Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2010, 21:53   #3521
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht

Moslims en Westerlingen kunnen nooit perfect samenleven zonder conflict.

Ik begin stillaan van mijne wolk te komen...
Misschien ook ontnuchterend: Westerlingen onderling kunnen evenmin perfect samenleven zonder conflicten.

En nog zo eentje: Moslims kunnen nooit perfect samenleven zonder conflicten.

Een perfect samenleven zonder conflicten is namelijk onmogelijk. Vraag is hoe we conflicten oplossen, hoe we ze vermijden waar mogelijk en hoe we ze kleiner maken als ze ontstaan.

Haat, veralgemeningen, racisme lijken me daartoe niet de beste manier.

En éen ding is zeker: er is geen weg terug en er is geen alternatief behalve samenleven.

Tenzij men massaal aan een ethnische zuivering begint, maar dan sta ik niet aan de kant van zij die willen zuiveren maar aan de kant van diegene die weggezuiverd dreigen te worden.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:00   #3522
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Misschien ook ontnuchterend: Westerlingen onderling kunnen evenmin perfect samenleven zonder conflicten.
Toch stampen wij geen vrouwen in de buik omdat ze niet getrouwd zijn.
Wij gaan niet op de straat baasje spelen omdat de Kerk ons opfucked tegenover het Westen waarin wij wonen. Tegelijk ook subsidies ontvangen.

Citaat:
Conflicten zijn er altijd. Maar ik vind persoonlijk dat moslims er het meest van alle culturen tussen uit schieten. Veel (teveel) zijn heel arrogant naartoe ongelovigen.

Citaat:
Een perfect samenleven zonder conflicten is namelijk onmogelijk. Vraag is hoe we conflicten oplossen, hoe we ze vermijden waar mogelijk en hoe we ze kleiner maken als ze ontstaan.
Geloof een privekwestie maken en de zever is gedaan. Wie dat niet genoeg vindt moet maar naar Vaticaanstad verhuizen of naar Saudi Arabië he.

Citaat:
Wat is dan wel de beste manier? Dialoog? Werkt niet he manneke!

Citaat:
En éen ding is zeker: er is geen weg terug en er is geen alternatief behalve samenleven.
Dat ze zich dan aanpassen als ze bij ons willen samenleven. En niet hun cultuur opdringen. Onze feestdagen even aankaarten en subsidies ontvangen voor jihad te prediken? Allemaal normaal voor u? Dat moslims hier dan nog doodleuk komen posten: heel goed!
Allemaal normaal voor u?

Ik kom stillaan van mijne wolk af!

Citaat:
Tenzij men massaal aan een ethnische zuivering begint, maar dan sta ik niet aan de kant van zij die willen zuiveren maar aan de kant van diegene die weggezuiverd dreigen te worden.
Ik zal wel aan de kant van mijn eigen cultuur staan. Ze is al bedreigd genoeg!
Oud 12 november 2010, 22:01   #3523
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mss met de instroom al eens te beperken hé,het geen hier zit daar moeten we het mee doen,maar het vat is over vol,dus moet er een stop komen op asielzoekers,ook gezinsherenigingen moeten dringend herzien worden,zij zouden zonder de financiering van de staat moeten kunnen binnenstromen
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:03   #3524
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die pikken gewoon ons werk. Van de jeugd weet ik weinig, ik ben verhuisd uit Antwerpen. Hier zie ik er amper.
Ik heb gisteren nog een tijdje bij iemand gestaan die wellicht niet in ons land kan blijven omdat ze geen full-time job of een verblijfsvergunning in handen kan krijgen. Je kan in ons land (in haar geval) maar een verblijfsvergunning krijgen wanneer je full-time werkt en je kan hier maar full-time werken mits verblijfsvergunning.

Deze studente, die overigens vloeiend Mandarijn-Chinees, Nederlands, Engels en Kantonnees spreekt en een master TEW op zak heeft, had een part-time contract aangeboden gekregen door Delta Lloyd als revisor. Een deftige, goed betaalde job met extra-legale voordelen zoals een mini-cooper en doorgroeimogelijkheden. Eentje waarmee je dus (volgens de heersende doctrine in dit land) veel belastingen betaalt, economische meerwaarde genereert en een deftig leven kan leiden. Na een paar jaar zou zij ongetwijfeld een full-time contract in handen kunnen krijgen. Bedrijven als Delta Lloyd zijn immers wanhopig op zoek naar mensen die vloeiend Chinees spreken. Bovendien staat elke ervaring bij zulke bedrijven bijzonder goed op iemands CV.

Maar een part-time contract is natuurlijk niet voldoende om aan de slag te mogen in dit land. Delta Lloyd vond uiteindelijk geen andere part-time job om haar aan te kunnen nemen. Andere bedrijven zijn omwille van haar gebrekkige kennis van het Frans niet bereid om haar aan te nemen. Binnen een half jaar vertrekt deze studente - nadat ze hier een jaar of vier �* vijf studeerde - wellicht naar China, om daar enkele jaren te 'herintegreren'. Volgens mij heeft onze samenleving daarmee een hoop geld buiten gegooid. En ook haar zal dat wellicht geen goed doen. Chinese revisoren zijn in 2009 een half jaar lang technisch werkloos geweest door een gebrek aan klanten (ondanks de sterke economische groei daar). Haar talenkennis is inderdaad erg sterk, maar ze zal zoals eerder gezegd zichzelf opnieuw moeten integreren in China. De economie staat daar immers niet stil zoals bij ons. Een remigratie betekent echter ook dat haar vriend zal vertrekken. Ook die jongen heeft een universitair diploma op zak, en dus wellicht een zekere toegevoegde waarde.

Kan er iemand me zeggen wat een eenzijdige verstrenging van de snel-Belg-wetgeving in zo'n gevallen concreet zou oplossen? Een versoepeling had hier zowel die vrouw als onze samenleving juist veel kunnen opleveren. Blijkbaar hebben onze heren beleidsmakers en onze heren toogpolitici voldoende centen om ze op zo'n achterlijke manier door ramen en deuren buiten te gooien. Mijn respect voor die beleidsmakers en toogpolitici neemt er alleszins niet mee toe.

mvg,

Andy

Laatst gewijzigd door Andy : 12 november 2010 om 22:31.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:07   #3525
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ik heb gisteren nog een tijdje bij iemand gestaan die wellicht niet in ons land kan blijven omdat ze geen full-time job of een verblijfsvergunning in handen kan krijgen. Je kan in ons land (in haar geval) maar een verblijfsvergunning krijgen wanneer je full-time werkt en je kan hier maar full-time werken mits verblijfsvergunning.

Deze studente, die overigens vloeiend Mandarijn-Chinees, Nederlands, Engels en Kantonnees spreekt en een master TEW op zak heeft, had een part-time contract aangeboden gekregen door Delta Lloyd als revisor. Een deftige, goed betaalde job. Eentje waarmee je dus (volgens de heersende doctrine in dit land) veel belastingen betaalt, economische meerwaarde genereert en een deftig leven kan leiden. Na een paar jaar zou zij ongetwijfeld een full-time contract in handen krijgen. Bedrijven als Delta Lloyd zijn immers wanhopig op zoek naar mensen die vloeiend Chinees spreken.

Maar een part-time contract is natuurlijk niet voldoende om aan de slag te mogen in dit land. Delta Lloyd vond uiteindelijk geen andere part-time job om haar aan te kunnen nemen. Andere bedrijven zijn omwille van haar gebrekkige kennis van het Frans niet erg geneigd om zo iemand aan te nemen. Binnen een half jaar vertrekt deze studente - nadat ze hier een jaar of vier �* vijf studeerde - wellicht naar China, om daar enkele jaren te 'herintegreren'. Volgens mij heeft onze samenleving daarmee een hoop geld buiten gegooid. En ook haar zal dat wellicht geen goed doen. Chinese revisoren zijn in 2009 een half jaar technisch werkloos geweest door een gebrek aan klanten (ondanks de sterke economische groei daar). Haar talenkennis is inderdaad erg sterk, maar ze zal zoals eerder gezegd zichzelf opnieuw moeten integreren in China. De economie staat daar immers niet stil zoals bij ons. Een remigratie betekent echter ook dat haar vriend zal vertrekken. Ook die jongen heeft een universitair diploma op zak, en dus wellicht een zekere toegevoegde waarde.

Kan er iemand me zeggen wat een eenzijdige verstrenging van de snel-Belg-wetgeving in zo'n gevallen concreet zou oplossen? Een versoepeling had hier zowel die vrouw als onze samenleving juist veel kunnen opleveren. Blijkbaar hebben onze heren beleidsmakers en onze heren toogpolitici voldoende centen om ze op zo'n achterlijke manier door ramen en deuren buiten te gooien. Mijn respect voor die beleidsmakers en toogpolitici neemt er alleszins niet mee toe.

mvg,

Andy
Dank je om dat voorbeeld te posten Andy en even ander daglicht op de discussie te werpen. Jah, heel jammer feit voor haar.
Laat dat lichtje dan ook branden: Waarom hoogopgeleide mensen het moeilijker hebben om te blijven dan vluchtelingen.
Dat wil dus zeggen: Dit land financiert haar eigen ondergang.

Ik hoop alleszins weg te zijn als het schip ten onder gaat.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 12 november 2010 om 22:10.
420yeahbaby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:10   #3526
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:

Deze studente, die overigens vloeiend Mandarijn-Chinees, Nederlands, Engels en Kantonnees spreekt en een master TEW op zak heeft, had een part-time contract aangeboden gekregen door Delta Lloyd als revisor. Een deftige, goed betaalde job. Eentje waarmee je dus (volgens de heersende doctrine in dit land) veel belastingen betaalt, economische meerwaarde genereert en een deftig leven kan leiden. Na een paar jaar zou zij ongetwijfeld een full-time contract in handen krijgen. Bedrijven als Delta Lloyd zijn immers wanhopig op zoek naar mensen die vloeiend Chinees spreken.

Maar een part-time contract is natuurlijk niet voldoende om aan de slag te mogen in dit land. Delta Lloyd vond uiteindelijk geen andere part-time job om haar aan te kunnen nemen. Andere bedrijven zijn omwille van haar gebrekkige kennis van het Frans niet erg geneigd om zo iemand aan te nemen. Binnen een half jaar vertrekt deze studente - nadat ze hier een jaar of vier �* vijf studeerde - wellicht naar China, om daar enkele jaren te 'herintegreren'. Volgens mij heeft onze samenleving daarmee een hoop geld buiten gegooid. En ook haar zal dat wellicht geen goed doen. Chinese revisoren zijn in 2009 een half jaar technisch werkloos geweest door een gebrek aan klanten (ondanks de sterke economische groei daar). Haar talenkennis is inderdaad erg sterk, maar ze zal zoals eerder gezegd zichzelf opnieuw moeten integreren in China. De economie staat daar immers niet stil zoals bij ons. Een remigratie betekent echter ook dat haar vriend zal vertrekken. Ook die jongen heeft een universitair diploma op zak, en dus wellicht een zekere toegevoegde waarde.

mvg,

Andy
De linkse toogpolitici van de PS, Spa, groenen en CDHalal geven nu eenmaal prioriteit aan de regularisering van analfabeten, relikwezels en ander lompenproletariaat uit de Rif. Dat uitkeringsafhankelijk volk is goed voor klantenbinding.

Laatst gewijzigd door Ninelle : 12 november 2010 om 22:12.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:16   #3527
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij daiwa durf ik dat. Bij alice, ninelle of u ook.

Moest nu de Minister, Wisord, Kallikles, Artisjok, djimi of suqar met zo'n verhaal afkomen, dan zou ik reageren zoals je dat nu verwacht had. Ik zou dan pleiten voor een deftig justitieel beleid. Eentje dat bij een eerste delict (zeker wanneer het gaat om typische jongerendelicten) nog zaken door de vingers wil zien, maar bij tweede delicten, zware geweldsdelicten of wanneer de dader een zekere leeftijd bereikt heeft zonder meer voor een fatsoenlijke aanpak kiest. En met dat laatste bedoel ik een geheel aan corrigerende straffen, aan confrontaties met het slachtoffer, aan herintegratie en heropvoeding. Kortom aan al die dingen waaraan nu geen aandacht wordt besteed.

Op een structureel niveau pleit ik dan zonder meer voor het wegwerken van sociale achterstanden, structurele discriminaties, glazen plafonden en andere oorzaken van sociale ellende. Ik zou ook zonder meer kiezen voor een erg verregaande begeleiding van zulke jongeren door vertrouwensfiguren. Dat kunnen leerkrachten zijn, straathoekwerkers of nog andere groepen waarop men nu massaal bespaart. Ook hier zou ik aandacht schenken aan dingen waarvan men nu geen werk wil maken. Kleine criminaliteit is immers big business: je creëert er een onderklasse mee waarmee je de lonen drukt, waarmee je kan experimenteren zoveel je wil en die je nog net wat harder kan uitpersen dan een andere sociale groep. Die dingen laten verrotten levert op korte termijn een politicus meer stemmen en u een gestreeld ego op.

Maar zolang het de oude getrouwe racistische kliek is die met straffe verhalen afkomt, leg ik die straffe verhalen probleemloos naast me neer. Die uit hun context gerukte, verzonnen of niet falsifieerbare verhaaltjes beschouw ik inderdaad als rabiate zever. Als propaganda. En eigenlijk ook als een erg destructief tijdverdrijf voor de minder intelligente medemens.

