![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is mijn probleem ook niet dat ze failliet gaan.
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie full time wil werken, moet dat natuurlijk ook kunnen. Maar tenzij ge steeds onzinniger werk verzint, zal er (naar mijn verwachting) steeds minder werk zijn in de wereld. Gelukkig heeft de geschiedenis geleerd dat we in zulke perioden steeds opstoten van wetenschappelijke vooruitgang krijgen ![]()
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil je me dat eens beginnen door te sturen ja? Ik zal u eens uit leggen wat half time werk tegen full time prijs betekend. Dat betekend dus dat voor uw full time werk u half time werk, service, dienst, broodje of what ever nog krijgt aan de prijs van full time. M.a.w. uw loon wordt gehalveerd.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 mei 2011 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
't Is geen gedetailleerd uitgewerkt economisch systeem, maar vroeger moesten ze ook langer werken voor minder comfort dan nu. Ik geloof dat die trend zal aanhouden.
![]() |
![]() |
#226 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die gaan niet failliet, die gaan in de zorg. De verzorgingsstaat betaalt en de maatschappij in het algemeen verarmt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat geen enkel van die actievoerders mij tot in het detail kan uitleggen wat genetische manipulatie juist is en inhoudt. Of zelfs wat de risico's zijn (in detail dan he). Hoeveel percent van die actievoerders zou hier op kunnen antwoorden? 5% mss ? indien het al zoveel is. Ze zullen allemaal wel het youtube filmke van monsanto kunnen navertellen, dat wel. En de pamfletten nakauwen van hun 'leiders' ![]() Mij niet gegeven dat u, en anderen, een verschillende mening bent toegedaan over ggo's. Ieder zijn mening. Maar als je dan toch 'publiek ongehoorzaam' wil zijn, zorg dan dat je 100% op de hoogte bent van wat er gebeurt. Dit zou je toch tenminste verwachten van mensen die zo'n actie willen voeren.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 30 mei 2011 om 00:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En hij wou mij ook een of ander kruid laten eten "40 keer krachtiger dan die ge in de winkel koopt". Ik: krachtiger? Hoe bedoelt ge? Wat doet het? Wou mij ook niet antwoorden ![]() Zoveel vragen! Zo weinig antwoorden! ![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel niet snap is waarom ze zoveel tralalalala maken rond dat velt. Konden ze niet gewoon een boer laten betalen om die dingen ergens te zetten in plaats van heel de wereld te tonen waar die dingen staan. Bestaan er in Vlaanderen ook geen plaatsten waar men die dingen kan zetten waar veel meer bescherming is. Ik zou zeggen Kleine Brogel maar daar loop je tegenwoordig ook binnen en buiten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, bio is beter, zie maar naar de komkommers ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog even naar boduo:
http://www.standaard.be/meningen/commentaar/index.aspx "het proefveldje van ruw geschat 3 are " Vind ik niet slecht geschat van mij ![]()
![]() |
#233 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zijn toch zo slim hé, met hun "burgerlijke ongehoorzaamheid"
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Wat u hier "actievoerders" noemt is gewoon een ordinaire knokploeg van mensen die menen dat als zij het politieke debat niet kunnen winnen ze maar naar geweld moeten grijpen: anti-democraten dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou graag bij Bart Staes thuis een moment van burgerlijke ongehoorzaamheid organiseren. Hell, hij mag zelf beslissen welke 1 m² van zijn woonst mag vernietigd worden! Als dat geen mooie geste is...
![]() |
#237 |
|
![]() bron?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ten andere: als dit een argument is, dan kunt u evengoed op een Oostendse visser gaan kloppen om tegen de walvisvaart in Japan te protesteren.
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |