![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is dan ook een fundamenteel verschil tussen onderzoek naar ggo's en het op de markt brengen van ggo's. Ik ken geen enkel zichzelf respecterende wetenschapper die tegen onderzoek is. Over het op de markt brengen bestaan inderdaad voor en tegenstanders.
![]() |
#342 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
|
![]() Belachelijk, aangezien men ten eerste nog niet eens zeker is over de bron van de besmetting en het ten tweede in ieder geval niets met bioteelt an sich te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jongens van de groene vrede in Zweden Amflora
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door zonbron : 30 mei 2011 om 13:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |||
|
![]() Citaat:
Overigens betekent tegen de actie zijn, niet dat ze voorstander zijn van de proef, zoals ik eerder al zei. Citaat:
Ik denk trouwens ook nog steeds dat er geen pesticiden zijn gebruikt, want dat zou niet stroken met hun actie (en heb ook niets gezien op de beelden dat daar op wees). In hun persbericht is trouwens ook te lezen dat het proefveld volledig handmatig werd vernield. Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 30 mei 2011 om 13:34. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch blijft het een verwerpelijke aktie van wat extreem-groenlinks om een paar are wetenschappelijk onderzoek te vernietigen en alsdus hun mening met geweld door te drijven. 63% is volgens u tegen GGO's, wel hou eens en enquête heoveel % er tegen flitspalen is. Moeten die dan ook maar verdwijnen? Hopelijk draaien die eco-fascisten voor de totaliteit aan kosten van het experiment op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
|
![]() Ze hebben ruim voor hun actie de onderzoekers uitgenodigd voor een publiek debat, maar die hebben daar voor bedankt. De onderzoekers wilden alleen een besloten rondetafelgesprek. Dat is geen debat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Vreemdeling
|
![]() Bart Staes == Zonbron. een hoop pseudo-intellectueel gewauwel zonder inhoud. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek is de enige juiste weg wat betreft GGOs. wat is gebeurd kan niet worden goedgepraat. als je iets hebt tegen het monopolie van bepaalde multinationals doe daar dan iets aan. Dit onderzoek is noodzakelijk en kan op termijn levens redden. De aangehaalde argumentatie is dezelfde als van die "bijbelaanhangers". Men ziet het verschil blijkbaarniet tussen wetenschappelijk onderzoek en de R&D afdeling van bedrijven. dat zijn twee verschillende zaken. VIB is niet Monsanto!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | |
|
![]() Citaat:
Overigens kan je deze organisatie niet de fouten van anderen verwijten hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
|
![]() Citaat:
Toen men voorstelde de Lange Wapper te bouwen, was ik radicaal tegen. Ik heb dan meegewerkt aan allerlei acties om een referendum te organiseren. Maar als dat referendum er dus niet was gekomen, dan was het vernietigen van infrastructuur dus toegelaten. Het was tenslotte ook voor de volksgezondheid. Ik herinner me een betoging tegen racisme waarin ik meeliep begin jaren '90. Een aantal heethoofden vernietigde toen ongeveer elke winkelruit langs het parcours en zette hier en daar een auto op zijn kop. Vreedzame manifestatie? Burgerlijke ongehoorzaamheid? Zoals ik eerder schreef: precies hetzelfde gedachtegoed als het ALF (waarvan een aantal leden ongetwijfeld nu bij het FLM zitten): "onze mening is de juiste en als het een ander niet aanstaat, dan moet het maar met geweld. Of nee, we herdefiniëren geweld als acties tegen personen, vernietiging van eigendommen mag". Zie jij dan echt het gevaar niet van die redenering? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() En weer zijn de argumenten op blijkbaar. En wat is het excuus voor het feit dat bezorgde boeren uit de omgeving niet binnen mochten op de persconferentie? Ook lid van een criminele organisatie zeker? Alhoewel... als ze lid zijn van de boerenbond heb je nog gelijk ook!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Vreemdeling
|
![]() Met gelovige mensen valt niet te redeneren anders waren ze niet gelovig. een fundamentalist kan je nooit overtuigen, want die is niet vatbaar voor 'rede'. dat is waarom veel van deze debatten zinloos zijn. ze zijn reeds gevoerd keer op keer. Het verschil is dat wij niet uw huis komen platgooien als we het niet eens zijn over iets. een fundamentalist eigent zich het recht toe de terrorist te spelen. als dan ook nog bepaalde politieke figuren dit gaan steunen, wordt dit een bijzonder gevaarlijke situatie die mijn rechten bedreigt. vrije meningsuiting OK, maar vernieling goedkeuren, dat is een grote stap te ver.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 | |