Misschien eventjes voor de volledigheid Andy. Zodat er zeker geen misverstand bestaat tussen u en mij...

Waarom zouden wij liegen volgens jou?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:17   #3528
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank je om dat voorbeeld te posten Andy en even ander daglicht op de discussie te werpen. Jah, heel jammer feit voor haar.
Laat dat lichtje dan ook branden: Waarom hoogopgeleide mensen het moeilijker hebben om te blijven dan vluchtelingen.
Dat wil dus zeggen: Dit land financiert haar eigen ondergang.
Dit land rijdt zichzelf met deze mentaliteit inderdaad de vernieling in. Dat geldt voor de verstrenging van de snel-Belg-wetten, voor de positie tav drugs, voor de aanpak van kleinere criminaliteit en ghetto-vorming,... Je kan voor elk van die domeinen voorbeelden aanhalen en beter uitgewerkte analyses opstellen die dat bewijzen.
Citaat:
Ik hoop alleszins weg te zijn als het schip ten onder gaat.
Je kan niet weg. Men gaat u in China niet promoveren tot revisor omdat je hier een cursus sinologie gevolgd hebt. 't Zal dan ook in ons land moeten veranderen.
Oud 12 november 2010, 22:19   #3529
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Daar is al op geantwoord geweest, maar ik wil het voor je nog eens herhalen.

Het is juist dat overal waar mensen zijn er ook conflicten zijn.

Maar er is nog steeds een verschil tussen menselijke conflicten die ontaarden en mensen die menen van Godswege conflicten te mogen maken.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:21   #3530
Klarekijk
Banneling

Standaard

Multicultureel zou enkel kunnen slagen , wanneer er geen groepering en geloofsovertuiging meespeelt van wie het doel , "overheersen " is .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:21   #3531
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit land rijdt zichzelf met deze mentaliteit inderdaad de vernieling in. Dat geldt voor de verstrenging van de snel-Belg-wetten, voor de positie tav drugs, voor de aanpak van kleinere criminaliteit en ghetto-vorming,... Je kan voor elk van die domeinen voorbeelden aanhalen en beter uitgewerkte analyses opstellen die dat bewijzen.

Je kan niet weg. Men gaat u in China niet promoveren tot revisor omdat je hier een cursus sinologie gevolgd hebt. 't Zal dan ook in ons land moeten veranderen.
Ik mag als burger van de EU wonen waar ik maar wil in de EU
En dat zal niet voor de eerst komende jaren zijn, ... moet zeker nog drie jaar blijven. Daarna zien we wel.
En waar ik werk, zijn er nog vestigingen in Europa, dus wie weet...
Oud 12 november 2010, 22:26   #3532
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik mag als burger van de EU wonen waar ik maar wil in de EU
En dat zal niet voor de eerst komende jaren zijn, ... moet zeker nog drie jaar blijven. Daarna zien we wel.
En waar ik werk, zijn er nog vestigingen in Europa, dus wie weet...
Dan hoop ik voor u dat uw talenkennis bijzonder sterk is, of dat u een job vindt in het buitenland van waaruit men sterke contacten onderhoudt met Vlaanderen/Nederland (en uw kennis van het Nederlands dus iets waard is). Mensen die Russisch of Chinees spreken kunnen hier sterke contracten bemachtigen. Voor native speakers van het Wolof of het Kinyaruanda ligt dat een beetje moeilijker.

Als dat niet het geval is, dan vrees ik een beetje voor uw (en mijn) arbeidsmobiliteit. Op macro-schaal is die hoe dan ook niet erg indrukwekkend.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 november 2010 om 22:28.
Oud 12 november 2010, 22:31   #3533
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Dan hoop ik voor u dat uw talenkennis bijzonder sterk is, of dat u een job vindt in het buitenland van waaruit men sterke contacten onderhoudt met Vlaanderen/Nederland (en uw kennis van het Nederlands dus iets waard is). Mensen die Russisch of Chinees spreken kunnen hier sterke contracten bemachtigen. Voor native speakers van het Wolof of het Kinyaruanda ligt dat een beetje moeilijker.

