![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() En dan ? Als de schuldbemiddelaar nee zegt, dan is dat neen. Ik ken zo een oud mevrouwtje die van een schuldbemiddelaar niet eens steenkolen mocht bestellen om zich te verwarmen wegens te duur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat heeft alles met voorbehoedsmiddelen te maken. Als je geen geld hebt om voor extra kinderen te zorgen, dan moet je geen extra kinderen maken. Dat is trouwens niet alleen de verantwoordelijkheid van die vrouw, maar evenzeer van de vader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
Twee, waar zit die vader? Want die kan toch ook zorgen voor voorbehoedsmiddelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke menselijke wet druist in tegen natuurwetten,en vrouw wil moeder worden,maar rijke mensen willen hier over beslissen *kuch*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
|
![]() Die vrouw heeft al twee kinderen. Is dit nu je briljante voorstel: vrolijk blijven werpen en dan maar allemaal te vondeling leggen? En die kinderen dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik vertel niks nieuws als ik zeg dat net die eigenschap niet te vinden is in een bepaalde 'klasse'..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar geven wij onze zuur verdiende belastingscentje aan uit,ja Vreemdelingen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
|
![]() Allez, bravo! Wie heeft er nu geschreven dat "onze" mensen geen kinderen meer mogen maken? Ze heeft er al twee, de derde heeft ze gedumpt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze geen geld had,en wij onze geldkranen blijven opendraaien voor vreemdelingen,echt waar grote schande !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
* voor het tweede kind : 157,41 EUR * voor elk kind vanaf het derde : 235,03 EUR Haar laatste kind is nu 1, dus die kleren kunnen perfect door de laatste gedragen worden. Misschien zag ze de last van een derde wel niet zitten. Misschien is ze depressief. Wie zal het zeggen? Trouwens, dat zij werkloos is en alleenstaande moeder, is dat ook de schuld van de "vreemdelingen"? Laatst gewijzigd door Steve_M : 7 oktober 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat die mensen niets anders dan armoede kennen ???... is arm zijn gelijk aan krapuul zijn voor u ? En allochtonen hebben geen normen en waarden ..??.. Laatst gewijzigd door Wisord : 7 oktober 2010 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Plus , niet vergeten , gaan werken is niet altijd evident met kinderen , het zoeken naar oplossingen voor opvang en toezicht is niet enkel duur maar ook tijdrovend . Als alleenstaande heb je het niet altijd even makkelijk ... Wat niet wegneemt dat deze vrouw wel een beetje serieus over de schreef gaat met haar kind vondeling te leggen in een garage ... Het blijft een grappig iets dat ze dat interview met VTM had gedaan enkele uren voor de bevalling , heeft dat mss de trigger geweest om zoiets te overwegen ??? http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...ondeling.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ikke probleem geluidskaart , ikke ni horen wa ze zeggen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Madame miserie zonder geld en schulden zo hoog of het belfort woonachtig in een buurt waar geen normen en waarden heersen. Kiept haar baby in de parking van de bazaar. De leie is 10 meter verder, ze zouden beter die madam daar in kippen met een paar klinkers aan haar achterpoten. De klinkers van de korenmarkt liggen allemaal op de muide trouwens. Nevens het kanaal Gent-Terneuzen. (Mocht er iemand originele klinkers willen voor zijn oprit)
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En doorgaans omdat geen één het ziet zitten om te gaan werken en zeker weten dat de helft daar gans de dag stoned aan zijn voordeur hangt.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 oktober 2010 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een volwassen vrouw van 32 die geen maatregelen neemt tegen 'ongewenste' zwangerschappen in haar penibele situatie...onbegrijpelijk.. Ik blijk me verbazen in die horden 'verlegen,introverte,sociaal zwakkere personen die schijnbaar 'openbloeien' op tv... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 7 oktober 2010 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister
|
![]() Die mevrouw deed waarschijnlijk dat interview om armoede aan te klagen. Had ze het geld gehad, had ze dat kindje niet te vondeling gelegd. Helaas zal het deze mevrouw haar eigen fout weer zijn dat ze werkloos is geworden omdat haar baas jonge vrouwen die zwanger worden geen betrouwbare werkkrachten vindt.
|
![]() |
![]() |