Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 december 2010, 09:14   #1361
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee.
Citaat:
Jawel, hoor. Daarbij schermen jullie over een zogezegd mogelijke geestelijke maturiteit van een minderjarige. Iedereen weet echter dat het gedrag van adolescenten juist geplaatst hoort te worden en dat je als volwassene daar op een welbepaalde wijze omgaat.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:14   #1362
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook hier vallen onze heren door de mand: geen enkel inhoudelijke reactie, maar slechts schamper gedoe omdat ik het bericht citeert van CNA. Typerend!
Op onnozele, vooringenomen kwatsj valt dan ook niet inhoudelijk te reageren. Je kan daar hoogstens eens smakelijk om lachen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:15   #1363
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Ik herhaal: leer lezen.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 8 december 2010, 09:16   #1364
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Iedereen weet echter dat het gedrag van adolescenten juist geplaatst hoort te worden en dat je als volwassene daar op een welbepaalde wijze mee omgaat.
Dat klopt idd , maar ik geloof eigenlijk niet dat indoctrineren en volpompen met katholieke rotzooi daarbij hoort .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:16   #1365
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Op onnozele, vooringenomen kwatsj valt dan ook niet inhoudelijk te reageren. Je kan daar hoogstens eens smakelijk om lachen.
Het lijkt erop dat iedereen die een andere mening dan jou heeft onnozele vooringenomen kwatsj schrijft, want inhoudelijk zie ik je nooit reageren. Wat scheelt er eigenlijk met je Raf? Wil je erover praten?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:17   #1366
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Dat klopt idd , maar ik geloof eigenlijk niet dat indoctrineren en volpompen met katholieke rotzooi daarbij hoort .
Het zijn meer dan katholieken die die mening verkondigen, ook veel ongelovigen.
Oud 8 december 2010, 09:18   #1367
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Ik betwijfel zeer dat jonge kinderen emotioneel en verstandelijk al voldoende ontwikkeld zijn om met hun volle overtuiging te kunnen in stemmen met seks met een volwassene. Ik erken wel dat er "grijze zones" zijn, zo kan een vroegrijpe 15-jarig "kind" volgens mij perfect met de volle overtuiging beslissen om seks te hebben met een volwassene van 19.
Wat ter sprake werd gebracht, ging niet zozeer over die "grijze zones" waarbij de betrokkenen leeftijden hebben die net onder en boven de meerderjarigheidsgrens liggen. Onze twee opponenten hadden het echter over relaties tussen minderjarigen en bijvoorbeeld veertig-, vijftigjarigen.
Oud 8 december 2010, 09:18   #1368
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Het lijkt erop dat iedereen die een andere mening dan jou heeft onnozele vooringenomen kwatsj schrijft, want inhoudelijk zie ik je nooit reageren. Wat scheelt er eigenlijk met je Raf? Wil je erover praten?
Met jou? I shouldn't think so...

Citaat:
Oud 8 december 2010, 09:19   #1369
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Het zijn meer dan katholieken die die mening verkondigen, ook veel ongelovigen.
??? Waar kom jij nu mee af , volg de discussie aub een beetje inno.
Oud 8 december 2010, 09:20   #1370
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ook niet. Als katholiek "pomp" ik niemand "vol" of "indoctrineer" ik niemand. De aanname van het geloof is een volledig vrijwillige daad.
Oud 8 december 2010, 09:25   #1371
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ook niet. Als katholiek "pomp" ik niemand "vol" of "indoctrineer" ik niemand. De aanname van het geloof is een volledig vrijwillige daad.

Dus eigenlijk volgen de kinderen allemaal vrijwillig het katholieke onderwijs ??... Ze kiezen dit zelf en geloven vanaf de geboorte vrijwillig ?
Oud 8 december 2010, 09:28   #1372
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Aan alle guidokes, jannekes, albrechtjes, pauluskes, innokes en co:

Ik heb al mijn standpunten terzake klaar en duidelijk uitgelegd:

http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1325

Als jullie te simpel zijn om de juiste menselijke inzichten te verwerven inzake deze complexe levenszaken en blijven volharden in jullie onmenselijke bekrompen visies, het zij zo. Ik ben echter niet van plan om het nog eens 1.000 maal te herhalen, d�*t is jullie dada, niet de mijne. Mijn nobele pogingen om van jullie mensen te maken is in één spreuk samen te vatten: Parels voor de Zwijnen. Nog veel knorplezier!
Ik vrees dat jij het niet goed snapt Marijke.

Als Raf zegt dat er geen abnormale seksualiteitsbelevingen bestaan en dus ook pedofiele geen abnormale seksualiteitsbeleving vindt als het kind er in toestemd...(bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924)

Dan zit hij fout.

