![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GIJ beweert dat er een restrictie is ... dus gij toont aan .... nogal wiedes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over adoptie wordt niet gesproken, enkel over een gezin stichten.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was dat inderdaad niet de beste term.
![]() |
#247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees de wetgeving erop na. Staat er iets dat een huwelijk of een gezinsvorming moet voldoen aan hetgeen jij voor ogen hebt ? Ja of neen ? Staat er iets dat er een beperking is inzake seksuele geaardheid ? Ja of neen ? Bij mijn weten staat er ook niet expliciet in dat ene JvdB mocht huwen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet ik beweer iets; ik heb u slechts een vraag gesteld waarvoor u het schijnbaar Spaans benauwd krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() U verwijt mij dat ik geen eerdere post van u lees, maar u doet net zelf niet zoveel beter blijkbaar. De letterlijke artiekels heb ik al eerder geciteerd in deze draad, veel zoekplezier...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schijnbaar begrijpt u de vraag niet. Ik vraag gewoon om ze te citeren (beweer ik ergens dat u dat nog niet gedaan heeft?).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Dus het staat er niet expliciet in dat het kan ... net zoals 1001 andere denkbare situaties 2) de rest van de artikelen verbieden een onderscheid 3) Er staan geen restricties is .... blijkbaar was het al teveel te veronderstellen dat jij er misschien wat in zag En toch komt Jan tot de conclusie dat er hokuspokus een uitzondering dient gemaakt te worden voor seksueel ander geaarden, holebi's, zij die een relatie wensen op basis van een andere geaardheid,... ( ja ik som maar op hé.... hoeveel termen ga je nog gebruiken ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Voila, zo moeilijk is dat, een beetje verdraagzaam zijn voor andersgeaarden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er in een wettekst niet expliciet vermeld staat dat die niet geldt voor iedereen, dan geldt hij voor iedereen. Als er in een wettekst wel restricties staan, dan geldt die enkel voor de personen die niet uitgesloten worden. Praha kan op uw vraag antwoorden door gewoon het UVRM te posten. Het is onmogelijk om restricties aan te duiden die er niet zijn? ![]()
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jonge jong JIj beweert wat, Jan Jij bent vertrokken van het idee dat er voor dat soort mensen niet hetzelfde recht in de urm werd voorzien... of ga je dat nu ook al ontkennen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neenee ... ik blijf erbij .... het staat er niet uitdrukkelijk in !
Laatst gewijzigd door praha : 15 december 2010 om 00:58. |
![]() |
![]() |