![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...=14892&start=0
![]() |
![]() |
#1662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft iemand hier trouwens de tel nog bijgehouden? ik geloof dat ik dit al een keer of twintig heb herhaald. Wat is het maximum aantal herhalingen ?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1664 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1666 | ||
|
![]() Citaat:
Ik erf dagelijks wel wat van mn ouders. Tegen dat ze dood zijn, hebben ze alles eerlijk verdeeld onder ons. En neen, mijn broer krijgt evenveel als mij. Vaak zelfs minder ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de islamitische erfeniswetten staan haaks op de Belgische wetten. het feit dat vrouwen maar half tellen als getuigen en dat ze bijgevolg met twee moeten zijn om één mannelijke getuige te weerleggen. Mannen zijn volgens de Belgische wet helem�*�*l GEEN VOOGD over hun volwassen vrouwen en kinderen. Vrouwen kunnen hier wèl scheiden en worden niet verstoten Polygamie is niet toegestaan Ht lijstje kan nog eindeloos worden uitgebreid. Het is misschien interessant om eens de Belgische wetten te bestuderen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's lief van hen.
![]() |
#1670 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 6 november 2010 om 14:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik neem aan dat je ook al in de gaten hebt gehad dat Allah niet kan rekenen? De optelsom van de in de koran opgegeven gedeeltes klopt niet. Je zou van een godheid nu toch wel kunnen veronderstellen dat hij breuken kan optellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de maatschappij waarin mijn kinderen moeten leven zit ik zeker in. En verder kies ik vooral voor eigen volk. Het andere volk kiest namelijk ook niet voor mij zie je.
![]() |
![]() |
![]() |
#1673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1674 |
Banneling
|
![]() Misschien zou je dat zelfs liever hebben?
Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2010 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U heeft dan de keuze uit twee mogelijkheden, ofwel werkt en studeert u niet omdat u vindt dat u zonder hoofddoek niet kunt functioneren en dan bent u en niemand anders verantwoordelijk voor die uitsluiting. UIteraard heeft u dan geen recht op een werkloosheidsvergoeding, daar zou u vrijwillig afstand van horen te doen omdat uw geloof ook voorschrijft dat u geen geld mag ontvangen zonder daar arbeid voor verricht te hebben. Anders kan ik enkel besluiten dat u uw geloof "a la cate" hanteert , in uw voordeel zoals het u uitkomt zonder rekening te houden met anderen. Uw opvattingen over uw hoofddoek mag u gerust houden, u kiest zelf voor die achterstelling en dat is uw goed recht maar kom dan niet jammeren dat u moet thuisblijven en verwacht nog minder dat de belastingbetaler u onderhoud. Dat heet consequent zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1677 | |||
Banneling
|
![]() *zucht*Nee.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zicht van haar hoofddoek stoort je? Best mogelijk. Kijk dan naar haar ogen ipv naar haar hoofddoek. Beschouw ze als mens, niet als hoofddoek. Er zijn zoveel zaken waarvan het zicht mij stoort. Ik ijver niet om die te verbieden. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2010 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vergist zich, het is voor mij niet moeilijk te begrijpen dat u als moslima uw hoofddoek als een bevrijding ziet, alleen ben ik het daar grondig mee oneens. Wie de gehoofddoekte vrouw belemmert in haar denken is de vrouw zelf, zij legt zichzelf al of niet onder druk die beperking op. Dat mag u, maar daarmee is het nog gene absoluut recht om daar steeds en overal mee rond te lopen, omdat u niet in ene islamitisch land leeft maar in het Westen die uw opvattingen over vrouwen niet deelt, zelfs als stijdig ziet met de wettelijke positie van vrouwen en breder gezien met mensenrechten. Het is dus alles gehalve " het recht van de vrouw steeds en overal een hoofddoek te dragen" en daar zult u mee verder moeten en de gevolgen dragen van uw eigen keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien de werkgever of een school de hoofddoek verbiedt, dan zijn zij verantwoordelijk voor dat verbod. Indien de overheid dit verbod toestaat is de overheid mede verantwoordelijk. |
|
![]() |
![]() |