![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed verstopt met zonnebril, baard en hoofddeksel. Wat heeft die mens te verbergen? Jeugdpuistjes?
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn broer is meer 'man' dan jij en uw vrienden te samen.
![]() |
![]() |
![]() |
#384 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#386 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben voor de vrijheid van klederdracht, dus zowel tegen de verplichting een kledingstuk te dragen als tegen een verbod. De staat heeft zich niet te moeien met welke kleren ik al dan niet mag of moet dragen.
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel stoort het me dat men het doodnormaal vindt dat muzelmannen zèlf vinden dat vrouwen die niet tot hun "soort" behoren, bijgevolg vrijelijk mogen worden lastig gevallen. Me dunkt zijn de wetten hier zo ingesteld dat ze geen enkele vrouw mogen lastigvallen, ingepakt of niet ingepakt. Bijgevolg is het dragen van die hoofdschaamhaarbedekking totaal nutteloos. Tenzij men het binnenkort algemeen gaat verplichten voor muzelmensen, (doekjes voor vrouwen en meisjes, muzelmutsje voor mannen en jongens)zodat men ze effektief héél snel kan herkennen.... je weet nooit wanneer ze daarmee gaan beginnen vrees ik. En op d�*t moment ga ik eens NIET meer reclameren sé. goed van me hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 oktober 2010 om 07:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een slogan die de naturistenverenigingen al vergeefs hebben aangekaart.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar probeert u zich even voor te stellen dat u een vrouw bent in een islamitisch land. Daar moeit de staat zich wel met uw kleren en dat vind ik schandalig. Zelfs hier bestaat dwang in sommige moslim-milieus waardoor vrouwen zich gedwongen voelen een hoofddoek te dragen.
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij die berichten over vrouwenverminking krijg ik telkens weer opnieuw de plaatsvervangende schaamte over me die ik kreeg bij het lezen van het VB arrest.
Daarin werd een bepaald artikel waarin door het Vlaams Blok de vrouwenbesnijdenis werd aangeklaagd, mee als bewijs gezien van het racisme van die partij. sindsdien durf ik er mijn mond niet meer over open te doen en kijk ik heel bewust naar de andere kant. Mij gaan ze niet hebben met hun beschuldiging van racisme hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 |
Banneling
|
![]() Men heeft cijfers over het aantal verminkingen
Men heeft een strafmaat bepaald voor deze misdaad.. Dus het aantal vervolgingen en veroordelingen is ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee, absoluut niet. Het wordt pas racistisch als je dat soort verminking onterecht toeschrijft aan een specifieke groep, zoals Arabieren of moslims. Daar heeft het namelijk niets mee te maken, wel met veel oudere en volstrekt achterlijke tradities.
Aangezien het niet eigen is aan de islam noch aan Arabieren, is dat een foute voorstelling van feiten, in het geval van het VB (volgens de rechtbank) ingegeven door racistische motieven. Los daarvan moet au fond elke vorm van besnijdenis om niet-medische redenen verboden worden, ook bij jongens. Het is een bijzonder verwerpelijke methode om het individu doorheen zijn seksualiteit te onderwerpen.
![]() |