Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2010, 11:52   #1301
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Zij controleren elkaar. Het syteem onthoud natuurlijk welke code van wie is, en wie erin komt.
Waarom zouden meerdere mensen, een onbekende, de toestemming en code geven om in een systeem te kunnen voor persoonlijke doeleinden van die onbekende en daardoor zijn eigen job en toekomst op het spel zetten?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1290
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 11:52   #1302
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Welk programma, en wie installeerd dat in het systeem?
Gegevens verwerken op basis van wat?

Je voegt allemaal dingen toe aan een systeem welke er niet zijn. Ik heb het niet over dergelijke systemen.
Nogmaals, klaag over wat ik voorstel en brei er voor de zoveelste keer niet vanalles bij. ok

jullie leren het nooit e.
"Jouw" systeem heeft weinig zin als de besproken software er niet op losgelaten wordt.

Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen.

Laatst gewijzigd door Cdude : 27 juli 2010 om 11:53.
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 11:53   #1303
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Omdat Raf al een dikke hint gaf, je het zelf ter sprake bracht en dus het niveauverschil te groot is.
Quote mij waar ik het over FK heb? Ik heb geen flauw idee wat dat ook maar betekend of is?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 11:54   #1304
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Graag de link met wat ik hier zeg.
Oud 27 juli 2010, 11:57   #1305
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Jouw" systeem heeft weinig zin als de besproken software er niet op losgelaten wordt.

Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen.
Ooh, verklaar waarom mijn systeem weinig zin heeft zonder jouw software?

Waarom zou ik extra toepassingen niet begrijpen? Waar leid je dat uit af dan?

Je probeert weer enkel en voor de zoveelste keer de persoonlijke toer op te gaan ipv on-topic te reageren.
Oud 27 juli 2010, 11:59   #1306
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Cdude;4892548]"Jouw" systeem heeft weinig zin als de besproken software er niet op losgelaten wordt.

Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen.[/QUOTE]

Dus als iemand een bepaalde video software op zijn pc heeft staan er alles mee kan doen wat hij/zij wil...maar er bestaan nog 100 andere toepassingen welke hij niet nodig heeft en niet hoeft te gebruiken...dan betekend dit voor jouw dat die persoon de mogelijkheden niet kent en begrijpt?

Wat een logica.
Oud 27 juli 2010, 12:00   #1307
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ooh, verklaar waarom mijn systeem weinig zin heeft zonder jouw software?

Waarom zou ik extra toepassingen niet begrijpen? Waar leid je dat uit af dan?

Je probeert weer enkel en voor de zoveelste keer de persoonlijke toer op te gaan ipv on-topic te reageren.
Er moet maar 1 iemand toegang tot de beelden hebben, ze copy pasten naar een externe harde schijf en op een ander systeem zetten waar de software op staat.

Beeldanalyse is wel degelijk een onderdeel van deze discussie

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2010, 12:36   #1308
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag de link met wat ik hier zeg.
Toon eerst aan dat je dat bericht gelezen hebt en dat je begrepen hebt wat er in staat.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 28 juli 2010, 11:36   #1309
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Er moet maar 1 iemand toegang tot de beelden hebben, ze copy pasten naar een externe harde schijf en op een ander systeem zetten waar de software op staat.

Beeldanalyse is wel degelijk een onderdeel van deze discussie
1) Net zoals bij grote bedrijven heb je pc`s met bestanden die niet te vinden zijn op een c-schijf en dus niet met verkenner ofzo te copieren zijn. Ook kan je pc`s gebruiken op dit systeem zonder een usb, zonder dvd-schrijver...
Je hebt blijkbaar geen ervaring met beveiliging binnen bedrijven en welke beveiligingen er mogelijk zijn.

2) Wat ga je doen? Met 100 externe harde schijfjes van elk 1 terrabyte alle data copy/pasten? Heb je enig idee hoeveel data-volume je wel niet binnen krijgt indien de Belgische straten volhangen met camera`s? En ongeveer een uur of 10 wachten tot je 10 schijfjes vol hebt.

