![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk is het om te huilen als je die 2 bezig hoort. Dat geroep en getier, glazen of borden die sneuvelen, in elke geval brekend glas dat je kan horen. Ooit hoorgetuige geweest hoe hij zijn vrouw met haar hoofd tegen de muur sloeg. ![]()
![]() |
![]() |
#262 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Banneling
|
![]() Is dat uw argument ?..een persoonlijke aanval ?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 september 2010 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U weet wel, psychopaat is bv. een persoon die niet normaal van geest is dus, volgens u kan men dan deze gasten daar onderbrengen. Vind u het dan ook niet raar dat in die middens zoveel psychopaten (niet normaal van geest) rondlopen? Of, gaat u liever terug naar het probleem in cultuur en opvoeding. Wat betreft een autochtoon die zich vergrijpt aan een allochtoon wordt simpel weg omschreven in de media als een RACIST niet als psychopaat artisjok maar dat moet men u niet zeggen dat weet u zelf best. Hoe zou het komen dat allochtonen die zich vergrijpen aan een autochtoon, nooit RACIST worden genoemd in de media artisjok. ![]()
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien je dit punt wil maken. Doe gerust. Maar als voor zowat elk dergelijk feit een nieuwe draad wordt opgestart; betwijfel ik dat dit de bedoeling is. Dan blijft nog altijd. Ook autochtonen gebruiken geweld. Ofwel is dit geen probleem, ofwel verdragen we dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Ik beweer daarmee niet dat dit uitzonderlijk gebeurt) Waarom stellen we bij de autochtoon niet dat dit een gevolg is van zijn cultuur, zijn opvoeding? Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2010 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |||||
Banneling
|
![]() Dat is goed nieuws.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wie weet.... Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 30 september 2010 om 19:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | ||||
Minister-President
|
![]() Artisjok , ik ga op een paar van je reacties reageren.
Citaat:
Citaat:
Bij autochtonen heef dit meestal weinig met hun geloof of hun cultuur te maken. Bij allochtonen kan het niet aan hun opvoeding liggen aangezien die zo harmonieus verloopt, niet waar? Citaat:
Voor wat komen ze dan op? Voor die snotneus die een 80-jarig vrouwtje van haar handtas beroofde ,en waarbij ze haar heup brak? Voor die jonge snaak die iemand in elkaar slaat omdat ze te lang naar hem staren? Is dat iets om zodanig trots op te zijn dat ge met heel uw gemeenschap op straat komt om te protesteren tegen zijn arrestatie ? Om de boel kort en klein te slaan en de eigendommen van mensen ,die er totaal niks mee te maken hebben ,te beschadigen...zo niet compleet te vernielen? Om auto's en bussen in brand te steken? Waarom is er bij rellen altijd sprake van allochtoonse jongeren ? Citaat:
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 30 september 2010 om 20:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/deta...kelId=5R2VTTAT Citaat:
Weet jij welke veiligheidsmaatregelen er genomen worden om die "fans" uit elkaar te houden. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#272 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
".... Cijfers voor Vlaanderen zijn niet bekend, maar in Nederland worden jaarlijks meer dan tweehonderd gewelddaden geregistreerd uitgaande van extreemrechts ... Racistisch geweld kan zowel door autochtone als door allochtone daders gepleegd worden. Bij de gevallen waarvan de achtergrond van de daders kon achterhaald worden is 7 op 10 autochtoon en 3 op 10 allochtoon. ...." http://aff.skynetblogs.be/archive/20...nederland.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Minister-President
|
![]() Zeg ik dat dan ergens? We hebben het hier over allochtone hangjongeren.....niet over voetbal-hooligans. Ik heb trouwens al toegegeven dat er ook krapuul onder de autochtonen zit. Heb je echt geen beter argumenten?
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 30 september 2010 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kan jij mij dan uitleggen wanneer er effectief sprake is van racisme? Wat is racisme eigenlijk? Iets wat ik wekelijks zoniet dagelijks meemaak: ik woon naast het stadspark. Daar is ook een skateramp. De jongeren die er gaan skaten gebruiken ons voetpad en oprit ook als skateparcours. Heb ik niks op tegen. Wel als ze met hun skatebord op en af tegen onze voordeur of garagepoort beuken. Dan ga ik naar buiten om hen er attent op te maken dat ze een paar meter verder op die skateramp zoveel kunne beuken als ze willen. Zeg ik dit tegen autochtone jongeren dan kan ik al eens het verwijt krijgen dak een zaag ben. Zeg ik dit echter tegen allochtone tieners dan krijg ik steevast het verwijt "racist" te horen. Kan jij me de reden eens uitleggen artisjok?
![]() |
![]() |
#275 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=251&LID=1 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
welkom. Kent U het knopje 'negeer' al?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Minister-President
|
![]() Of het begrip "artisjok"?
![]() |
#279 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 oktober 2010 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |