![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6221 |
Minister-President
|
![]() Ik weet natuurlijk niet hoe het zat in rusland met die bolsjewieken, maar de rest van je verhaal klopt helemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6222 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 november 2010 om 06:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6223 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6224 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6225 |
Staatssecretaris
|
![]() Oei, dat heb ik niet gedaan hoor
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 november 2010 om 06:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6226 | |||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Hierover zijn we het dus eens.
Inderdaad, de ware reden van iemands handelen kunnen we niet achterhalen.Goed onthouden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik hoop dat je niet alle werknemers medeverantwoordelijk stelt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarover valt niet te praten. Citaat:
Citaat:
Ook bij autochtonen is er nog heel wat armoede, maar je stelt niet alle autochtonen verantwoordelijk voor hun lakse houding. Citaat:
Ga je dan meteen ook na hoe dat komt bij autochtonen? Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6227 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6228 |
Staatssecretaris
|
![]() Gewoon 1 voorbeeld:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G1A31HHE9 Volgens mij (mijn overtuiging) is het geen boodschap, wel een voorstel. Kleine landen kunnen nooit durven hetzelfde te doen. Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 november 2010 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6230 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6231 | |||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk. Toen ik nog in het leger was, was de korpscommandant zo begrijplijk dat vrouwen het wel eens fysiek lastig kunnen hebben tijdens hun maandstonden. Daarom en om die reden stond hij toe dat vrouwen één dag per maand konden thuisblijven zonder doktersbriefje. Uiteraard mocht daar geen misbruik van gemaakt worden. Wat gebeurde er? Een groot aantal vrouwelijke militairen, maakte daar wél misbruik van. Er waren er zelfs bij die deze dagen gewoon rekenden bij hun verlof als zijnde een recht, terwijl het eigenlijk een gunst was. Niet allemaal, maar een paar. Er waren er zelfs bij die eisten dat die dagen konden opgespaard worden, om deze later te kunnen groeperen en zij er zo een weekje konden van maken om op reis te gaan. Niet allemaal, maar toch een paar. Dat was natuurlijk de bedoeling niet en was het ook nooit geweest bij het invoeren van de gunstmaatregel. Uiteraard begon er een afgunst te bestaan tussen de militairen onderling. Resultaat? Omdat het niet te doen was om uit te maken welke vrouwen fake-ten en welke vrouwenterecht gebruik maakten als dat nodig was, schafte de kolonel de gunstmaatregel af. Wie wou thuisblijven omdat ze te ongesteld was, moest wél een doktersattest kunnen voorleggen. Stelt hij daarmee alle vrouwen verantwoordelijk? Nee! Hij zei dat ook uitdrukkelijk. "Omdat sommigen misbruik maken van de gunstmaatregel..." De echte verantwoordelijken, zij die er misbruik van maakten dus, werden door de rest van de vrouwen op hun fout gewezen. En de afgunst tussen de militairen was voorbij. Niemand stelde de kolonel verantwoordelijk, maar wel degenen die misbruik hadden gemaakt. Citaat:
De groep de volgens sommigen doorgaat als 'de grote welwillende meerderheid' nam deze misdadigers in bescherming. Niet alleen met woorden, maar ook met daden; ze verborgen deze. Volgens mij hadden ze veel overtuigender overgekomen als daadwerkelijk 'welwillend' hadden ze deze gewelddadige jongeren overtuigd om zichzelf aan te geven en als dat niet hielp; ze zelf gaan aangeven bij de bevoegde autoriteiten. Maar dat hebben ze niet gedaan en daardoor overtuigen ze mij niet van hun welwillendheid. Citaat:
Citaat:
En dat is ook normaal. Stel nu dat jij een crimineel feit ziet of weet gebeuren waarbij slachtoffers vallen. Niet één keer, maar herhaaldelijk. Maar je doet helemaal niks om het te voorkomen of om de daders te helpen vatten,... ... , dan vind ik dat je door jou nalatigheid, jou gebrek aan burgerzin zeg maar, medeverantwoordelijk bent voor de aanhoudende criminaliteit. Niet in dezelfde mate als de daders zelf natuurlijk, maar toch heb je laten begaan wat je kon doen stoppen. Een extreem maar niettemin typisch voorbeeld zijn incestgevallen. De vader misbruikt de dochter, de moeder weet het maar doet niks. Dan is zij volgens mij weldegelijk medeverantwoordelijk. En het slachtoffer zal zich meer dan terecht afvragen waarom de moeder niet tussenkwam. Het slachtoffer zal dat gegeven zeker ervaren als een onrechtvaardigheid. Citaat:
Citaat:
Als je een mening zou hebben waarbij je alleen terecht kunt bij pakweg de kerk. Dan lok je ergens mensen met dergelijke mening naar de kerk, waarmee je het geloof in de hand werkt. Want uiteraard gaan mensen in de kerk niet alleen maar gehoor krijgen voor hun mening daar, maar zullen ze ook overspoelt worden door de geloofzaken van die kerk. Je moet dan ook niet verbaast zijn als het aantal gelovigen in die kerk gaat toenemen naargelang het aantal mensen die deze mening met jou delen. Vervang nu in dit voorbeeld het woordje kerk door VB en geloofzaken door nationalisme, als je wil begrijpen wat ik zeggen wil. Citaat:
Citaat:
Maak daar nu weer niet van dat ik zou zeggen dat alle mensen met die bepaalde culti-religieuse achtergrond zo zouden zijn. Dat is niet zo. Het is een beetje als: niet alle softdrugsgebruikers gaan over tot harddrugs, maar het is wel typerend dat vrijwel alle harddrugsgebruikers begonnen zijn met softdrugs. Het is geen correcte vergelijking, weet ik wel, maar met een beetje goede wil, kan je begrijpen wat ik bedoel. Er is iets typerend aan die groep. Citaat:
Dat is een heel concrete vraag. Jou reactie daarop bantwoordt de vraag niet echt. Citaat:
Het gebruik van slogans is weldegelijk een communicatietechniek om dingen bespreekbaar te maken. Daar wordt over gesproken en geschreven. Trouwens niet alleen het Vlaams Belang maakt gebruik van slogans. Elke politiek partij heeft bij de verkiezingen zijn verkiezingslogan. Gaan zeggen dat dit deze techniek de zaken on-bespreekbaar maakt, is niet juist. Het is je verstoppen achter een drogredens en vooroordelen om niet te moeten communiseren. Zo denk ik er over. Citaat:
Het is absoluut niet misdadig om wanneer je met een aantal mensen in een huis zou leven, iemand uit te sluiten die de huisregels niet wil respecteren en zich daar ook naar gedraagt. Die moet maar elders gaan wonen ipv de sfeer in dat huis te verpesten voor de anderen die wel van goede wil zijn. Citaat:
Citaat:
Frappant is dat de hulpverleners totaal uit de lucht vielen en daar verbaast over waren. Terwijl ik -en ik niet alleen maar heel wat mensen op dit forum- dat zo konden voorspellen. Citaat:
Bij de autochtonen met dat niet nagegaan worden. Zoals eerder al gezegd waren zij blij met de actie en deden er aan mee. Citaat:
Het is juist omdat ik het begrijp, dat ik kan zeggen dat ik dat niet aanvaard en als beledigend ervaar. Citaat:
En daarom kan de multiculturele samenleving met deze mensen nooit slagen. Je kunt niet samenleven met verschillende mensen in eenzelfde huis, ook al maak je afspraken die zo veel als mogelijk tegemoet komen aan alle bewoners, als daar één iemand tussen zit die zegt: "Jamaar God heeft mij gezegd.... en dus doe ik het anders" Paulus. |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6232 |
Parlementslid
|
![]() [quote=corse;5125801]Zeer juist![/QUOTE]
Zie maar Extra x,ke, hedded gelezen. 'Quasi nikske'!!!! ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 25 november 2010 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6233 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 november 2010 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6234 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() "A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject." Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 november 2010 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met nen bom lange neger weer woorden gehad,deze dumpten zijn tv voor mijn deur,ik ga mij zeker eens een foto toestel aanschaffen !!!!
![]()
![]() |
#6236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pliesie verwittigen anders doe JIJ nog aan sluikstorten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben wel de vervuiler dan hé,nee Ik moet het gewoon kunnen vast leggen op beeld !!!!!! ![]()
![]() |
![]() |
#6239 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hem dat ook al gezegd nadat ik mijn frigo voor zijn deur was gaan afzetten, maar hij wilde mij precies niet geloven. Ik zal tegen mijn neef zeggen dat hij zijn volgende tv bij andere buren moet gaan dumpen, want duveltje heeft echt wel elke dag prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hier is het een dumpplaats,vandaar dat ik het ga vastleggen op beeld,wees daar maar zeker van,kost mij wel wat,maar ik heb er voor over !!
![]() |