Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 november 2009, 22:40   #101
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als ik je argumenten niet heb weggeveegd; waarom repliceer je niet meer?

Je hebt zelf gevraagd naar een antwoord op je post.
Omdat het geen zin heeft en ik er al mijn tijd insteek en het toch voor noppes is.
Het enige ik weet is ze met bepaalde zaken niet in orde zijn en ze het met de mantel der liefde bedekken,ik ben vergeten over wat het juist gaat,de mensen van het vb in kortrijk weten over wat het gaat,ze hebben he toen ons gezegd maar helaas vergeten.
En die imam zit hier al meer dan 10 jaar en kan geen of nauwelijks nederlands,ttsss.
Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
Jij die er niet eens bij was gaat mij en anderen hier komen wijsmaken uw vrienden de allochtonen niet met stenen hebben gegooid,ik zeg nogmaals,waarom heb ik er dan tegen mij gekrege en sommige anderen?A,tis juist,twaren de vogels die stenen gescheten hebben en het zo op ons beland is geweest.Wie zat er denk je ons uit te dagen en uit te maken,juist,uw vrienden.

Blijf jij maar lekker nonsens verkopen net zoals je doet met JM en zijn boek,je hebt zijn boek niet eens gelezen en hebt er commentaar over.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 22:50   #102
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Omdat het geen zin heeft en ik er al mijn tijd insteek en het toch voor noppes is.
Het enige ik weet is ze met bepaalde zaken niet in orde zijn en ze het met de mantel der liefde bedekken,ik ben vergeten over wat het juist gaat,de mensen van het vb in kortrijk weten over wat het gaat,ze hebben he toen ons gezegd maar helaas vergeten.
En die imam zit hier al meer dan 10 jaar en kan geen of nauwelijks nederlands,ttsss.
Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
Jij die er niet eens bij was gaat mij en anderen hier komen wijsmaken uw vrienden de allochtonen niet met stenen hebben gegooid,ik zeg nogmaals,waarom heb ik er dan tegen mij gekrege en sommige anderen?A,tis juist,twaren de vogels die stenen gescheten hebben en het zo op ons beland is geweest.Wie zat er denk je ons uit te dagen en uit te maken,juist,uw vrienden.
Gezien je niets meer zegt over de Walen en de subsidiëringen van de erkende godsdiensten; mag ik er van uit gaan dat dit toch niets te maken had met de betoging.

Over de kritiek op de moskee, herinner je je al een stuk minder dan een tiental dagen geleden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=75

Maar ik denk dat die kritiek niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere.

Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheidt.

Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB.

Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?"

Citaat:
Blijf jij maar lekker nonsens verkopen net zoals je doet met JM en zijn boek,je hebt zijn boek niet eens gelezen en hebt er commentaar over.
Je mad in die draad gerust vertellen wat volgens jou nonsens is; en als het kan ook waarom het nonsens zou zijn.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2009, 22:55   #103
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezien je niets meer zegt over de Walen en de subsidiëringen van de erkende godsdiensten; mag ik er van uit gaan dat dit toch niets te maken had met de betoging.

Over de kritiek op de moskee, herinner je je al een stuk minder dan een tiental dagen geleden.
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=75

Maar ik denk dat die kritiek niet van groot belang is; tenzij je wil beweren dat het VB enkel betoogt tegen de ene Moskee en niet tegen een andere.

Ik heb nogal sterk de indruk dat het VB betoogt tegen iedere Moskee; dat ze tegen iedere Moslim is; zonder onderscheidt.

Blijft natuurlijk mijn vraag waarom de inwoners van Kortrijk moeten betalen voor de verkiezingsmeeting van het VB.

Aangezien jij een deelnemer was; kan je me vertellen of het VB de boodschap van de buurtbewoners, (de affiches "zonder haat straat" en "ik zie u graag") begrepen heeft en er rekening mee zal houden?"

