![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Alhoewel ikzelf nog nooit een BDE heb gehad, zijn sommige getuigenissen overtuigend genoeg voor mij. Hier is meer aan de hand dan alleen maar wat laatste aktiviteit van een stervend brein. Fred. |
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat ons het daar bij houden. |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs tijdens dit schrijven zie ik jeugdbeelden. Allemaal subjectief en al helemaal nt te controleren Hoe weet je trouwens wat "niet van deze aarde" is? Al ooit stoned/high geweest Citaat:
Komt er nog bij dat iedereen dezelde boeken leest en dat de boeken de nIET conforme ervaringen niet zullen opnemen. Verder van de wetenschap kan je echt niet mogelijk. Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 15:35. |
||
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het waren er toch maar 40.000? Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Toch kan ik dat zomaar naast me neerleggen. Zij die dat niet kunnen worden op journaals hoofdschudend bekeken. |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hmmmmmmmmm, ..... ik ken een héél goede investering Fred. Aboluut gegarandeerde opbrengst +15% per jaar. Minimum inleg 10.000€ Prospectie op aanvraag. Buitenkansje maar snel beslissen , slechts één week beschikbaar. Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 15:42. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vroeg Fred hoe hij weet, dat wat hij voelt , "niet van deze aarde " is. |
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de 100e keer, wèl dat het iets te maken heeft met iets bovennatuurlijks... |
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik trek geen enkel wetenschappelijk onderzoek in twijfel. Ik stel wel vast dat, als ze het niet 100% zeker weten, ze moeten speculeren. En hoe ze speculeren hangt af van hoe ze er tegenover staan.. Fred. |
|
|
|
|
|
|
#73 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 31 mei 2010 om 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Banneling
|
They told me, "These things are hallucinations". I inquired what was
hallucination and found that it meant a subjective or a psychical experience which corresponds to no objective or no physical reality. Then I sat and Wondered at the miracles of the human reason. Hallucination is the term of Science for those irregular glimpses we still have of truths shut out from us by our preoccupation with matter; coincidence for the curious touches of artistry in the work of that supreme & universal Intelligence which in its conscious being as on a canvas has planned & executed the world. That which men term a hallucination is the reflection in the mind & senses of that which is beyond our ordinary mental & sensory perceptions. Superstition arises from the mind's wrong understanding of these reflections. There is no other hallucination. Reason adapts itself to the faith or argues out a justification of the instincts, but it receives the impulse subconsciously; therefore men think that they act rationally. GreetzZ |
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik geloof die niet, ik veronderstel dat ze waar zijn maar lees ALTYD hoe ze tot de resultaten gekomen zijn. Kwestie van inzicht te verwerven. De resultaten zijn echter altijd verworden via RIGOREUZE testmethoden. Houdt een onderzoeker zich NIET aan die regels zal zijn resultaat mij nooit bereiken. Ter vergelijking : Verzamel wat "anektdotes", pleur ze in een boek en Fred gelooft ze. Citaat:
Een nog lopend onderzoek of theorie zal ik echter nooit als FEIT voorstellen. Absurde speculaties worden, geloof me, vrij snel de kop ingedrukt. Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 17:14. |
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het brein beschermt het lichaam er mee. Door het opgedane trauma moet je nl stilliggen en ook is het best dat je de overdaad aan pijn niet voelt dus je brein OD'tje met een overdaad aan feel good factor : SEROTONINE. |
|
|
|
|
|
|
#77 |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
mijn leerkracht technologie in het tweede middelbaar zei ooit: "meten is weten". vrede, redwasp
|
|
|
#78 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Gewoon omdat het brein info krijgt die het niet kan (of wil) verwerken, en het brein daar PERSE een bekende invulling aan wil geven. Vreemd, maar veel logischer dan "Mickey mouse kwam net voorbij en alleen ik heb de kracht om hem te kunnen zien." Net zoals die BDE veel logischer verklaart wordt door een kortsluiting dan door een mystieke geest die ons lichaam verlaat. Zeker als je weet dat die kortsluiting kan nagemaakt worden. Dat steunt de wetenschappelijke theorie. De dromer theorie wordt door niks ondersteunt. daar wil ik nog aan toevoegen dat ik jou wel vreemd vindt. Al je argumenten worden hier weerlegd. Van veel van die weerleggingen ben je fair genoeg om toe te geven dat ze weerlegd zijn. Maar je conclusie veranderd niet. Vreemd hoor. Laatst gewijzigd door Travis66 : 31 mei 2010 om 18:36. |
|
|
|
|
|
|
#80 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik een "iets" had met alle antwoorden, zou ik er ook dom gebleven zijn. Citaat:
Het is een kenmerk van alle theisten. Laatst gewijzigd door Cdude : 31 mei 2010 om 18:29. |
||
|
|
|