![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1301 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1302 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen. Laatst gewijzigd door Cdude : 27 juli 2010 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1303 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1304 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1305 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik extra toepassingen niet begrijpen? Waar leid je dat uit af dan? Je probeert weer enkel en voor de zoveelste keer de persoonlijke toer op te gaan ipv on-topic te reageren. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1306 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Cdude;4892548]"Jouw" systeem heeft weinig zin als de besproken software er niet op losgelaten wordt.
Blijkbaar begrijp je weer niet het grotere beeld, mogelijkheden en toepassingen.[/QUOTE] Dus als iemand een bepaalde video software op zijn pc heeft staan er alles mee kan doen wat hij/zij wil...maar er bestaan nog 100 andere toepassingen welke hij niet nodig heeft en niet hoeft te gebruiken...dan betekend dit voor jouw dat die persoon de mogelijkheden niet kent en begrijpt? ![]() Wat een logica. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1307 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Beeldanalyse is wel degelijk een onderdeel van deze discussie
![]() |
![]() |
#1308 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon eerst aan dat je dat bericht gelezen hebt en dat je begrepen hebt wat er in staat.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1309 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt blijkbaar geen ervaring met beveiliging binnen bedrijven en welke beveiligingen er mogelijk zijn. 2) Wat ga je doen? Met 100 externe harde schijfjes van elk 1 terrabyte alle data copy/pasten? Heb je enig idee hoeveel data-volume je wel niet binnen krijgt indien de Belgische straten volhangen met camera`s? En ongeveer een uur of 10 wachten tot je 10 schijfjes vol hebt. ![]() 3) Bedrijven locken hun pc`s zodat geen enkele gebruiker software kan installeren op zijn/haar pc. Dus nogmaals, extra software doet hier NIET terzake.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 11:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1310 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Los daarvan, jij plaatst een link maar geeft je beweegreden er niet voor, de link met de reactie waar je op reageerd is niet duidelijk. Denk je nu echt dat jij hier gaat bepalen wat ik eerst moet gaan doen voor jij op jouw reactie een fatsoenlijke reactie gaat terug krijgen? Hoe in godsnaam zou ik moeten gaan bewijzen dat ik een bericht gelezen heb? ![]() ![]() ![]() Is dat de nieuwe forumregel of de nieuwe Raf-regel? Iedereen moet bewijzen dat ie een bericht heeft gelzen voor hij/zij er vragen over mag stellen. ![]() Je vind jezelf wel echt beter dan anderen hier e.
Laatst gewijzigd door illwill : 28 juli 2010 om 11:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1311 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat vooral weten wat je niet begrepen hebt. En nee, ik voel me niet beter dan anderen hier, of tenminste toch niet beter dan iedereen. In bepaalde gevallen is het duidelijk dat ik gewoon beter bèn. Ik noem geen namen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1312 | |
Banneling
|
![]() [quote=illwill;4892565]
Citaat:
Het is mijn taak alle software in mijn vakgebied te kennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1313 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mijn vakantiejob werk ik in de makro en zowel vorig jaar als dit jaar zijn er diefstallen gepleegd:
Vorig jaar in september 3 gsm's Dit jaar 2 weken geleden een pak sigaretten en vorige week een zonnebril, tshirt van 50€ en vest van 85€. Onze werkplaats hangt vol met camera's, net als we buitenkomen, net als we op de werkplaats komen enz; enkel de kleedkamer (we moeten ons omkleden en daar zijn dus de kleren en vorig jaar gsm's gestolen) heeft geen camera (logisch ook) Anyway: vorig jaar hebben ze de daadster gevonden maar niet door de camera's maar door haar op heterdaad te betrappen. Dit jaar gaan alle vakantiejobs binnen 3 dagen weg en lijkt de kans enorm klein dat de dader nog gevonden gaat worden. Resultaat: geen enkele diefstal tegengehouden, geen enkele gsm vorig jaar is terug bij de eigenaar gegaan (de dievegge was ze al kwijt en is enkel ontslaan), onze privacy van allen is aangetast. Iedereen heeft verloren, niemand gewonnen.
![]() |
#1314 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Cdude;4894327]En wat heeft jouw kennis van alle software te maken met een pc waar enkel te gebruiken software op staat en kan gebruikt worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#1315 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1316 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zijn verhaal bevestigt wel KEIHARD mijn stelling. "Elbow grease" is wat misdaad bestrijdt en oplost aangevuld met moderne opsporingstechnieken gericht op het misdrijf/misdadiger, niet de gehele bevolking. Laatst gewijzigd door Cdude : 28 juli 2010 om 14:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1318 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1319 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1320 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Cdude;4894590]
Citaat:
![]() Als je niet weet over welke pc ik het hier heb...tja, dan houd het gewoon op.
![]() |
![]() |