Je mad in die draad gerust vertellen wat volgens jou nonsens is; en als het kan ook waarom het nonsens zou zijn.
Neenee manneke want zoals anderen hier ook al hebben gezegt,snel de rollen omdraaien,daar doe ik niet aan mee.
Jij hebt het boek van JM niet gelezen en zit wel bezig van ditte en datte en je kan niks aantonen zoals steeds je niks kan aantonen,je hoort het van anderen,das uw bron,ik heb het gehoort van linkse kameraden van mij(u dus).

Ik heb niet echt veel van die affiches zien hangen.

Weet jij hoeveel moskeeen er al staan in belgie?
Hoeveel staan kerken staan er in moslimlanden en waar dan allemaal?
Oud 22 november 2009, 20:04   #104
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ten eerste, in vele moslim landen zijn er bijna geen christenen en bijgevolg geen kerken .

Ten tweede, indien er een goed percentage christenen zijn in enkele van die landen, maar ze krijgen geen toestemming om hun religie te praktiseren is dit geen excuus om hetzelfde hier te gaan doen.

Onderdrukking hier goed praten omdat er ondrukking is in een ander land is het flauwste excuus ooit.

Ten derde, vrijheid van religie is een noodzaak in een democratisch land. Vrijheid voor fundamentalisme daarintegen is iets anders, maar ik hoop dat een verstandig mens gauw ziet wat fundamentalisme is en wat niet. Men kan niet simplistisch gaan denken over het christendom, budhisme, islam, etc.. Er zijn honderden facetten die de Islam vertegenwoordigt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2009, 20:32   #105
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neenee manneke want zoals anderen hier ook al hebben gezegt,snel de rollen omdraaien,daar doe ik niet aan mee.
Jij hebt het boek van JM niet gelezen en zit wel bezig van ditte en datte en je kan niks aantonen zoals steeds je niks kan aantonen,je hoort het van anderen,das uw bron,ik heb het gehoort van linkse kameraden van mij(u dus).
Als je vindt dat ik in die draad nonsens schrijf; mag je daar gerust vertellen wat en waarom.
Als ik beweer dat het VB tegen elke moskee is; zonder onderscheid; weet ik dat niet van 'linkse kameraden"; dat weet ik van het VB zelf.
Over het "stenen werpen" heb ik je al gezegd; als je zo'n verhalen de wereld wil insturen moet je er op zijn minst voor zorgen dat de web-sites van het VB, van hun mandatarissen en van hun rechtse vriendjes allemaal hetzelfde verhaal ophangen.

Citaat:
Ik heb niet echt veel van die affiches zien hangen.
Dan heb je voortdurend naar de grond gekeken; want die affiches hingen er massaal.
Maar ik noteer dat jij de boodschap niet begrepen hebt; je negeert ze liever.

Citaat:
Ga je nu beweren dat het VB eigenlijk betoogde voor meer kerken in het buitenland?
Oud 23 november 2009, 02:35   #106
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je vindt dat ik in die draad nonsens schrijf; mag je daar gerust vertellen wat en waarom.
Als ik beweer dat het VB tegen elke moskee is; zonder onderscheid; weet ik dat niet van 'linkse kameraden"; dat weet ik van het VB zelf.
Over het "stenen werpen" heb ik je al gezegd; als je zo'n verhalen de wereld wil insturen moet je er op zijn minst voor zorgen dat de web-sites van het VB, van hun mandatarissen en van hun rechtse vriendjes allemaal hetzelfde verhaal ophangen.

Dan heb je voortdurend naar de grond gekeken; want die affiches hingen er massaal.
Maar ik noteer dat jij de boodschap niet begrepen hebt; je negeert ze liever.

Ga je nu beweren dat het VB eigenlijk betoogde voor meer kerken in het buitenland?
Jij kan een serieus stukske zagen zenne,amaai.

Om te beginnen heb jij het boek van MJ nog niet eens gelezen net zoals jijzelf niet eens op die betoging was in kortrijk,je komt met de uitleg af je linkse vrienden je eens hun verhaaltje hebben verteld,hoe objectief.
Zij waren er sowieso ook niet heel de optocht bij.
En het enige waar je goed in ben is vragen stellen,voor de rest,nada.

