en strontziek van en zou -mochten mijn kinderen daar naar school gaan- onmiddellijk op zoek gaan naar een andere school voor mijn kroost.
Dat kan ik begrijpen, foute keuze van de school want ook moslims mogen best niet halal vlees eten alleen weten weinigen dit....de koran zegt immers" het leven gaat voor" dus wanneer je gast bent eet je wat de pot schaft, er is dus geen reden voor dit theater op die scholen.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be