Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2010, 17:20   #141
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen dus, je kan me geen citaat (met bron) geven van Kristien Hemmerechts waaruit blijkt dat ze voorstander is van discriminatie van vrouwen of voorstander is van de hoofddoek.
Dit is nu wel duidelijk.
Kristien Emmerechts situeert zich in het clubje van extreem linkse zelfverklaarde intelligentsia als Bambi Ceuppens, Karel Arnaut, Lucas Catherine, Lambaret, ... kortom het zwaar gesubsdieerd clubje dat telkens opgescharreld wordt om een pro-hoofddoek standpunt te verkondigen in debatten en spreekavonden telkens het hoofddoekdebat losbarst.
Als je een beetje de actualiteit volgt weet je dat en hoef je zo geen domme vraag te stellen Artisjok.

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 17:21.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 17:25   #142
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Een anti-VB kwakkel van formaat.De titel van het artikel dekt de inhoud niet want van diefstal was geen sprake.
Van welk eufemisme zou jij je willen bedienen om "meenemen zonder betalen" weer te geven?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 17:26   #143
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Waarover gaat deze discussie eigenlijk?
Naar het schijnt over een corrupte kunstdief die men aan de leeuwen wil voeren. Maar aangezien hij behoort tot de leeuwen is het niet makkelijk hem eraan te voeren. Maar de opzichters van de rode dierentuin stellen alles in het werk om dit voor mekaar te krijgen. Maar de vraag is, zullen ze erin slagen?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 17:29   #144
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Van welk eufemisme zou jij je willen bedienen om "meenemen zonder betalen" weer te geven?
zou jij niet beter eerst eens met een quote van De Leu afkomen waaruit blijkt dat hij een kunstdief is.

danku
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 17:30   #145
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
advocatentruuk: zichzelf ontoerekenigsvatbaar laten verklaren
Ofwel speelt ze het, of ze is het. Heb er al meermaals op gereageerd en, het is een spel dat ze telkens opnieuw toepast, vis nog vlees. Ze kan met haar reactie altijd alle kanten uit.

Oud 24 januari 2010, 17:31   #146
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
1 debatprogramma.
Eentje.
Ik heb Leonard de laatste week op zowat alle zenders gezien. Deze middag in Mise au point. Hij geconfronteerd met een heel panel 'anti' over thema's als homosexualiteit, euthanasie, de pil, ...
Dat durft de linkse club niet aan met een Talouil.

Waardom durven ze zo'n debatten niet aan met de Moslimexecutieve?
Twee:
http://www.youtube.com/watch?v=CEU7pYjINO8

Gaat u door met uzelf belachelijk maken?

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 17:34   #147
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
zou jij niet beter eerst eens met een quote van De Leu afkomen waaruit blijkt dat hij een kunstdief is.

danku
Nu stelt u echt een moeilijke vraag, waarom? U weet dat het nu misschien voor een tijdje stil kan worden langs arti's kant. Toch wat betreft dit onderwerp en zeker wat betreft uw vraag.

Oud 24 januari 2010, 17:37   #148
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Twee:
http://www.youtube.com/watch?v=CEU7pYjINO8

Gaat u door met uzelf belachelijk maken?
Twee zwaluwen maken de lente niet.
Gaat u door met uzelf belachelijk te maken? U hoeft zich niet persoonlijk geviseerd te worden met mijn haarscherpe vaststelling die trouwens geconfimeerd wordt door ene anonieme SPA-politica in het opiniestuk van Struiff.

Je mag trouwens op de vraag antwoorden ipv uw pisnijdigheid af te reageren omdat de waarheid kwetst : waarom wordt de Moslimexecutieve niet onderworpen aan dezelfde kritische vragen als diegene die Leonard geserveerd krijgt over homosexualiteit, euthanasie, etc?

Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 17:39.
Oud 24 januari 2010, 18:27   #149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Maar sluit het een het ander uit?
Wat is in je vraag "het een" en "het ander"?

Citaat:
Om even serieus te zijn en blijven, zou u het kwalijk nemen dat men u verdenkt van met iemand z'n kl.... te willen spelen?
Het is niet mijn bedoeling om met iemands kloten te spelen.
Het is mijn bedoeling om op dit forum te discussiëren. Het is immers een discussieforum.
Als iemand dan de wildste verhalen rondstrooit in de aard van "die persoon is voorstander van iets" mag ik toch wel vragen dat dit aangetoond wordt met een citaat van die persoon zelf.