Man,ik zal het u simpel maken; van mij zou hier geen ene moskee staan,punt.Hoort hier niet thuis en wij mogen er ook voor opdraaien.

En je wil het maar niet snappen;het kan zeer goed zijn fdw die vooraan liep niks heeft gemerkt maar achteraan of int midde dit wel het geval was.
Ik heb nergens gezegd er veel is gegooid of het echt zo erg was maar ze hebben weldegelijk ons lopen uitdagen en ons willen aanvallen op bepaalde momenten en effe met stenen gegooid maar de flikken hadden goed werk geleverd en al bij al viel het nog goed mee ja.
Maar we hebben toen wel alweer gezien wie uiteindelijk de grote onverdraagzamen zijn.

Je zegt;waarom moeten wij betalen voor die betoging?
Voetbalsupporters of beter gezegd,de niet voetbalsupporters die zeggen dat ook,tja,als we zo gaan beginnen??
Uiteindelijk mis je alweer het punt;het is ieder z'n recht om te betogen.De betoging was goed gekeurd dus moet je gaan zagen en klagen bij die mensen die het hebben toegelaten,zij zijn verantwoordelijk,niet wij.
ps;er word zoveel betoogd door zowel linksen als rechtsen op talloze plaatsen dus kom niet janken man.

Tja,als jij 20 affiches ziet hangen waarvan daarvan 15 keer door allochtonen,rofflll.
Oud 23 november 2009, 02:46   #107
Marlboro
Banneling

Standaard

artisjok :

De moeder mag niet aanwezig zijn,rofflll.
Mooie traditie alweer.
Oud 23 november 2009, 02:54   #108
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man,ik zal het u simpel maken; van mij zou hier geen ene moskee staan,punt.Hoort hier niet thuis en wij mogen er ook voor opdraaien.
Wel effe evenredigblijven , jij alsvrijzinnige ,
vermitsjij ook niks geloofsgeloof moetweten ,
als men plots 150 katholieke ofprotestantse kerken
beginte bijbouwen , hetzij subsidie ofmet eigengeld ??

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 03:16   #109
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Wel effe evenredigblijven , jij alsvrijzinnige ,
vermitsjij ook niks geloofsgeloof moetweten ,
als men plots 150 katholieke ofprotestantse kerken
beginte bijbouwen , hetzij subsidie ofmet eigengeld ??
Kerken horen hier thuis.Je hebt een kerk nodig om bv een plechtigheid te houden zoals een trouw of als iemand gestorven is enz...
Ik vind wel ieder voor zijn ding zelf moet betalen ja.
Niet zoals nu waar ook al moskeeen subsidies krijgen.
Oud 23 november 2009, 03:40   #110
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kerken horen hier thuis.Je hebt een kerk nodig om bv een plechtigheid te houden zoals een trouw of als iemand gestorven is enz...
In feitezeg jijhetzelfde als meeste geloofsgeloven !!

Fout dus , wil vooruw gelooftrouwen , kan ook buiten ,
inuw huis , op cafe (enik dit als niet-geloofsgelovige) !!

Zelfs enkel wettelijktrouwen kan , iser , dus ....

ivm Begraven , nethetzelfde alswaar trouwen !!
Weetjij ^pauselijke begrafenis kost ??

Citaat:
OK , logisch !!

Trouwens , jij vindtdat moskees niet kunnen ,
trek dan lijn ookdoor naar andere geloofskerken/gebouwen !!
Ik denkdaarzo over , maar weeetdat het nietzo is !!

OOk , als ergelovige mogen ,
mogener ook niet- of zelfs anti-gelovige zijn !!

OFF-Topic , ik ga

breedbandwurger 1967

Oud 23 november 2009, 07:30   #111
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ken veel mensen die geen kerk nodig hebben om te te trouwen of een plechtigheid te houden.
En toch stoort die kerk hen niet.

