![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vertel me aub eens waarom U steeds uw peper en zout op ons Belgisch huis moet strooien terwijl U daar totaal geen bal van snapt ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 december 2009 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De laffe en onmedogenloze vernieling tenslotte, en de moorden tijdens de joodse raid op het Getto van Gaza, heeft bij mij de deur dicht gedaan. De Israelische joden gedragen zich in bepaalde opzichten zoals de Nazi's. Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2363 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt degene die beweert dat slechts 10% van de Vlamingen een onafhankelijk Vlaanderen nastreeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2364 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe durf jij jezelf nog een liberaal te noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U echter ziet slechts wat u zelf zegt. Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2367 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je laffe poging om anti-Zionisme te vereenzelvigen met antisemitisme zal dan ook (zoals altijd weer) mislukken. Sheesh! De Chanoeka is niet voorbij of sommige uitverkorenen beginnen al met hun perfide schuinmarcheerderij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2369 |
Banneling
|
![]() Wat u hier allemaal debiteert is maar van luttele waarde, uw objectieve kijk op de zaken kennende...
Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 16:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2370 |
Europees Commissaris
|
![]() Als jij hier de rationele afweging maakt dat de Joden deels op de Nazi's lijken, dan twijfel ik een jouw intellectuele vermogen. Jij doet me dan denken aan een Gretta Duisenberg die zes miljoen handtekeningen wilde ophalen in een petitie tegen Israël.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2372 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2373 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2374 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2375 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Zie je system: je mening wordt gedeeld door een godsdienstfanaticus die nog Roomser dan de paus is.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 december 2009 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2377 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 24 december 2009 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2378 |
Parlementslid
|
![]() Wat is daar mis mee? Bij mijn weten is de vrijheid van meningsuiting, en dus ook de vrijheid van vergelijking niet verboden en het cijfer "zes miljoen" is niet gepatenteerd door één of andere industrie..... of wel soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2379 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik mag toch vragen of u van joodse origine bent. Of niet? En als u calvinist bent, ja, dan kan ik begrijpen dat u misschien nog altijd denkt dat Israel het beloofde land is dat door Jaweh aan de joden is geschonken. En dat de joden het 'uitverkoren volk' zijn'. En dat zij dus op dit land, dat Eloïm hun gegeven heeft, het alleenrecht hebben en dus ook het recht hebben de anderen te verjagen. Dat is trouwens niet de eerste keer in hun geschiedenis dat de joden andere volkeren verjagen met alle afgrijselijke taferelen vandien. Laatst gewijzigd door system : 24 december 2009 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2380 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet mijn probleem dat jij doelbewuste schofferende en provocerende praat goedkeurt. Sterker nog: Ik had niet anders verwacht van iemand zoals jij.
|
![]() |
![]() |