![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Tussen n-va, o-vld en ldd. Maar in Oost-Vlaanderen is het echt armoe troef op alle lijsten. Ik wil graag een bewuste voorkeurstem geven maar ik vind echt geen goede kandidaat. |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De NVA'ers zijn echt de ultieme calimero's geworden
![]() Elke partij die op kop ligt krijgt modder over haar heen ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Modder is 1 ding, de NV-A wordt beladen met alle zodnen van Israël. Van de gefaalde regering Leterme, BHV tot aan de financiële crisis wordt op hun dak geschoven. O-VLD daalt nog meer in mijn achting door te doen alsof de rente de schuld van de NV-A ipv het totaal gebrek aan bezuinigingen etc.
|
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() mijn stem hebben ze alvast niet
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() Bracke? Die kan nog een deftige pinten pakke... Wat een flopper.
#29 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 11 juni 2010 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NV.A is nog erger dan het VB op dat vlak........ Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 juni 2010 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groen!/Agelev heeft in haar hele bestaan slechts een keer die drempel niet gehaald. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat ons leert is hoe in dit land de financiele stabiliteit ondergeschikt is gemaakt aan de politieke benoemingsdrift bij de Ø-VLD, die voor al zijn cabinettards altijd mooie postjes uit te delen heeft, bekwaamheid niet vereist. En uitgerekend die partij komt zich dan voorstellen als de verantwoordelijke partij die de financien van België gaat saneren? Ik raad iedereen hier aan om toch eens twee keer na te denken en te stemmen op partijen die verantwoordelijkheid nemen door te durven veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() ik zit met hetzelfde probleem, ik vertrouw bracke niet, een sosialist die ineens de vlaamse kaart trekt ...... ik vermoet dat hij het paard van troye is van de sp.a
Laatst gewijzigd door DonMilo : 11 juni 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
#37 |
Vreemdeling
|
![]() vooral oneerlijk en hypocriet. Je moet jezelf maar de enige partij durven noemen die op een goede manier staadshervormigen kan doorvoeren terwijl je drie jaar niets verwezelijkt hebt, om dan nog van de jaren jean luc te zwijgen
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij LDD in Oost-Vlaanderen hebt ge de keuze tussen een imam, een getrouwde homo en een jood. Wat wilt ge nog meer aan keuze hebben, dixit ZjaanMarie himself.
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
4e plaats voor N-VA staat Peter Dedecker, burgerlijk ingenieur. Hij heeft les gehad van dezelfde proffen die mij nu gaan buizen op wiskundige analyse. Dat is voor mij reden genoeg om ervoor te stemmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idd, schandalig wat de CD&V hier heeft gespeeld. Ik heb daar dus niets van standpunten gezien van hen, buiten hoe belangrijk het is dat we eens een vrouwelijke premier zouden krijgen, dat ze nooit zullen opgeven met blablabla en kiezen voor oplossingen in plaats van problemen.... zelfs groen! is concreter dan dat, en dat is nochtans een partij die veel van haar standpunten steunt op manna vallend uit de hemel.
Het siert Bart Dewever en partijgenoten enorm, hoe ze al die modder op zo goede wijze hebben weten ontduiken, en hiervan nuttig gebruik hebben gemaakt om hun eigen standpunten in de verf te zetten, en vooral Marianne Theyssen te wijzen op de miskleumen van haar regering. Op het grote verkiezingsdebat kon je zien hoe ze de steken begon te laten vallen, en haar emoties totaal niet meer kon beheersen (nochtans, dat is hetgene dat iemand een goede spreker maakt) Ooit heb ik nog gekozen voor Leterme, toen hij de CD&V credibiliteit gaf... maar nu zou ik nog liever BuB stemmen dan CD&V.