![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6321 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En mannen moeten nu eenmaal op vrouwen jagen,das de natuur hé En alles door geloof te laten bepalen vind ik niet zo ok
![]() |
![]() |
#6323 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6324 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vanwaar de hysterie?
![]() |
![]() |
![]() |
#6325 |
Banneling
|
![]() Dat is correct. Daarom zijn er al jaar en dag aparte zwemuren voor vrouwen in Waregem. Lang voor de eerste moslim in Waregem kwam wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de dingen die jij hier beschrijft slecht een keer geweten , de persoon in kwestie heeft toen een stevig pak slaag gekregen , ik denk dat er genoeg mensen zijn die in zulk een geval ingrijpen wanneer dit uit de hand zou lopen . Daar is geen aparte zwemtoestand voor nodig dus in mijn ogen geen argument . Volgens mij is en blijft het een poging om een streng-religieuze toestand te creeren waarvan we met de katholieke gekken bijna vanaf zijn . Laatst gewijzigd door Wisord : 26 november 2010 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6327 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat Moslims de gelijkheid tussen mannen en vrouwen niet respecteren,zie hun eigen Moskeeën
![]() |
#6329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6330 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als je er zo optegen bent, is het wel grappig dat je moslims met een hoofdletter schrijft. Toch zoveel respect voor, dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#6332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims krijgen van mij erg veel respect,maar ik walg van die mannen cultuur,bij mij staan vrouwen veel hoger aangeschreven hoor !!!!!
![]() |
#6333 |
Banneling
|
![]() De linkse garde uit de jaren 60 die zich van het kleinburgelijke en religieuze keurslijf wou ontdoen draait zich 77 maal om in haar graf voor zoveel verraad aan haar principes..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6334 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah, daar zijn we het dan over eens!
![]() |
![]() |
#6335 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of het een religieus argument is betwijfel ik. Natuurlijk gaan de meer traditionele moslima's die gelegenheden aanhalen om te gaan zwemmen. Maar dat zegt weinig over de vraag naar zulke zwemuurtjes. Ik dacht hier eens gelezen te hebben dat daar ook nogal wat autochtone vrouwen op afkwamen. Als dat zo is, dan bestaat er wel degelijk een vraag naar.
![]() |
![]() |
#6336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij wel,en andere zaak bij de Moslims hé
![]()
![]() |
#6337 |
Banneling
|
![]() Uiteraard zijn de 'zwemvoorschriftjes' maar een begin..
alle openbaar vervoer dient uiteindelijk aangepast te worden aan de voorschriftjes Gelukkig zijn er nog voorbeelden genoeg van de vroegere rassensegregatie in de VS om bussen,trams,treinen en vliegtuigen om te bouwen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6338 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de rest is het onterecht. Ik vertrek vanuit de vaststelling dat er in ons land (en het Westen in het algemeen) een principiële gelijkheid tussen man en vrouw in de wet verankerd is. Dat verhindert niet dat vrouwen nog altijd minder betaald worden voor hetzelfde werk. Het verhindert evenmin dat er voor vrouwen in de politiek duidelijk een glazen plafond bestaat aangezien ze zwaar ondervertegenwoordigd zijn. Als meerderheid zijn ze in de politieke besluitvorming op hoog niveau in de minderheid. Het verhindert ook niet dat vrouwen in de economie niet alleen veel minder vaak aan de besluitvorming kunnen deelnemen of daar opwegen en evenmin dat ze precies het grootste slachtoffer zijn van armoede. Het verhindert zeker niet dat vrouwen veel vaker dan mannen het slachtoffer zijn van (huishoudelijk) geweld of seksuele uitbuiting en mishandeling. Dat zijn allemaal illustraties van het feit dat vrouwen ondanks hun gelijkwaardige wettelijke positie nog steeds geen aanspraak kunnen maken op concrete gelijke behandeling. En het zijn dezelfde mensen (of mensen met dezelfde gezindheid) die daarvoor in de jaren '60 en '70 op de barrikades stonden, die dan vandaag nog steeds doen. Het idee dat vrouwen een uurtje op zichzelf en zonder man zouden kunnen gaan zwemmen is met dat engagement niet in tegenspraak. Integendeel, het is er een illustratie van.
![]() |
![]() |
![]() |
#6339 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier bij mij om de hoek is een compleet fitnesscentrum waar alleen vrouwen binnen mogen. Hier wonen nochtans maar weinig moslima's en als ik er passeer zie ik er toch voornamelijk autochtone rijke "vrouwtjes-van-het-Zuid" binnen- en buitenlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6340 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah! Ik weet oe hois woone!
![]() |