3) Bedrijven locken hun pc`s zodat geen enkele gebruiker software kan installeren op zijn/haar pc. Dus nogmaals, extra software doet hier NIET terzake.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 11:39.
Oud 28 juli 2010, 11:37   #1310
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toon eerst aan dat je dat bericht gelezen hebt en dat je begrepen hebt wat er in staat.
Schatje, laat me gewoon weten wanneer en hoe je wil gaan discussieren. Dan zullen we nog eens zien of ik moeite voor jouw ga doen.

Los daarvan, jij plaatst een link maar geeft je beweegreden er niet voor, de link met de reactie waar je op reageerd is niet duidelijk.
Denk je nu echt dat jij hier gaat bepalen wat ik eerst moet gaan doen voor jij op jouw reactie een fatsoenlijke reactie gaat terug krijgen? Hoe in godsnaam zou ik moeten gaan bewijzen dat ik een bericht gelezen heb?
Is dat de nieuwe forumregel of de nieuwe Raf-regel? Iedereen moet bewijzen dat ie een bericht heeft gelzen voor hij/zij er vragen over mag stellen.

Je vind jezelf wel echt beter dan anderen hier e.

Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 11:46.
Oud 28 juli 2010, 11:55   #1311
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schatje, laat me gewoon weten wanneer en hoe je wil gaan discussieren. Dan zullen we nog eens zien of ik moeite voor jouw ga doen.

Los daarvan, jij plaatst een link maar geeft je beweegreden er niet voor, de link met de reactie waar je op reageerd is niet duidelijk.
Denk je nu echt dat jij hier gaat bepalen wat ik eerst moet gaan doen voor jij op jouw reactie een fatsoenlijke reactie gaat terug krijgen? Hoe in godsnaam zou ik moeten gaan bewijzen dat ik een bericht gelezen heb?
Is dat de nieuwe forumregel of de nieuwe Raf-regel? Iedereen moet bewijzen dat ie een bericht heeft gelzen voor hij/zij er vragen over mag stellen.

Je vind jezelf wel echt beter dan anderen hier e.
Als je dat bericht gelezen èn begrepen hebt, zal je zien dat de link vanzelf duidelijk wordt. Veel succes.

Laat vooral weten wat je niet begrepen hebt.

En nee, ik voel me niet beter dan anderen hier, of tenminste toch niet beter dan iedereen. In bepaalde gevallen is het duidelijk dat ik gewoon beter bèn. Ik noem geen namen...

Citaat:
Oud 28 juli 2010, 12:00   #1312
Cdude
Banneling

Standaard

[quote=illwill;4892565]
Citaat:

Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen.[/QUOTE]

Dus als iemand een bepaalde video software op zijn pc heeft staan er alles mee kan doen wat hij/zij wil...maar er bestaan nog 100 andere toepassingen welke hij niet nodig heeft en niet hoeft te gebruiken...dan betekend dit voor jouw dat die persoon de mogelijkheden niet kent en begrijpt?

Wat een logica.
amateur versus pro
Het is mijn taak alle software in mijn vakgebied te kennen.
Oud 28 juli 2010, 12:14   #1313
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Voor mijn vakantiejob werk ik in de makro en zowel vorig jaar als dit jaar zijn er diefstallen gepleegd:

Vorig jaar in september 3 gsm's

Dit jaar 2 weken geleden een pak sigaretten en vorige week een zonnebril, tshirt van 50€ en vest van 85€.

Onze werkplaats hangt vol met camera's, net als we buitenkomen, net als we op de werkplaats komen enz; enkel de kleedkamer (we moeten ons omkleden en daar zijn dus de kleren en vorig jaar gsm's gestolen) heeft geen camera (logisch ook)

Anyway: vorig jaar hebben ze de daadster gevonden maar niet door de camera's maar door haar op heterdaad te betrappen. Dit jaar gaan alle vakantiejobs binnen 3 dagen weg en lijkt de kans enorm klein dat de dader nog gevonden gaat worden.

Resultaat: geen enkele diefstal tegengehouden, geen enkele gsm vorig jaar is terug bij de eigenaar gegaan (de dievegge was ze al kwijt en is enkel ontslaan), onze privacy van allen is aangetast. Iedereen heeft verloren, niemand gewonnen.

