![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Diegene die de ernst niet inzien van de situatie, zijn een toonbeeld van menselijke domheid en arrogantie. De gevolgen zullen enorm zijn voor de economie, zowel voor Japan als de wereld. Ze zijn er vet mee met hun kortstondige economische winst uit kernenergie. Hadden ze tijdig geïnvesteerd in groene energie dan hadden ze nu zo'n groot probleem niet. De gewone man is de dupe van de geldwolven. Moeders en kinderen. Generaties zullen de slag dragen voor de domme stoten van de regering, de geldzuchtigen en de kortzichtigen. En eerlijk gezegd, bepaalde opmerkingen hier vind ik gewoon beneden alle niveau. 't toont dat bepaalde mensen duidelijk geen inschatting maken van de situatie die ik al lang voordien heb voorspelt. Nu gaat men nog wat kakken dat het wat effect wat langer duurt. Jongens. Wat een kindjes. Maar ik ben momenteel eveneens aan het bidden, dus gelieve mij vandaag wat te excuseren in dit betoog. Ik ga nu bidden en afwachten. Laatst gewijzigd door JurgenD : 16 maart 2011 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JurgenD, ik vrees dat U naast uw fles Don Perignon grijpt. Zelfs al zijn we meer dan de 24u later, nog steeds geen Tjernobyl encore. Wel een kernramp die erger is dan ik verwacht had, maar nog steeds minder erg dan de meesten groenen blijkbaar op hopen.
Maar niet getreurd, ik heb die fles champagne wel gehaald, en ze zal samen met de 2 zusjes vrolijk opgedronken worden. Maar dan waarschijnlijk in ander gezelschap.
![]() |
#583 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Die helicopterkes gaan de boel niet kunnen koelen en verhinderen dat de staven door de metalen wand zullen zakken. Het is enkel maar TONEEL om te tonen aan de mensen dat ze zogenaamd iets aan het doen zijn, maar het is hopeloos op deze wijze. Wat ze nu doen is water gooien op een kokende plaat. Maar als het U een bevrijdend gevoel heeft, ik bevrijd U van Uw belofte en mijn persoonlijk bezoek ten huize. Heel mijn kelder zit vol met champagne. Dus ... En uw zusjes zullen mijn aangenaam en, al zeg ik het zelf, aantrekkelijke presentatie moeten missen, inclusief meegebrachte chips ! En momenteel zijn vrouwen 't laatste van mijn zorgen. Ik denk aan de moeders die daar zitten met hun kinderen in hun armen en die nu de dupe zijn van al die betweters, geldwolven en dommeriken. De regering en de firma was zelf te laf om de mensen tijdig te verwittigen dat ze plaats moesten ruimen. Dezelfde techniek als de kernlobby. Alles sussen, het gevaar wegwuiven en alle tegenargumenten minimaliseren om hun zakken maar verder te kunnen vullen. En als er iets gebeurd, dan proberen ze het toe te dekken met alle middelen. Vraag U dan eens af, of ze wel melden als er terloops een accidentje gebeurd in het productieproces... Hoe kunnen zo'n bedrijven dan zo'n grote verantwoordelijkheid dragen. Nogmaals, alles ten dienste van platte commerce. Dan wijkt alles, veiligheid en comfort van de mensen en alle mooie ethiek en ideaal. Maar dit alles zal niet wegnemen dat de zaak zal escaleren tot de graad van Chernobyl (en erger). Laatst gewijzigd door JurgenD : 16 maart 2011 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar is het mensdom zelfvernietigend aangelegd. De domheid van de massa misschien die kritisch is geworden?
![]() |
![]() |
#585 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En leg eens uit, hoe is dit een Chernobyl in het kwadraat? On top of that: jij blijft maar doorleuteren over de staven die door de metalen wanden zullen zakken, en wat dan? Wat zal er dan gebeuren? Begrijp je dat eigenlijk wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 16 maart 2011 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je geen macht geeft, dan is er ook geen macht. Als het volk zegt, en nu is het gedaan, dan is het ook gedaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De beurzen gaan goed de dieperik ingaan in Japan. Wacht maar tot ze moeten toegeven dat hun plan om te koelen mislukt. 't is al erg dat ze de monitoring en forecasting afsluiten onder het mom van 'crash'. http://www3.nhk.or.jp/daily/english/16_16.html Laatst gewijzigd door JurgenD : 16 maart 2011 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij chernobyl was het gestopt bij de beton. maar ze willen weten of het nu erdoor zal gaan. Het erge is dat het nog niet door het metaal is gegaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila het is al zover.
De helicopterkes mogen al 'frutten' (afdruipen) http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/78597.html De MOX doet goed zijn werk. Ik ga toch wat weer bidden, saluu. Laatst gewijzigd door JurgenD : 16 maart 2011 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het word gevreesd dat de "contaiment" beschadigd is, en de Japanse Defensie haar personeel mogelijk niet wil blootstellen aan straling, dat is wat er in dat artikel staat.
Of het is niet zo erg als U wil doen uitschijnen, want als de Japanners iets wel hebben is de wil om zelfs hun eigen leven op te offeren voor hun land. Of de Japanse politici hebben een verkeerd beeld van hun kiezers. Eneuh, weet U wel waarvoor MOX staat? Ik wel, en zonder diep in de materie te duiken. MOX is een effectieve manier om van atoombommen af te geraken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 maart 2011 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeewater droppen op een kerncentrale maakt dat water radioactief. Moesten ze mineraalwater droppen op die kerncentrale zou die stoom NIET radioactief zijn. bid maar goed, weet je ik ga een smailen naar mijn japannerkes of ik ze kan helpen met iets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Groene Energie" die in dezelfde hoeveelheid beschikbaar is als wat uit kerncentrales komt bestaat gewoon nog niet. Citaat:
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie heeft er kennis nodig, als je ook gewoon aan paniekzaaierij kan doen? Hij heeft nu al een paar keer gezegd dat hij volop aan het bidden is. Wellicht om een grote ramp, zodat hij alsnog zijn champagne kan binnenhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reactor 5 en 6 begint ook al te stampen.
Dat gaat daar volledig tegen de grond dat spel. 6 reactoren is te vergelijken met een atoombom van hoeveel KT of Megaton? Iemand die dat weet?
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn hier mensen die dat nog steeds geen ramp vinden trouwens.
Als de wind draait is gans Japan naar de duvel. Nu is gans de pacific voorlopig naar de duvel. Er zullen nogal wat radio actieve visjes gesmuld worden de komende tijd.
![]() |
#599 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() |