![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De Haven van Antwerpen: vergeet het: het Waalse hinterland kan zich even goed via Duinkerke, of desnoods zelfs via het Ruhrgebied, laten bevoorraden- vergeet niet dat Wallonië onze eerste handelspartner is, voor veel KMO's - mocht ik Waal zijn, ik ga in Frankrijk of in Duitsland gaan kopen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom, heb jij andere gegevens?
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dan 80 procent van de werkende bevolking in Vlaanderen is arbeider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Parlementslid
|
![]() Heb jij dan al gegevens aangebracht? Nee, alleen je veronderstelling. Je hoeft nog niet eens met bewijzen af te komen als je dat te moeilijk vindt, maar leg mij dan tenminste eens het volgende uit: wat, welke factor of invloed, zou er dan voor zorgen dat vooral sossen corrupt zijn?