Citaat:
Deze vraag aangezien u tijdens een ander onderwerp ook deze werkwijze hanteert, het is vis nog vlees m.a.w, u hebt altijd gelijk
Welke werkwijze?
Met die vis nog vlees bedoel je waarschijnlijk
Citaat:
Citaat:
Wat begrijp je niet aan mijn antwoord?
Het is niet gelogen dat allochtonen minder kansen krijgen. Dat ze soms gediscrimineerd worden,...
Ze krijgen meer dan autochtonen, jobs onder hun diploma. (De vuile slecht-betaalde jobs)

Maar jij gaat er precies vanuit dat dit betekent dat elke allochtoon altijd en overal wordt gediscrimineerd en er dus geen enkele allochtoon werkt.

Kan je nu mijn antwoord begrijpen?
"Ze doen het slechter op de arbeidsmarkt; de werkloosheid bij hen is enkele procenten hoger dan bij de autochtonen; maar de grote meerderheid werkt wel.
Jou "Waarschijnlijk niet veel" is dus schromelijk onderschat.

Daarnaast zijn er ook migranten die zelf een zaak opstarten; mensen in dienst nemen.

Dus, om daarop een antwoord te kennen, moeten we te rade gaan bij de belastingen en RSZ. "
Uw antwoord is zeer duidelijk, indien u uw antwoord er zelf nogeens grondig op na leest zult u kunnen zien dat het vis nog vlees is. Maar soit.
Citaat:
en u hebt het één niet gezegt en en andere niet bedoelt.
Wat ik niet beweerd heb; moet niemand mij toeschrijven. Dat is toch maar normaal.
Oud 24 januari 2010, 18:31   #150
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Twee zwaluwen maken de lente niet.
Gaat u door met uzelf belachelijk te maken? U hoeft zich niet persoonlijk geviseerd te worden met mijn haarscherpe vaststelling die trouwens geconfimeerd wordt door ene anonieme SPA-politica in het opiniestuk van Struiff.
Hoeveel wil je er?

Citaat:
Je mag trouwens op de vraag antwoorden ipv uw pisnijdigheid af te reageren omdat de waarheid kwetst : waarom wordt de Moslimexecutieve niet onderworpen aan dezelfde kritische vragen als diegene die Leonard geserveerd krijgt over homosexualiteit, euthanasie, etc?
Omdat de moslimexecutieve eigenlijk praktisch niet meer bestaat en erkend wordt misschien.

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 24 januari 2010, 18:33   #151
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
mag ik toch wel vragen dat dit aangetoond wordt met een citaat van die persoon zelf.
dag schat

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=144
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2010, 18:42   #152
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

danku
Nu stelt u echt een moeilijke vraag, waarom? U weet dat het nu misschien voor een tijdje stil kan worden langs arti's kant. Toch wat betreft dit onderwerp en zeker wat betreft uw vraag.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vrees dat U door een of andere afwijking niet kan, mag en zal aannemen dat iemand die voorstander (voor·stan·der de; m,v -s iem die ergens voor is. dus: iemand die oproept net dat te doen) van de hoofddoek is dus ook voorstander (zie definitie boven) van de discriminatie die daar het gevolg van is.

U kan natuurlijk nog opwerpen dat emmerechts zo dom is dat ze niet weet dat hoofddoeken het symbool van de onderdrukking is, dat moslima's door de islamitische wetten als minderwaardig worden beschouwd en dat moslima's in diezelfde kultuur enkel als kweekbatterijen worden beschouwd.
Kan je me een citaat (met bron) geven waaruit blijkt de Kristien Hemmerechts voorstander is van de hoofddoek.
Citaat:
Maar let op: ik herken uw taktiek hoor.
Als ik zeg "Dutroux was een pedofiele moordenaar" dan vraagt U naar de bron waar hij dat ooit in een intervieuw zou hebben gezegd.
Daarna: "Nergens heb ik Dutroux horen toegeven dat hij een pedofiele moordenaar is".
Lamenilachen hé leguumpje...ik ben te lang op dit forum om dat niet door te hebben...
Als je wil bewijzen dat Dutroux een pedofiele moordenaar is volstaat het om te verwijzen naar de aanklacht tegen hem en zijn veroordeling.

Als je beweert dat iemand voorstander is van de hoofddoek of van het discrimineren van vrouwen moet je op zijn minst een citaat (met bron) kunnen geven om dit aan te tonen.

