![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3501 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben een neutrale poster,maar jullie moeten mij eens een plezier doen,en om 13.00 uur door de offerandestraat,diepestraat,sintjansplein,rotterda mstraat,koningspleintje, lopen,en dan gewoon eens rond U kijken,dan zal u direct begrijpen dat de Multiculturele samenleving niet gewerkt heeft ,kortom dit lukt nooit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....'t Is allemaal niet waar... ge moet maar durven. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3503 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest nu de Minister, Wisord, Kallikles, Artisjok, djimi of suqar met zo'n verhaal afkomen, dan zou ik reageren zoals je dat nu verwacht had. Ik zou dan pleiten voor een deftig justitieel beleid. Eentje dat bij een eerste delict (zeker wanneer het gaat om typische jongerendelicten) nog zaken door de vingers wil zien, maar bij tweede delicten, zware geweldsdelicten of wanneer de dader een zekere leeftijd bereikt heeft zonder meer voor een fatsoenlijke aanpak kiest. En met dat laatste bedoel ik een geheel aan corrigerende straffen, aan confrontaties met het slachtoffer, aan herintegratie en heropvoeding. Kortom aan al die dingen waaraan nu geen aandacht wordt besteed. Op een structureel niveau pleit ik dan zonder meer voor het wegwerken van sociale achterstanden, structurele discriminaties, glazen plafonden en andere oorzaken van sociale ellende. Ik zou ook zonder meer kiezen voor een erg verregaande begeleiding van zulke jongeren door vertrouwensfiguren. Dat kunnen leerkrachten zijn, straathoekwerkers of nog andere groepen waarop men nu massaal bespaart. Ook hier zou ik aandacht schenken aan dingen waarvan men nu geen werk wil maken. Kleine criminaliteit is immers big business: je creëert er een onderklasse mee waarmee je de lonen drukt, waarmee je kan experimenteren zoveel je wil en die je nog net wat harder kan uitpersen dan een andere sociale groep. Die dingen laten verrotten levert op korte termijn een politicus meer stemmen en u een gestreeld ego op. Maar zolang het de oude getrouwe racistische kliek is die met straffe verhalen afkomt, leg ik die straffe verhalen probleemloos naast me neer. Die uit hun context gerukte, verzonnen of niet falsifieerbare verhaaltjes beschouw ik inderdaad als rabiate zever. Als propaganda. En eigenlijk ook als een erg destructief tijdverdrijf voor de minder intelligente medemens.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 12 november 2010 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3504 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3505 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zijn voor u natuurlijk geen valabele argumenten, dat begrijp ik wel want mensen zoals u laten zich niets gelegen aan feiten. Die surfen gewoon mee op de golven van de massahysterie. Indien u toch vatbaar ware voor argumenten en feiten, zou ik u een link geven naar een artikel daarover in Time Magazine, maar ik zal het maar zo laten. Uw wereldbeeld lijkt me zo al fragiel genoeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#3506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3507 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij hebben dat al reeds allemaal verwoord. 't is een vicieus cirkeltje duveltje. Uw punten schieten in mijn nederige mening tekort.
![]() |
![]() |
#3508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wil je dit eens gewoon uitproberen http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3501 En denk er aan niet enkel woorden,maar daden hé ....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3509 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geef je gelijk. Ik winkel helemaal niet graag in de offerandestraat. Sorry voor mijn vorig bot antwoord!
![]() |
![]() |
#3510 | ||
Banneling
|
![]() [quote=Andy;5094396]Bij daiwa durf ik dat. Bij alice, ninelle of u ook.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Ninelle : 12 november 2010 om 21:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mss denken mensen dat ik Moslims viseer,dat is duidelijk niet het geval bij mij,ik moet wel vaststellen dat 170 verschillende nationaliteiten gewoon niet samen kunnen leven,en dat Merkel gelijk had met te zeggen dat de multiculturele samenleving mislukt is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3512 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Moslims en Westerlingen kunnen nooit perfect samenleven zonder conflict. Van alle culturen ziet onze jeugd het meeste af met moslims. Dat ze onze zwangere vrouwen al in de buik stampen omdat ze niet getrouwd zijn spreekt boekdelen. Ik begin stillaan van mijne wolk te komen...
![]() |
![]() |
#3513 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3514 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat gaat quasi zonder problemen. De belangrijkste problemen die ik hier in de straat al heb gehad (op vijf jaar tijd) is geluidsoverlast van het café aan de overkant, huisvuil dat op de verkeerde dag buitenstond, zatte Polen die om drie uur 's nachts een feestje bouwen, een lichtreclame die naar beneden dondert. Dat is het zowat.
![]() |
![]() |
![]() |
#3515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3516 |
Minister-President
|
![]() Die term zoek je misschien ook best eens op.
![]() |
#3517 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3518 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook al eens 's nachts met een hoop mooie meisjes uitgegaan ? 't is allesbehalve gezellig daar.
![]() |
![]() |
#3519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 12 november 2010 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3520 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel staat me nog heel goed in het geheugen gegrift dat jongreren die zich moslim noemen voor veel overlast kunnen zorgen. Rellen op Turnhoutsebaan vergeten? Mee gaan betogen tegen de oorlog in Irak? Het viel mij toch op wie de onruststokers waren en wie niet. Mijn vriendin was twee dagen in Antwerpen en zei direct: amai kversta direct waarom VB hier de grootste partij is. (toen was ze dat nog)
![]() |