![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Velen volgen de poltiek niet echt en zouden zo voor iemand van VOKA stemmen zonder het te beseffen. |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
er hebben er zelfs hun kaart ingediend dankzij cortebeeck |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Burger
|
![]() En hij is 26 jaar, en aangezien ik altijd op jonge mensen probeer te stemmen, heeft hij bij deze mijn voorkeur!
|
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
- Alarmbellen? Welke zot bouwt dat nu in??? CD&V! - Wie maakt er van een stad nu een gewest??? Proficiat met hun staatsVervormingen. Ze trekken op geen kl...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik kan niet zeggen dat ik de 'bekering' van Siegfried Bracke helemaal kan doorgronden, maar als ie al jaren terug liet optekenen in een interview dat geen enkele Vlaamse politicus nog gelooft in België, maar dat niet durft zeggen. Dus, met dat in het achterhoofd kan ie moeilijk naar een partij die naar het publiek nog steeds uitkraamt dat België moet blijven (koste wat het kost).
|
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() 'k dacht hier nog veel te kunnen lezen, gewoonlijk maak ik een lijstje van alle partijen waarvoor ik zeker niet ga stemmen. En deze keer heb ik er geen ene meer over...
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de mediapartij nva ging er vanuit dat met een mediafiguur als bracke binnen te halen een aantal stemmen al verzekerd zouden zijn,
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 11 juni 2010 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik op NVA zou stemmen, dan zou het wellicht op hem zijn. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens, hij zegt dat hij de partij opzocht. Zou je als partij een lidkaart weigeren? Je kan dan maar beter gebruik maken van zo een iemand die het politieke spel toch wel van dichtbij gevolgd heeft. |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Bracke wist ongetwijfeld wat er ging gebeuren, zijn logebroeders zullen het hem wel verteld hebben. Ik denk soms dat hij dubbel spel speelt.
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het daar met u eens. NVA leden op dit forum lijken op dit punt aan amnesie te lijden. Ten andere. Het is één ding om als "Belgicistische" partij (quid non maar allé) een andere Vlaams-nationalistische partij in het "cordon" te steken maar wat dan te zeggen van een Vlaams-nationalitische partij die een andere Vlaams-nationalistische formatie in het cordon steekt (en in Borgerhout lokaal meebestuurt met Belgicistische ex-maoisten.)
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja de man is gewoon aangetrokken omdat ie een dubbeltje is. Hij moet (progressieve) paarse mensen aanspreken in een paarse provincie die niet Vlaams-nationalistisch zijn maar het gedoe beu zijn. Bon. Dat binnen een conservatieve Vlaams-nationalistische formatie.
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |