![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het enige ik weet is ze met bepaalde zaken niet in orde zijn en ze het met de mantel der liefde bedekken,ik ben vergeten over wat het juist gaat,de mensen van het vb in kortrijk weten over wat het gaat,ze hebben he toen ons gezegd maar helaas vergeten. En die imam zit hier al meer dan 10 jaar en kan geen of nauwelijks nederlands,ttsss. Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil. Jij die er niet eens bij was gaat mij en anderen hier komen wijsmaken uw vrienden de allochtonen niet met stenen hebben gegooid,ik zeg nogmaals,waarom heb ik er dan tegen mij gekrege en sommige anderen?A,tis juist,twaren de vogels die stenen gescheten hebben en het zo op ons beland is geweest.Wie zat er denk je ons uit te dagen en uit te maken,juist,uw vrienden. Blijf jij maar lekker nonsens verkopen net zoals je doet met JM en zijn boek,je hebt zijn boek niet eens gelezen en hebt er commentaar over. |
|
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Over de kritiek op de moskee, herinner je je al een stuk minder dan een tiental dagen geleden. http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=75 Maar ik denk dat die kritiek niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere. Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheidt. Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB. Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?" Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij hebt het boek van JM niet gelezen en zit wel bezig van ditte en datte en je kan niks aantonen zoals steeds je niks kan aantonen,je hoort het van anderen,das uw bron,ik heb het gehoort van linkse kameraden van mij(u dus). Ik heb niet echt veel van die affiches zien hangen. Weet jij hoeveel moskeeen er al staan in belgie? Hoeveel staan kerken staan er in moslimlanden en waar dan allemaal? |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ten tweede, indien er een goed percentage christenen zijn in enkele van die landen, maar ze krijgen geen toestemming om hun religie te praktiseren is dit geen excuus om hetzelfde hier te gaan doen. Onderdrukking hier goed praten omdat er ondrukking is in een ander land is het flauwste excuus ooit. Ten derde, vrijheid van religie is een noodzaak in een democratisch land. Vrijheid voor fundamentalisme daarintegen is iets anders, maar ik hoop dat een verstandig mens gauw ziet wat fundamentalisme is en wat niet. Men kan niet simplistisch gaan denken over het christendom, budhisme, islam, etc.. Er zijn honderden facetten die de Islam vertegenwoordigt. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik beweer dat het VB tegen elke moskee is; zonder onderscheid; weet ik dat niet van 'linkse kameraden"; dat weet ik van het VB zelf. Over het "stenen werpen" heb ik je al gezegd; als je zo'n verhalen de wereld wil insturen moet je er op zijn minst voor zorgen dat de web-sites van het VB, van hun mandatarissen en van hun rechtse vriendjes allemaal hetzelfde verhaal ophangen. Citaat:
Maar ik noteer dat jij de boodschap niet begrepen hebt; je negeert ze liever. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Om te beginnen heb jij het boek van MJ nog niet eens gelezen net zoals jijzelf niet eens op die betoging was in kortrijk,je komt met de uitleg af je linkse vrienden je eens hun verhaaltje hebben verteld,hoe objectief. Zij waren er sowieso ook niet heel de optocht bij. En het enige waar je goed in ben is vragen stellen,voor de rest,nada. Man,ik zal het u simpel maken; van mij zou hier geen ene moskee staan,punt.Hoort hier niet thuis en wij mogen er ook voor opdraaien. En je wil het maar niet snappen;het kan zeer goed zijn fdw die vooraan liep niks heeft gemerkt maar achteraan of int midde dit wel het geval was. Ik heb nergens gezegd er veel is gegooid of het echt zo erg was maar ze hebben weldegelijk ons lopen uitdagen en ons willen aanvallen op bepaalde momenten en effe met stenen gegooid maar de flikken hadden goed werk geleverd en al bij al viel het nog goed mee ja. Maar we hebben toen wel alweer gezien wie uiteindelijk de grote onverdraagzamen zijn. Je zegt;waarom moeten wij betalen voor die betoging? Voetbalsupporters of beter gezegd,de niet voetbalsupporters die zeggen dat ook,tja,als we zo gaan beginnen?? Uiteindelijk mis je alweer het punt;het is ieder z'n recht om te betogen.De betoging was goed gekeurd dus moet je gaan zagen en klagen bij die mensen die het hebben toegelaten,zij zijn verantwoordelijk,niet wij. ps;er word zoveel betoogd door zowel linksen als rechtsen op talloze plaatsen dus kom niet janken man. Tja,als jij 20 affiches ziet hangen waarvan daarvan 15 keer door allochtonen,rofflll. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Banneling
|
artisjok :
![]() De moeder mag niet aanwezig zijn,rofflll. Mooie traditie alweer. |
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vermitsjij ook niks geloofsgeloof moetweten , als men plots 150 katholieke ofprotestantse kerken beginte bijbouwen , hetzij subsidie ofmet eigengeld ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind wel ieder voor zijn ding zelf moet betalen ja. Niet zoals nu waar ook al moskeeen subsidies krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#110 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Fout dus , wil vooruw gelooftrouwen , kan ook buiten , inuw huis , op cafe (enik dit als niet-geloofsgelovige) !! Zelfs enkel wettelijktrouwen kan , iser , dus .... ivm Begraven , nethetzelfde alswaar trouwen !! Weetjij ^pauselijke begrafenis kost ?? Citaat:
Trouwens , jij vindtdat moskees niet kunnen , trek dan lijn ookdoor naar andere geloofskerken/gebouwen !! Ik denkdaarzo over , maar weeetdat het nietzo is !! OOk , als ergelovige mogen , mogener ook niet- of zelfs anti-gelovige zijn !! OFF-Topic , ik ga ![]()
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En toch stoort die kerk hen niet. Zwijg maar over subsidies voor moskeeen, als iemand dat potje wil openmaken, zal de kerk als eerste zware (financiele) klappen krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je klinkt ook al wat genuanceerder. Citaat:
Waarom moest Phillippe De Winter ook nog zijn boek voorstellen? Citaat:
Jij weet niet wie de affiches opgehangen heeft. |
|||||
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
Geldt dit ook voor kerken; betogingen en veiligheid bij voetbal?
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom ??
|
|
|
|
|
#116 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's nogsteeds geen reden er voor ,
maar wacht op Marlboro , graag zijn versie willkenweten
|
|
|
|
|
#118 |
|
Minister-President
|
|
|
|