![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op onnozele, vooringenomen kwatsj valt dan ook niet inhoudelijk te reageren. Je kan daar hoogstens eens smakelijk om lachen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
Banneling
|
![]() Dat klopt idd , maar ik geloof eigenlijk niet dat indoctrineren en volpompen met katholieke rotzooi daarbij hoort .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 |
Minister-President
|
![]() Het lijkt erop dat iedereen die een andere mening dan jou heeft onnozele vooringenomen kwatsj schrijft, want inhoudelijk zie ik je nooit reageren. Wat scheelt er eigenlijk met je Raf? Wil je erover praten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1366 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. Als katholiek "pomp" ik niemand "vol" of "indoctrineer" ik niemand. De aanname van het geloof is een volledig vrijwillige daad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus eigenlijk volgen de kinderen allemaal vrijwillig het katholieke onderwijs ??... Ze kiezen dit zelf en geloven vanaf de geboorte vrijwillig ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Raf zegt dat er geen abnormale seksualiteitsbelevingen bestaan en dus ook pedofiele geen abnormale seksualiteitsbeleving vindt als het kind er in toestemd...(bron: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1924) Dan zit hij fout. Eens te meer omdat ik en anderen hem daar al bij herhaling op gewezen hebben, hem alle kansen gaven zijn mening ter zake te herzien, (iedereen kan eens een foute uitspraak doen) maar dat weigert hij tot op heden nog altijd. Ook nu weer, blijft hij volhouden. U kunt dan wel nobele pogingen ondernemen om te zeggen dat een kind niet altijd een kind is en een leeftijd niet altijd de rijpheid weerheeft,...enz.. ... maar wat u niet weet -en waar Raf wijselijk over zwijgt- is dat Raf weldegelijk weet wat pedofilie is. Meer nog; hij staat erop dat de terminologie correct wordt gebruikt. En pedofilie -laat daarover geen misverstand bestaan- is volgens Raf seksuele handelingen met kinderen beneden de twaalf jaar die nog geen secundaire geslachtskenmerken vertonen. Hij verdedigt dit al sinds 2005. Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=125 In 2007 herhaalt hij dat andermaal: http://ns29032.ovh.net/showpost.php?...2&postcount=45 Bij mijn weten heeft hij tot nog toe geen enkele keer teruggekomen op één van die uitspraken. Duidelijk genoeg? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Behalve jouw eigen kinderen natuurlijk. Die blijven compleet verstoken van die "vrijwillige aanname".
![]() |
#1374 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1375 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 |
Banneling
|
![]() Die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders van die ouders , deden die dat ook vrijwillig ??... Jij houd gewoon mee dit verderfelijk gedoe in stand en helpt mee aan deze indoctrinatie daar is NIETS VRIJWILLIG aan . Het blijft het indoctrineren van kinderen , dan mag je je nog in 10000 bochten wringen de feiten blijven .
|
![]() |
![]() |