![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je leeft in een cocon, kom eens wat buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik met een kruisje aan een kettingske op m'n stageplaats verschijn, ga ik een ferme opmerking krijgen. Geen plaats daar om juwelen te dragen, zeker niet rond je nek. En ja, veel bedrijven willen een beeld van deftigheid ophangen. Dat is HUN zaak eh, ik zou me daar niet goed in voelen en er dan ook niet gaan werken. waar wil je naartoe met je metafoor?
![]() |
![]() |
#2523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan dingen uitleggen tegen vooringenomen mensen. Dus als je eerst en vooral je eigen visie gaat zitten aaien, dan pas ik wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2524 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is niks mis met Engelstalige films op tv in combinatie met Nederlandstalige ondertitels.
![]() |
#2525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't was een vraag.
![]() |
![]() |
#2526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die stropdas is reëel, geen metafoor. Nadat ik tweemaal op een backoffice job verscheen zonder dat ding (maandagochtendvergetelheid) en buitengestuurd werd "ga er dan een kopen!" heb ik er dus een stropdas in mijn lade gelegd en er jaren bewaard, in 't vooruitzicht van een eventuele volgende maandagochtendverstrooidheid. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder kan je niet anders dan tot het besluit komen dat zij net dat seculiere systeem optimaal benutten ( misbruiken zal jij zeggen ) met die zaken die je hier komt te stellen. Misschien ben je het daarmee oneens of zie je dat anders... dan had ik dat toch wel graag van jou vernomen. Nu kan ik verder best met je vrees inkomen maar ik zie echt niet het nut in van dat seculiere systeem dan maar naar de vuilbak te verwijzen omdat je vreest dat de islam daar een bedreiging voor vormt. Want tenslotte... dat is wat we stapsgewijs aan het doen zijn. Kan je me dat uitleggen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2528 |
Banneling
|
![]() Overheid, bedrijf, ...
Woorden. Die eenzelfde fenomeen aanduiden. Een machtsstructuur. Een bedrijfsleider krijgt dus van jou toestemming om macht uit te oefenen over mensen. Zijn wil door te duwen om die van anderen in te perken. Een andere, hogere machtsstructuur mag deze bedrijfsleiders dan niet bevelen om de mensen onder hun wel hun vrijheid te beoefenen. Dus in feite pleit je hier in voordeel van een andere machtsstructuur, die om een of andere reden van jou legitimering krijgt om de vrijheid van anderen in te perken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat een kloteforum is me dit hier toch geworden.
![]() |
![]() |
#2530 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het staat je vrij om een ander bedrijf op te zoeken [/AdrianHealey] Mensen hebben natuurrecht om te doen wat ze willen met hun eigendom, en een bedrijf is hun eigendom [/een of andere liberale goeroe] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een hogere machtsstructuur beperkt in sommige gevallen het gezag van de lagere structuren opdat een maximum aan mensen met minder beperkingen leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2533 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en onder dat motto kan je ook niks hebben tegen 't feit dat er morgen wat Arabische post verschijnen op het programma, wat halalvoeding op de rekken komt in de grootwarenhuizen en wat sjaaltjes naast de dameslingerie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2535 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2010 om 22:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2536 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De invoering van die aangepaste wetgeving veranderde niks aan een case plaatselijk reglement versus vrijheid van wetgeving.... daar ging het tenslotte om. Verder hoefde men helemaal niet te opteren voor één of andere 'oplossing' om die sjaaltjes te weren... dat was een keuze Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2537 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam je nog net te zeggen dat niet uitmaakt
( daarbij misbruiken kan in principe niet... zie die reply op de post van circe van me ) Citaat:
Weet je eigenlijk wel wat dat betekent een seculier systeem... want ik krijg de indruk dat je er wat anders onder verstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2539 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets zodanig te kneden dat het naar IEDERS wens is? Lijkt me redelijk utopisch.
![]() |
![]() |
#2540 |
Burger
|
![]() Ik volg deze discussie nu al de hele avond en volgens mij is deze zinloos. Ik heb het intussen opgegeven om te reageren omdat het hier blijkbaar niet toegestaan is om een eigen mening te hebben. Enkel de mening van een kleine minderheid van de moslimgemeenschap heeft het hier op dit forum voor het zeggen. Bij deze wens ik nog veel moed aan Paulus, Marie vd koster, Grimbergen ... Proficiat voor hen dat ze niet opgeven om hun mening te verdedigen tot in den treure toe. Mijn respect alleszins voor deze mensen. Aan "de kleine minderheid van de moslimgemeenschap" die er hier alles aan doet om mensen tegen elkaar op te zetten: schaam u diep. Als het hier dan toch zo slecht is: niets weerhoudt u om andere en betere oorden op te zoeken. Niet dat ik zeg dat dit moet: het staat u wel vrij om dit te doen. Arm, arm Belgie...
|
![]() |
![]() |