Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2010, 23:08   #241
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Laat me toe uw twijfels te betwijfelen. Ik zal even niet voor de CD&V spreken, maar je kan moeilijk ontkennen dat SP (SP.a) en PS broeihaarden van corruptie of alleszins een zeer breekbare vorm van eerlijkheid vertonen. Waarom is Claes nog steeds een graag geziene gast gezien zijn aandeel in het Agusta-schandaal? Waarom heeft zowat de hele familie rond Daerden een dossier qua corruptie en wordt hij in Wallonië populairder hoe meer dronken hij "het land" vertegenwoordigt? Wat doen die 19 baronieën nog in Brussel buiten het uitbuiten en voor de rest hun eigen politie laten verrotten? In die zin dat een vreedzame manifestatie van het Vlaams Belang (geen gevechten... gewoon wat bordjes in de lucht houden) uiteen moest worden geslagen door LUIKSE agenten?

Maar och... ze hebben een stok gevonden. Terwijl het scenario nog niet bekend is, is Kim Geybels wel reeds door de pers aan de muur genageld als een drugshoer.

Dit noem je een land? Getver... splits het voorgoed en laat Brussel maar plaats zoeken om groentjes te planten want ze zullen het nodig hebben eens de Vlaamse overheid er weg trekt en multinationals niet happig gaan zijn op een betaalde doorgang op de Brusselse ring (nog steeds op Vlaams grondgebied) voor niet-Vlamingen. Ik neem aan dat het nu bijna leegstaande industriepark van Zaventem wel heel snel heel veel nieuwe huurders zal vinden.
Laat de simpelen van geest tot mij komen - zei Jezus, als ik mij goed herinner- vergeet niet dat bijna alle BNP winst van Vlaanderen (op Antwerpen na) uit Brussel komt. Het zijn niet de geitjes van Ieper die onze beurswaarde zullen omhoog drijven, wel Electrabel, Belgacom, GDF, Fortis-> alles Waals-Frans (dankzij de Vlamingen die alles verkocht hebben). + Telenet is Amerikaans, onze luchthaven is , wat is het nu, Australisch, Vlaanderen heeft over niks, nihil, niente, nog iets te zeggen. Men zet Vlaanderen met één knip zo zonder stroom (enfin als Frankrijk dat zou willen), met dank aan de Vlaamse CD&v-ers (en toen nog de nva-ers in hun kielzog).
De Haven van Antwerpen: vergeet het: het Waalse hinterland kan zich even goed via Duinkerke, of desnoods zelfs via het Ruhrgebied, laten bevoorraden- vergeet niet dat Wallonië onze eerste handelspartner is, voor veel KMO's - mocht ik Waal zijn, ik ga in Frankrijk of in Duitsland gaan kopen...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 04:28   #242
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Dat betwijfel ik.
Waarom, heb jij andere gegevens?
Oud 15 september 2010, 09:37   #243
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Herdefinieer a.u.b. het begrip 'arbeider'= iemand die in opdracht van een baas, met zijn handen(!) (niet met zijn pen, want dan is het een bediende)
Dat is de juridische definitie van vandaag, niet de historische. Een arbeider is iemand die werkt voor een loon, welk werk dat is maakt niet uit. Dat kan ook "met de pen" zijn. De opdeling arbeider-bediende is flauwekul.

Meer dan 80 procent van de werkende bevolking in Vlaanderen is arbeider.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 09:38   #244
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat de simpelen van geest tot mij komen - zei Jezus, als ik mij goed herinner- vergeet niet dat bijna alle BNP winst van Vlaanderen (op Antwerpen na) uit Brussel komt. Het zijn niet de geitjes van Ieper die onze beurswaarde zullen omhoog drijven, wel Electrabel, Belgacom, GDF, Fortis-> alles Waals-Frans (dankzij de Vlamingen die alles verkocht hebben). + Telenet is Amerikaans, onze luchthaven is , wat is het nu, Australisch, Vlaanderen heeft over niks, nihil, niente, nog iets te zeggen. Men zet Vlaanderen met één knip zo zonder stroom (enfin als Frankrijk dat zou willen), met dank aan de Vlaamse CD&v-ers (en toen nog de nva-ers in hun kielzog).
De Haven van Antwerpen: vergeet het: het Waalse hinterland kan zich even goed via Duinkerke, of desnoods zelfs via het Ruhrgebied, laten bevoorraden- vergeet niet dat Wallonië onze eerste handelspartner is, voor veel KMO's - mocht ik Waal zijn, ik ga in Frankrijk of in Duitsland gaan kopen...
Hier heb je nu eens volkomen gelijk in. Maar Vlamingen zijn te achterlijk om te beseffen dat ze een kolonie zijn. En zullen blijven, ook al proclameren ze zichzelf onafhankelijk.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 10:33   #245
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.nbb.be/belgostat/Publicat...0000082&Lang=N
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 september 2010, 17:14   #246
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Waarom, heb jij andere gegevens?
Heb jij dan al gegevens aangebracht? Nee, alleen je veronderstelling. Je hoeft nog niet eens met bewijzen af te komen als je dat te moeilijk vindt, maar leg mij dan tenminste eens het volgende uit: wat, welke factor of invloed, zou er dan voor zorgen dat vooral sossen corrupt zijn?

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be