![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen vaststellen dat de gevraagde prijs onaanvaardbaar was, advocaten en experten inschakelen daarvoor, kwestie dat niemand zou doorhebben "dat je het gestolen hebt???" De pocohypocrisie op zijn best... Laatst gewijzigd door andev : 25 januari 2010 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou dat een zegen voor de wereld zijn... Laatst gewijzigd door andev : 25 januari 2010 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
u beseft toch dat u tegen extreem rechtse mensen bezig bent??? Uw uitleg is veel te genuanceerd zoiets geraakt er nooit in. ![]()
![]() |
![]() |
#184 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mogen we dat noteren bij de lijst van vertalingen van linkiewoorden zoals "jongeren", "eer", "trouw", "geweten", "woord houden", "solidariteit", "volk", "racisme", "nationalisme", "democratie" enz?
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of ben ik een Vlaams Blokker tegengekomen die in Allah gelooft?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 januari 2010 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Was dat hier geen draad over kunstdiefstal door een Vlaams Belanger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja maar er kwam effe een lelijke heks op haar linkiewinkiebezem doorgevlogen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 25 januari 2010 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'k vrees ervoor, dat is al enkele decennia "nazi".
![]() |
![]() |
#189 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat mij opvalt is dat je zit te schermen met 'rechtsgang', en 'men is onschuldig tot het tegendeel bewezen', keer op keer als er uitheems gespuis opgepakt wordt voor zware criminele feiten, maar dat je dat principe vergeet voor VB-ers die onterecht beschuldigd worden. Van schijnheiligheid gesproken .... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een deel van de verhalen zijn me bekend; de besluiten die jij er uit puurt zijn mij onbekend. Wil je in de juiste draad verder discussiëren a.u.b.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar als iemand zo iets ongeloofwaardig neerschrijft als "Kristien Hemmerechts is voorstander van de discriminatie van vrouwen" wil ik toch wel een bewijs. Je verwacht toch niet dat ik hier gelijk welke onzin klakkeloos aanneem voor waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Toch wel, zwijgen is toestaan en dan kom je tot madrassatoestanden zoals in de Antwerpse athenea, waar voor alle duidelijkheid, islamofiel progressief links zelf haar kinderen al lang niet meer laat studeren.
De verantwoordelijkheid van de linkse club die zich uit stemmengewin nooit uigesproken heeft tegen de import van dergelijke achterlijkheden, is immens. Deze avond kan je trouwens kijken naar het resultaat ervan, in het programma In Godsnaam op de Eén. Kijk en schaam jullie over jullie struisvogelmentaliteit 'progressief Vlaanderen'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je niet begrijpen dat het zich niet uitspreken TEGEN, in de praktijk neerkomt op het tolereren van deze misprijzende, sexistische, onwaardige praktijk? |
|
![]() |
![]() |