![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 's Goed, bedankt.
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie het mocht gemist hebben, hierbij de link !
Het is geen fictie en geen propaganda van Vlaams Belang ! Open uw ogen en oren ! http://www.canvas.be/canvasactua/pan...2-papier-hier/
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wedden dat U ook het broodroven van VB mandatarissen in bovenvernoemde jobs ontkent?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 december 2009 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#305 | |
|
![]() Citaat:
De CD&V en de sossen steunen in hun anti Vlaamse démarches noemen wij niet "verantwoordelijkheid opnemen". Trouwens die risé-uitdrukking "verantwoordelijkheid opnemen" is al lang gekaapt door de andere tjeven (die van de CD&V) Reeds 30 jaar blijft het VB trouw aan zijn principes en Vlaams Nationalistische ideologie. De NVA nog geen 5 jaar of ze zaten al bij de tjeven en sossen op de schoot. Allez...jullie hebben er nu al 6 jaar "regeren" en postjes pakken opzitten. Wat is uw resultaat? nada. Eigenlijk is het heel simpel hé: U mag kiezen: A/ Dertig jaar uw programma trouw blijven en één tegen allen voet bij stuk houden ondanks diabolisering, CS, CM, processen, enz resultaat: nul (daar valt over te redetwisten maar alla) B/ nul jaren uw programma trouw blijven en zes jaar aan de vleespotten zitten en resultaat: nul de A/ kiezers zijn VB'ers de B/ kiezers NVA'ers. Ik maak hier even geen moreel waardeoordeel maar ikzelf heb een diep respect voor diegenen die "te vuist en te voet de vaan omtrent" één tegen allen hun ideologie trouw blijven.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 december 2009 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
|
![]() Citaat:
Als dit geen prachtvoorbeeld van tjevensofisme is dan weet ik het echt niet meer hoor... ![]() Als de NVA langs de kant gaat staan roepen dan is dat "verzaken aan postjes" en "principes". Terwijl verwijten ze het VB van langs de kant gaan staan roepen. ![]() Als ze dan "in de postjes duiken" noemen ze dat (plotseling zijn die hierboven bezongen "principes" verdwenen) "verantwoordelijkheid opnemen". Terwijl verwijten ze het VB (die zij met succes samen met sossen, libs en tjeven op de meest democratische en ondemocratische wijze van de macht hebben kunnen houden) van "langs de kant staan roepen".Tsss... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 21 december 2009 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je kan lezen, ik bedoel dan begrijpend lezen, dan weet je ook waarom ik democratisch tussen aanhalingstekens geplaatst heb.
![]() |
#308 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw stelling was dat er bij het VB geen postjes te pakken waren. Nu ik je op je onwaarheden gewezen heb, begin je uit een ander vaatje te tappen.
![]() |
![]() |
#309 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verantwoordelijkheid opnemen kan door meer dan één partij geclaimd worden. Het verschil tussen N-VA en CD&V zal waarschijnlijk in het feit liggen dat N-VA werkelijk verantwoordelijkheid opneemt.
![]() |
![]() |
#310 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondanks uw principes en uw vlaams nationalistische ideologie hebben we al het één en ander kunnen bereiken, ik weet dat het meer had kunnen zijn, maar dan had er geen VB mogen zijn.
![]() |
![]() |
#311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En maak u geen illusies. Voor de franstaligen zijn jullie net zo goed nazi's en fascisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben op fedraal vlak niet toegegeven, wij wilden niet plat op onze buik gaan, nu verwijt je ons dat we niet toegegeven hebben aan de walen, dat we niet gegaan zijn voor de postjes, dat we momenteel op federaal niveau aan de kant staan. Hadden we wel toegegeven dan hadden we nu een federale minister en konden we......... maar ook wij hebben onze principes. Er is een groot verschil tussen gewoon langs de kant blijven staan (HET VB) en onderhandelen over een regeerakkoord. Bij onderhandelen hoort het zo (maar dat weet het VB niet, ze hebben nog NOOIT mogen (lees gerust willen) onderhandelen) dat er water bij de wijn gedaan moet worden. Maar als je meer water dan wijn in je glas krijgt, dan moet je inzien dat het hopeloos is. Ondanks de beloofde postjes, ondanks het feit dat we er een ministerpost voor opofferden, trokken wij de stekker er uit. Wij hebben onze principes niet verloochent.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 21 december 2009 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de N-VA niets kan of heeft bereikt? Dan heb jij toch een andere Bart Dewever voor.
![]() |
![]() |
#314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vertel mij , wat heeft de N-VA nu al bekomen op communautair vlak? Volgens mij niets, of heb ik ergens een borrelhapje gemist? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Postjes zijn heel wat anders ! Dat zijn betaalde zitpenningen in raden van bestuur van grote bedrijven, van banken of intercommunales ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wathelet zal dapper verder doen met zijn regularisaties...
Benieuwd naar reacties op de reportage van Panorama...
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geroep wil alleen maar zeggen: kijk eens hoe salonfahig we zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() De n-va bereikt niet alleen NIETS met haar collaboratie ...Neen erger nog ze werkt mee aan de islamisering en ondergang van vlaanderen en a passant vullen ze hun zakken.
En in europa werken ze mee aan het tot stand komen van de EUSSR ( dan verdampt vlaanderen helemaal!!!) en de turkse toetreding. ik zeg niet dat de n-va even o,nbetrouwbaar is als paarse windhaan DD maar het feit dat Dewever in 2003 al een beginselverklaring had met de VLD bewijst dat hij er niet ver vanaf zit. De n-va krijgt nooit of te nimmer mijn stem. ik verkies VERZET boven COLLABORATIE. ( zie naar hoboken de n-va en PVDA =één strijd tegen VB) De reden dat de rode zender en de linkse media Dewever zo ,opvoeren en steunen is simpel. het is hun zoveelste wapen tegen het VB. Maar het VB weerstaat en uiteindelijk schieten ze in eigen voet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#319 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze hebben wel op tijd hun conclusies getrokken en de stop uitgetrokken !!
|
![]() |
![]() |