Als dat niet het geval is, dan vrees ik een beetje voor uw (en mijn) arbeidsmobiliteit. Op macro-schaal is die hoe dan ook niet erg indrukwekkend.
Mijn talenkennis is een ramp. Maar ik denk niet dat het zo moeilijk is dan het lijkt, als uw spaarpot groot genoeg is (wat momenteel ook een ramp is hehe)

Nuja, Nederland is niet zo ver van de deur he Daar lijkt toch een sterk bestuur aan te komen.
Oud 12 november 2010, 22:34   #3534
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn talenkennis is een ramp. Maar ik denk niet dat het zo moeilijk is dan het lijkt, als uw spaarpot groot genoeg is (wat momenteel ook een ramp is hehe)

Nuja, Nederland is niet zo ver van de deur he Daar lijkt toch een sterk bestuur aan te komen.
De Chinezen die hier geen bijzonder vloeiend Nederlands spreken raken ook niet of nauwelijks aan een job. Zeker niet wanneer hun kennis van het Frans quasi onbestaande is.

Uiteindelijk leef je in een erg klein taalgebied. Dan moet je het louter van je kennis hebben om te kunnen migreren en een deftige job te kunnen bemachtigen. Een professorentitel en meerdere onderscheidingen bezitten helpt. Voor alle anderen bestaat er hoogstens wat hoop.

Laatst gewijzigd door Andy : 12 november 2010 om 22:35.
Oud 12 november 2010, 22:37   #3535
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Er werken zoveel Belgen in Nederland en andersom...
Daar werk vinden lijkt me niet onmogelijk, daar een appartementje huren nog minder.
Oud 12 november 2010, 22:38   #3536
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er werken zoveel Belgen in Nederland en andersom...
Daar werk vinden lijkt me niet onmogelijk, daar een appartementje huren nog minder.
Nederland moet nog wel te doen zijn, ja. Succes ermee, moest je dat ooit proberen.
Oud 12 november 2010, 22:41   #3537
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nederland moet nog wel te doen zijn, ja. Succes ermee, moest je dat ooit proberen.
Wel ik hang wettelijk nog wel even vast aan dit huis voor ik het verkopen/verhuren kan.
Zit graag op mijn werk, dus zal een grote stap zijn.

Maar ik moet ook toekomstgericht denken en inzien dat België ten onder gaat.
Maarja, als de zeespiegel stijg is Nederland ook tenonder, letterlijk dan.
Oud 12 november 2010, 22:50   #3538
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik ben een neutrale poster,maar jullie moeten mij eens een plezier doen,en om 13.00 uur door de offerandestraat,diepestraat,sintjansplein,rotterda mstraat,koningspleintje, lopen,en dan gewoon eens rond U kijken,dan zal u direct begrijpen dat de Multiculturele samenleving niet gewerkt heeft ,kortom dit lukt nooit
Neutraal zou ik individuen als u niet noemen, verre van zelfs. Maar dat even terzijde.

Ik was vandaag een hele dag aan het ronddwalen in Borgerhout en Kiel. Ik ben geen enkele vreemdeling tegengekomen die voor onrust zorgt. Ik vind het zelfs mooi om te zien hoe al die mensen met een verschillende afkomst erin slagen om op een vredige manier samen te leven.

Ik vind jou en een aantal andere figuren enorm flauw. U doet alsof u elke dag een pak rammel krijgt van de marokkaantjes. Kerel, wordt eens wakker en steek uw handen uit de mouwen ipv zo te memmen over zaken die er niet zijn. Misschien kan een psychiater u verlossen van die waanideetjes, want ze beginnen een enge vorm aan te nemen. En het negatieve is dat de kans groot is dat ge andere brave mensen kunt besmetten.
Oud 12 november 2010, 22:53   #3539
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat wel 100% zeker is bij mij is dat ik binnen 6 jaar naar Noorwegen ga wonen
Det norske språket er meg mektig godt, være sikker på at
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2010, 22:57   #3540
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik wou dat ik nog in mijn bel van naïviteit hing... want wat ik nu ga zeggen gaat velen tegen de schenen botsen:

Moslims en Westerlingen kunnen nooit perfect samenleven zonder conflict.
Van alle culturen ziet onze jeugd het meeste af met moslims.
Dat ze onze zwangere vrouwen al in de buik stampen omdat ze niet getrouwd zijn spreekt boekdelen.

Ik begin stillaan van mijne wolk te komen...
Ja, ik zou het eigenlijk ook wel vertikken om me aan te passen aan gevallen die een gehele gemeenschap over eenzelfde kam scheren. Ik pas mezelf liever niet aan aan bekrompen idioten. Ik heb genoeg 'broeders' die zich daar aan schuldig maken, meer kunnen er niet bij.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 12 november 2010 om 22:58.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be