Zwijg maar over subsidies voor moskeeen, als iemand dat potje wil openmaken, zal de kerk als eerste zware (financiele) klappen krijgen.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2009, 18:42   #112
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik ken veel mensen die geen kerk nodig hebben om te te trouwen of een plechtigheid te houden.
En toch stoort die kerk hen niet.

Zwijg maar over subsidies voor moskeeen, als iemand dat potje wil openmaken, zal de kerk als eerste zware (financiele) klappen krijgen.
Nogmaals;kerken horen hier wledegelijkt huis,moskee niet,punt.De islam hoort hier al helemaal niet.
Oud 23 november 2009, 19:54   #113
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij kan een serieus stukske zagen zenne,amaai.

Om te beginnen heb jij het boek van MJ nog niet eens gelezen net zoals jijzelf niet eens op die betoging was in kortrijk,je komt met de uitleg af je linkse vrienden je eens hun verhaaltje hebben verteld,hoe objectief.
Zij waren er sowieso ook niet heel de optocht bij.
En het enige waar je goed in ben is vragen stellen,voor de rest,nada.
Ik baseer me o.a. op wat de buurtbewoners me vertelden. En je gaat me toch niet wijsmaken dat iedereen die er woont links is. Ik baseer me ook op wat er in de media verscheen en op wat er verteld werd op de vele sites van het VB en hun rechtse vriendjes.

Citaat:
Daarover had ik dus al gelijk.

Citaat:
En je wil het maar niet snappen;het kan zeer goed zijn fdw die vooraan liep niks heeft gemerkt maar achteraan of int midde dit wel het geval was.
Ik heb nergens gezegd er veel is gegooid of het echt zo erg was maar ze hebben weldegelijk ons lopen uitdagen en ons willen aanvallen op bepaalde momenten en effe met stenen gegooid maar de flikken hadden goed werk geleverd en al bij al viel het nog goed mee ja.
Maar we hebben toen wel alweer gezien wie uiteindelijk de grote onverdraagzamen zijn.
Ik las niet alleen de site van Phillippe De Winter.
Je klinkt ook al wat genuanceerder.

Citaat:
Je zegt;waarom moeten wij betalen voor die betoging?
Voetbalsupporters of beter gezegd,de niet voetbalsupporters die zeggen dat ook,tja,als we zo gaan beginnen??
Uiteindelijk mis je alweer het punt;het is ieder z'n recht om te betogen.De betoging was goed gekeurd dus moet je gaan zagen en klagen bij die mensen die het hebben toegelaten,zij zijn verantwoordelijk,niet wij.
ps;er word zoveel betoogd door zowel linksen als rechtsen op talloze plaatsen dus kom niet janken man.
Maar door het provocatiegehalte was deze betoging duurder dan de gemiddelde betoging.
Waarom moest Phillippe De Winter ook nog zijn boek voorstellen?
Citaat:
Tja,als jij 20 affiches ziet hangen waarvan daarvan 15 keer door allochtonen,rofflll.
Als ik beweer "massaal" bedoel ik niet 20.
Jij weet niet wie de affiches opgehangen heeft.
Oud 23 november 2009, 19:58   #114
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Geldt dit ook voor kerken; betogingen en veiligheid bij voetbal?
Oud 24 november 2009, 00:54   #115
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals;kerken horen hier wledegelijkt huis
Waarom ??

breedbandwurger 1967

Oud 24 november 2009, 01:13   #116
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Waarom ??
Omdat Vlaanderen is gefundeerd op de traditie van het katholicisme.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2009, 01:20   #117
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Da's nogsteeds geen reden er voor ,
maar wacht op Marlboro , graag zijn versie willkenweten

breedbandwurger 1967

Oud 24 november 2009, 01:43   #118
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Omdat Vlaanderen is gefundeerd op de traditie van het katholicisme.
..Inderdaad, maar Vlaanderen is verandert, leer eens deftig leven met mensen rondom u ookal komen ze van een ander land.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be