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 13:56   #1314
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Cdude;4894327]
Citaat:
amateur versus pro
Het is mijn taak alle software in mijn vakgebied te kennen.
En wat heeft jouw kennis van alle software te maken met een pc waar enkel te gebruiken software op staat en kan gebruikt worden?
Oud 28 juli 2010, 13:59   #1315
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Voor mijn vakantiejob werk ik in de makro en zowel vorig jaar als dit jaar zijn er diefstallen gepleegd:

Vorig jaar in september 3 gsm's

Dit jaar 2 weken geleden een pak sigaretten en vorige week een zonnebril, tshirt van 50€ en vest van 85€.

Onze werkplaats hangt vol met camera's, net als we buitenkomen, net als we op de werkplaats komen enz; enkel de kleedkamer (we moeten ons omkleden en daar zijn dus de kleren en vorig jaar gsm's gestolen) heeft geen camera (logisch ook)

Anyway: vorig jaar hebben ze de daadster gevonden maar niet door de camera's maar door haar op heterdaad te betrappen. Dit jaar gaan alle vakantiejobs binnen 3 dagen weg en lijkt de kans enorm klein dat de dader nog gevonden gaat worden.

Resultaat: geen enkele diefstal tegengehouden, geen enkele gsm vorig jaar is terug bij de eigenaar gegaan (de dievegge was ze al kwijt en is enkel ontslaan), onze privacy van allen is aangetast. Iedereen heeft verloren, niemand gewonnen.
En wat is je punt hiermee als het gaat over een beveiligd systeem van camera`s op straat waar het niet gaat om een GSM of kleding?
Oud 28 juli 2010, 14:03   #1316
Cdude
Banneling

Standaard

[quote=illwill;4894572]
Citaat:

En wat heeft jouw kennis van alle software te maken met een pc waar enkel te gebruiken software op staat en kan gebruikt worden?
Wat heeft jouw/die PC te maken met het landelijke camera systeem waar jij zo op geilt?
Oud 28 juli 2010, 14:05   #1317
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat is je punt hiermee als het gaat over een beveiligd systeem van camera`s op straat waar het niet gaat om een GSM of kleding?
Jij beslist nu ook al selectief over welke misdaden het mag gaan?

Zijn verhaal bevestigt wel KEIHARD mijn stelling.
"Elbow grease" is wat misdaad bestrijdt en oplost aangevuld met moderne opsporingstechnieken gericht op het misdrijf/misdadiger, niet de gehele bevolking.

Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juli 2010 om 14:07.
Oud 28 juli 2010, 15:17   #1318
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beveiligd? Grappig...

Citaat:
Scotland (Reuters) - Don't be alarmed by that strange youth acting out in front of the security cameras, he's just making an art house movie.

Artists in Britain are intercepting and recording security camera footage to make their own films in a reaction against the seemingly ever-present surveillance camera.

"Video sniffers" intercept wireless camera signals using basic electronic receivers, similar to a device used to pick up television signals. This, connected to a camcorder, allows the sniffer to view images from nearby closed circuit television (CCTV) cameras.
http://uk.reuters.com/article/idUKL2770714720080527
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2010, 20:00   #1319
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je dat bericht gelezen èn begrepen hebt, zal je zien dat de link vanzelf duidelijk wordt. Veel succes.

Laat vooral weten wat je niet begrepen hebt.

En nee, ik voel me niet beter dan anderen hier, of tenminste toch niet beter dan iedereen. In bepaalde gevallen is het duidelijk dat ik gewoon beter bèn. Ik noem geen namen...
Nogmaals, vanaf dat je wil gaan discussieren, geef maar een seintje. En anders zul je me moeten opzoeken in chatrooms ofzo.
Oud 28 juli 2010, 20:02   #1320
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Cdude;4894590]
Citaat:

Wat heeft jouw/die PC te maken met het landelijke camera systeem waar jij zo op geilt?
Hey kerel...zoals ik eerder al zei, als je geen verstand hebt van dergelijk beveiligde netwerken zoals men in bedrijven toepast tegenwoordig...stop dan ook met het af te keuren e.

Als je niet weet over welke pc ik het hier heb...tja, dan houd het gewoon op.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be