Waar haal jij het anders vandaan dat iemand voorstander is van iets?

http://forum.politics.be/showthread....66#post4560766

Waarom zou ik met een quote van De Leu moeten afkomen waaruit blijkt dat hij een kunstdief is?

1 Ik heb De Leu nergens een kunstdief genoemd. Ik sprak over "meenemen zonder betalen"
2 Ik schrijf hem geen mening toe; ik beweer nergens dat hij voor- of tegenstander is van iets.
Oud 24 januari 2010, 19:02   #153
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel wil je er?
Evenveel als Leonard krijgt.

Citaat:
Omdat de moslimexecutieve eigenlijk praktisch niet meer bestaat en erkend wordt misschien.
Bad excuse !
Oud 24 januari 2010, 19:06   #154
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ofwel speelt ze het, of ze is het. Heb er al meermaals op gereageerd en, het is een spel dat ze telkens opnieuw toepast, vis nog vlees. Ze kan met haar reactie altijd alle kanten uit.
Ze is weer vertrokken voor 21.356 bladzijden bronnen en bewijzen zagen.
Oud 24 januari 2010, 19:07   #155
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Evenveel als Leonard krijgt.
En hoeveel is dat in cijfers?

Citaat:
Bad excuse !
Tjah hoe vraag je de mening van een organisatie die niet meer bestaat. Je mag het mij altijd zeggen hoor.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2010 om 19:09.
Oud 24 januari 2010, 19:14   #156
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
En hoeveel is dat in cijfers?
Minstens 5.

Citaat:
Tjah hoe vraag je de mening van een organisatie die niet meer bestaat. Je mag het mij altijd zeggen hoor.
Niet meer bestaat? En de financiering die ze krijgen, bestaat die ook niet meer?
Oud 24 januari 2010, 20:52   #157
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat is in je vraag "het een" en "het ander"?

Het is niet mijn bedoeling om met iemands kloten te spelen.
Het is mijn bedoeling om op dit forum te discussiëren. Het is immers een discussieforum.
Als iemand dan de wildste verhalen rondstrooit in de aard van "die persoon is voorstander van iets" mag ik toch wel vragen dat dit aangetoond wordt met een citaat van die persoon zelf.

Welke werkwijze?
Met die vis nog vlees bedoel je waarschijnlijk

Wat ik niet beweerd heb; moet niemand mij toeschrijven. Dat is toch maar normaal.
Niemand schrijft u iets toe, zeker niet een antwoord. Het is wel off-topic, maar indien u wil zal ik de vraag hier nogeens herhalen, zijn uw vrienden multiculers leugenaars of niet, wanneer ze komen vertellen dat allochtonen slecht scoren op de arbeidsmarkt met de reden, dat werkgevers racisten zij en allochtonen discriminerenen en dat men ze daarom vlugger zal tegen komen in de criminaliteit door gebrek aan kansen (m.a.w, de autochtoon heeft schuld aan de criminele daden gepleegd door hetgeen u en vrienden noemt, cultuurverrijkers).. Dus voor de duidelijkheid, zijn het leugenaars want ze spreken uw verhaal tegen, zeggen ze de waarheid dan bent u de leugenaar. Aan u de keus en mogelijk een duidelijk antwoord zonder ergens in de midden te liggen zwalpen, u weet wel vis nog vlees.

Oud 24 januari 2010, 20:54   #158
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Minstens 5.
Terzake 08/09: Debat tussen Nordine Taouil en Bart de Wever
Citaat:
Terzake nodigt Nordine Taouil vanavond uit naar de studio voor een debat met N-VA-boegbeeld Bart De Wever, die het hoofddoekenverbod een goede zaak vindt.
Frontlijn 2005 met Jan Leyers: Debat tussen Nordine Taouil en Glen Audenaert.

Verder zijn er nog een aantal TV debatten geweest tussen Taouil en Etienne Vermeersch en Filip de Winter.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2010 om 20:55.
Oud 24 januari 2010, 20:57   #159
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ze is weer vertrokken voor 21.356 bladzijden bronnen en bewijzen zagen.
Zou niet erg zijn indien ze die bronnen en bewijzen dan ook eindelijk eens zou voorleggen maar, ze is kampioen in het vinden van een middenweg zodat het antwoord altijd vis nog vlees is.

Oud 24 januari 2010, 21:04   #160
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik hou er niet van als iemand mij beschuldigt van Mein Kampf wél te hebben gelezen
Wat is er mis met het lezen van Mein Kampf?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be