![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de jongeren over zo veel meer media beschikten. Hoe oud ben eigenlijk? Soms klink je wel 70. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2502 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2010 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de Engelsen die de multiculturele samenleving hebben doen mislukken! De Engelsen! ![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 november 2010 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2505 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een school kiezen die je wél aanstaat is nu niet bepaald gedwongen worden om van deze wereldbol af te moeten. Tot zolang de overheid geen algemeen hoofddoekenverbod uitspreekt lijkt er mij geen probleem te zijn. Dat zou serieus dictatoriaal zijn, EN de scheiding tussen kerk en staat teniet doen. Je kan andere mensen trouwens niet veranderen. Je kan je hoogstens wat aanpassen aan elkaar, of leren aanvaarden. Een partner die mij een verbod oplegt waardoor ik niet kan doen wat ik erg belangrijk vind, daar ga ik van weg, ja. Moet ik me verplicht voelen om toch te blijven ofzo? Als er iets is dat je niet aanstaat, maar dat anderen precies wel erg bevalt, waarom zou je dan die dingen proberen veranderen? Anderen zijn er precies wel gelukkig mee, dus dan lijkt het me beter om gewoon je gerief te pakken en iets te zoeken dat meer naar je zin is. Of je er bij neer te leggen en te blijven. Dat is dan je eigen keuze, maar dan moet je ook niet de hele tijd lopen mekkeren. Ik vind die keuzevrijheid zeer fundamenteel. Maar die keuzevrijheid houdt ook in dat er organisaties zullen zijn waarin je je niet goed voelt. Tot zolang het overkoepelend geheel (de overheid) je niet beperkt in je keuzevrijheid, wordt die fundamentele vrijheid niet geraakt.
![]() |
![]() |
#2507 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het maakt niet uit waarom dat ding wordt gedragen Citaat:
Het uitoefen ervan kan evenwel een probleem vormen tov andere rechten en dient dan beperkt te worden. zie bv vrije meningsuiting Zulke beperking dient steeds strikt verantwoord en afgebakend te worden in het kader waar ze in vaarwater komen van die andere rechten. In heel dat hoofddoeken-debat is het overduidelijk dat het enkel te doen is om een uiterlijk phenomeen dat men niet wenste in te dijken en dat men verder geen deftige motivering had .... dat moge blijken uit alle registers die men opengetrokken heeft om uiteindelijk te komen tot een algemeen verbod van religieuze symbolen. Daarmee heeft men in feite in eigen voeten geschoten... want wat je nu hoort is niets dan verontwaardiging in de zin dat het de schuld zou zijn van de moslims dat wij nu niet meer met een kruiske mogen rondlopen op 't school. Nu moet ge mij eens vertellen _ en dit maal zonder onnodige zaken erbij te betrekken _ op welke wijze het dragen van de hoofddoek een ander recht of een andere vrijheid in het gedrang zou brengen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2508 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het doet me een plezier, u te ergeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#2509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik deel in deze uw mening voor 200%. Nog meer als dat nodig blijkt. Echt niet te doen.... Ik plaats haar ook op mijn negeerlijst voor een weekje,... ... daarna neem ik een nieuwe beslissing. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 november 2010 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verkies Engels. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je me precies vertellen ( artikelnummerke ed ) welke wet die zienswijze van jou deelt ? 't zou wel de eerste maal zijn dat een wet zich zou uitlaten over zoiets Laatst gewijzigd door praha : 7 november 2010 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2514 | |
|
![]() Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 7 november 2010 om 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2518 |
Banneling
|
![]() Ik heb niet gezegd dat dat ons cultureel erfgoed is. Je verzint maar wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2519 | |
|
![]() Schenk dat soort niet te veel aandacht. Straks neemt men de imaginaire wereld voor waar aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#2520 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 november 2010 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |