![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#202 |
|
Parlementslid
|
dat weet ik niet eh, maar versta me niet verkeerd iemand die zichzelf oprecht opofferd voor de islam en daarbij het leven laat is een shaheed en komt rechtstreeks in het paradijs terecht. Ik heb het over de beschrijving van dat paradijs, dat is niet mogelijk om dat letterlijk te kennen dus gaat het om analogieën. Dat is vb dezelfde reden waarom sommige joden G-D degene noemen die niet kan uitgesproken worden.
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Sapkuren ...drink dagelijks enkel sap dus dat is al in orde. Interessante "bijwerking" sperma proeft heerlijk van sapdrinkers. Poezensap ook trouwens. Geen gif van koffie saffen en andere rotzooi er in doet wonderen voor je sexleven. Sex is food and u should eat it. |
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#206 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#207 |
|
Minister-President
|
Moeten we brandstapels voor het Christendom serieus nemen? Ofwel kijk je naar het geloof ofwel naar een groep gelovigen, maar je mag beide niet aan elkaar gelijkstellen.
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Burger
|
Citaat:
Als het goede aan de genade van Allah toe te schrijven is, het slechte dan ook? |
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vrees dat jij een té oude krant hebt gekregen en het gazettenwinkeltje... Die brandstapels zijn al eventjes verdwenen hoor. |
|
|
|
|
|
|
#211 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Sinds enkele jaren zijn de vrouwen er geëmancipeerd: zij lopen nu 6 meter voorop en hun mannen er achter. Zo stond het in de krant Wat een vooruitgang... En ja, je moet al van het VB zijn om te durven denken dat die verandering iets te maken heeft met de landmijnen die er overal liggen. |
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Ik heb zo eens in de fabriek gezegd dat ik wegens geloofverplichtingen vijf keer per dag een tas koffie moest gaan drinken in de kantine. Ik stelde voor om dat dan gemakshalve te doen op de momenten dat de moslims hun gat in de lucht mochten gaan steken (ook tijdens de werkuren), maar dat pakte blijkbaar niet. Dit is een vorm van discriminatie van niet-moslims en dient aangeklaagd te worden.... INDERDAAD !! Bovendien worden de politieagenten in Brussel gedwongen om zich aan te passen aan islamitische wetten: tijdens de ramadan mogen ze niet in het openbaar eten of drinken....... Weer een stap verder in de geïnstitutionaliseerde discrimatie en onderwerping van dhimmi's .......die dit op termijn toch niet langer zullen pikken.... |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk moeten we dat serieus nemen!!!! Zo een dingen zijn barbaars en daar moet keihard tegen opgetreden worden door de overheid in kwestie. Kan u me even een link sturen met de gegevens van de laatste moordpartij waar mensen in naam van het christendom werden verbrand? Ik heb het namelijk gemist in het nieuws.
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben noch fan van het Christendom, noch van de Islam, maar als je deze religies iets wil verwijten doe dat dan op een serieuze, theologische manier en niet door middel van dit soort belachelijke aanvallen. Laatst gewijzigd door Jeronimo : 24 augustus 2010 om 16:29. |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eén keertje maar eh. Anders worden ze gestenigd met gouden rijstpapkommetjes. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#217 |
|
Minister-President
|
Je kan een ideologie niet verantwoordelijk houden voor alles wat haar zelfverklaarde aanhangers doen. "Het Christendom" heeft geen brandstapels aangestoken en "de Islam" stenigt niemand.
|
|
|
|
|
|
#218 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Een tijd geleden was er op Nat Geo nog een programma waarin gesteld werd dat de Koran, samen met nog andere religieuze geschriften, al een keer of 20 werden herschreven. Waarschijnlijk ten behoeve van de religieuze leiders hun ideeën en behoeften. Eigenlijk wel handig eh. Zo'n 'wetboek' dat je naar eigen goeddunken kan herschrijven. Eerlijkheidshalve heb ik nog nooit een koran of bijbel of wat dan ook ter hand genomen. Er staan al genoeg wetjes in ons burgerlijk wetboek. Laatst gewijzigd door hurricane : 24 augustus 2010 om 16:48. |
|
|
|
|
|
|
#219 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Met andere woorden mag men zich tijdens de rammelvandehongerdan gewoon eens lekker afrukken/afspelen zonder dat die nonkel allah boos wordt, aangezien die zelfbevrediging nog het meest overeenkomt met het seksleven van zij die geen man of vrouw hebben en met wie men zich blijkbaar solidair dient te verklaren. Dezelfde islamitische onlogica van seks is enkel seks als dat tussen man en vrouw plaatsvindt, volgend, zou men dan eventueel ook seks met dieren kunnen hebben - zoals bijvoorbeeld door ayatollah Khomeini gepropageerd, of seks met opblaaspoppen, of seks met mensen van hetzelfde geslacht. Enfin, alle vormen van seks zolang het maar niet tussen man en vrouw is. |
|
|
|
|