![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Correct me if I'm wrong ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 22 december 2009 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de politie vriendelijk is tegen u, is mooi meegenomen, maar dat is niet altijd het geval. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan misschien de studie van de European Union Agency for Fundamental Rights eens lezen. Daaruit blijkt in welke mate er in Europa en België gediscrimineerd wordt, nog altijd. Ook op de arbeidsmarkt, het verhuur van huizen, door administratie, politie, etc. Of misschien moet je het OESO-rapport 'Jobs for Immigrants' eens doornemen. 'Jobs for Immigrants' vergelijkt de positie van etnisch-culturele minderheden in België met andere westerse landen. Ons land is op vele punten bij de slechtste leerlingen van de klas. Verontrustend is vooral het gebrek aan tewerkstellingskansen voor de 2de generatie, die met dit onderzoek voor het eerst in beeld komt. De OESO koppelde gegevens uit twee databanken (Het Rijksregister en de Europese Arbeidskrachtenenquête) en slaagde er zo voor het eerst in om de tewerkstelling van de 2de generatie in kaart te brengen. Er is geen enkel ander land waar er zo’n grote kloof gaapt tussen de jobkansen van de tweede generatie en die van autochtone jongeren, stelt de OESO. “De lagere tewerkstellingskans is sterk en blijft zelf bestaan bij gelijkwaardige opleiding, positie, klasse en ouderlijke achtergrond. Dit is bijzonder verontrustend”, zegt de OESO. Als je je vragen stelt over de gebrekkige integratie, de armoede en dùs de hogere graad van criminaliteit, lees dan eerst eens die drie rapporten. Dan weet je waarover je praat. Citaat:
Citaat:
We zouden beter solidair zijn met de migranten, met hen op straat komen, betogen en relschoppen voor een serieus gratis onderwijs voor iedereen, voor een werkgelegenheidsproject, voor een stevige en goed gefinancierde sociale zekerheid, voor hogere pensioenen, voor gratis gezondheidszorg voor wie dat nodig heeft, voor véél meer sociale woningen en een blokkering van de huurprijzen en voor een miljonairstaks waarmee we dat allemaal kunnen betalen. Nee, de idioten hier schelden nog liever op zij die het nog moeilijker hebben dan solidair te zijn met iemand die in hetzelfde bootje zit maar per ongeluk de verkeerde godsdienst heeft, een hoofddoek draagt of een rare taal spreekt. Een bende debielen, dat zijn het. (zo, dat lucht op. Ik heb vannacht slecht geslapen).
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 december 2009 om 03:41. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Overigens ga je van drugs niet noodzakelijk dood.
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() You're right. Maar in de ogen van de flikken en veel idioten hier zijn het allemaal dezelfde: moslims!
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij ons op het werk worden we ook gecontroleerd bij het naar buitengaan.
Wij drukken op een knop, de computer bepaald of het groen (is je mag doorgaan) of rood (je moet naar binnengaan). Het gebeurt dat ik 3 maal per week moet binnengaan, ik heb hier totaal geen probleem mee. Er zijn anderen, die reeds bij de vakbond zijn gaan reclameren dat ze geviseerd worden door de bewaking.
![]() |
#188 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet niet dood zijn om mensen te kwetsen wanneer je drugs gebruikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik begrepen heb, bent u van het vrouwelijke geslacht. Dat is al een voordeel, zou ik durven zeggen. Ik vermoed dat u er nogal 'Europees' uitziet, wat een bijkomend voordeel is. Ik weet uit ervaring hoe 'aardig en vriendelijk' de politie alhier te werk gaat bij controles van 'bougnouls'. Ik zie er namelijk ook behoorlijk 'verdacht' uit zonder daarvoor veel moeite te moeten doen. Als ik met mijn Noord-Afrikaanse vrienden op straat rondloop, slagen maar weinig mensen er in mij er als de 'niet-makak' uit te pikken. Het is natuurlijk altijd wel even schrikken voor zo'n 'aardige en vriendelijke' dienaar der wet wanneer hij dan mijn Naam en Voornaam onder ogen krijgt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2009 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aaidontinkso.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas wordt doorgaans een heel ander vocabulaire aangewend, ook door nogal wat Armen der Wet. Neem dat maar van mij aan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() hahahaha god haat dus blote meiden. dan waarom heeft god meiden gemaakt? om bloot rond te lopen. bloot is natuur en mooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan ook de Islamitische achtergrond die men tegen de Westerse maatschappij doet keren. Zo is een Somaliër sneller crimineel dan een Surinamer of een Indiase Hindoe.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 22 december 2009 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een compleet idiote idiotie, achterlijke achterlijkheid en onzinnige onzin.
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, okee, en stel je voor dat we dat dan allemaal hebben; en voor iedereen, dus zelfs voor de aktuele vluchtelingen in behandeling en zelfs voor de illegalen. En dan komen ze dat te weten in heel Afrika , Azië en Zuid-Amerika ... dan staan ze hier met nog eens zovelen om illegaal of via het vluchtelingenstatuut binnen te komen .... denk jij dat we erin zullen slagen om het ocmw van de ganse wereld te worden ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kon ook uit mn slof schieten en gaan janken van;"Ik drink nooit en ben al 3 X tot staan gebracht en ik ben erg blank en blond en daarom denken jullie misschien dat ik Russische of Poolse ben" (waarvan stereotypisch vanuit gegaan wordt dat die steeds dronken zijn), niks van dat alles, ik ben blij dat ze hun job doen! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U moet niet uit uw nek kletsen mar het rapport lezen.
![]() |