Eens te meer omdat ik en anderen hem daar al bij herhaling op gewezen hebben, hem alle kansen gaven zijn mening ter zake te herzien, (iedereen kan eens een foute uitspraak doen) maar dat weigert hij tot op heden nog altijd.

Ook nu weer, blijft hij volhouden.

U kunt dan wel nobele pogingen ondernemen om te zeggen dat een kind niet altijd een kind is en een leeftijd niet altijd de rijpheid weerheeft,...enz..

... maar wat u niet weet -en waar Raf wijselijk over zwijgt- is dat Raf weldegelijk weet wat pedofilie is. Meer nog; hij staat erop dat de terminologie correct wordt gebruikt.

En pedofilie -laat daarover geen misverstand bestaan- is volgens Raf seksuele handelingen met kinderen beneden de twaalf jaar die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.

Hij verdedigt dit al sinds 2005. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=125

In 2007 herhaalt hij dat andermaal: http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...2&postcount=45

Bij mijn weten heeft hij tot nog toe geen enkele keer teruggekomen op één van die uitspraken.

Duidelijk genoeg?

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:30   #1373
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Behalve jouw eigen kinderen natuurlijk. Die blijven compleet verstoken van die "vrijwillige aanname".
Oud 8 december 2010, 09:31   #1374
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik vrees dat jij het niet goed snapt Marijke.

Als Raf zegt dat er geen abnormale seksualiteitsbelevingen bestaan en dus ook pedofiele geen abnormale seksualiteitsbeleving vindt als het kind er in toestemd...(bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924)

Dan zit hij fout.

Eens te meer omdat ik en anderen hem daar al bij herhaling op gewezen hebben, hem alle kansen gaven zijn mening ter zake te herzien, (iedereen kan eens een foute uitspraak doen) maar dat weigert hij tot op heden nog altijd.

Ook nu weer, blijft hij volhouden.

U kunt dan wel nobele pogingen ondernemen om te zeggen dat een kind niet altijd een kind is en een leeftijd niet altijd de rijpheid weerheeft,...enz..

... maar wat u niet weet -en waar Raf wijselijk over zwijgt- is dat Raf weldegelijk weet wat pedofilie is. Meer nog; hij staat erop dat de terminologie correct wordt gebruikt.

En pedofilie -laat daarover geen misverstand bestaan- is volgens Raf seksuele handelingen met kinderen beneden de twaalf jaar die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen.

Hij verdedigt dit al sinds 2005. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=125

In 2007 herhaalt hij dat andermaal: http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...2&postcount=45

Bij mijn weten heeft hij tot nog toe geen enkele keer teruggekomen op één van die uitspraken.

Duidelijk genoeg?

Paulus.
Wat lul jij nu over de standpunten van Raf? Daar heb ik niets mee te maken, het gaat om mijn standpunten die ik klaar en duidelijk uitgelegd heb.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:32   #1375
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus eigenlijk volgen de kinderen allemaal vrijwillig het katholieke onderwijs ??... Ze kiezen dit zelf en geloven vanaf de geboorte vrijwillig ?
Katholiek onderwijs bestaat niet meer. Enkel bij naam.
Oud 8 december 2010, 09:32   #1376
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hun ouders kiezen dat. En zij doen dat vrijwillig.
Oud 8 december 2010, 09:32   #1377
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Wat lul jij nu over de standpunten van Raf? Daar heb ik niets mee te maken, het gaat om mijn standpunten die ik klaar en duidelijk uitgelegd heb.
Blij te zien dat je er afstand van neemt. Dat was voordien niet zo helemaal duidelijk en niet voor mij alleen.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:35   #1378
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Das geen wetenschappelijke studie, maar gewoon een laffe poging van het Vatikaan om op de kap van de holebi's (= volwassenen die instemmen met seksualiteit) de aandacht af te leiden van het verband tussen het instituut RKK en georganiseerde kindermisbruiken.
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2010, 09:37   #1379
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fozzie Bekijk bericht
Das geen wetenschappelijke studie, maar gewoon een laffe poging van het Vatikaan om op de kap van de holebi's (= volwassenen die instemmen met seksualiteit) de aandacht af te leiden van het verband tussen het instituut RKK en georganiseerde kindermisbruiken.
Lees nog eens het artikel. Dan zult u zien dat het Vatikaan wordt bijgetreden door iemand die wel jarenlange ervaring heeft met dit specifiek probleem en dan ook met grote waarschijnlijkheid tot een correcte conclusie kan komen.
Oud 8 december 2010, 09:39   #1380
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Hun ouders kiezen dat. En zij doen dat vrijwillig.
Die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders , deden die dat ook vrijwillig ??... Jij houd gewoon mee dit verderfelijk gedoe in stand en helpt mee aan deze indoctrinatie daar is NIETS VRIJWILLIG aan . Het blijft het indoctrineren van kinderen , dan mag je je nog in 10000 bochten wringen de feiten blijven .
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be