![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() ?
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U vindt het bekrompen dat er bij regionale opgravingen, in een boerendorp als Ename, (nota bene 10!) informatie borden staan, maar verdorie enkel in het Nederlands. Stel u voor dat er een verdwaalde bus toeristen van Cornwall of het Ruhrgebied passeerde, dan moesten ze deze info toch minstens in het Engels of het Duits kunnen raadplegen. ![]() Wees blij dat er überhaupt informatieborden (meervoud!) stonden.. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Een komma kritiek op het Heilig Land Vlaanderen en je wordt al direct aan de schandpaal genageld. Direct maar verhuizen is de boodschap. Zwakke argumentatie als je het mij vraagt.
Voorlopig staat er nog niet bij dat ik me in het onafhankelijk Vlaanderen mag verwachten om in een concentratiekamp gestoken te worden....
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dat ontbrak nog...
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een verwijzing naar de nazi's moet er natuurlijk altijd bij ... ![]()
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De laatste jaren voor het eerst ook eens Doornik en Bergen bezocht. Elke denkbare bezienswaardigheid staat er uitgelegd in minstens twee talen (FR en NL), soms in nog een paar meer. En je repliek is tekenend: Duitse en Engels toeristen mogen er per ongeluk "verdwalen", zolang je het vermaledijde woord "Frans" of "Franstalig" maar niet moet schrijven.
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En dan vind hij vlaanderen bekrompen terwijl hij zelf een heel gewest afrekent op Ename. als hij eens naar Brugge,Gent,Antwerpen,leuven gaat ... En ga daar de anderstalige bordjes gaat tellen, tegen volgende maand ben je misschien terug. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 26 juli 2011 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() Overigens dat bekrompen vlaanderen heeft bijna al zijn officiële websites in 4 talen in tegenstelling tot die van Engeland,Wallonië, Frankrijk,...
|
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is de relevantie van dat laatste zinnetje buiten een open kasteelpoort intrappen?
|
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Dat mensen het een beetje beu worden dat Nazisme ofwel wordt gebanaliseerd of dat ze vergeleken worden met nazies.
|
![]() |
![]() |
#38 |
Gouverneur
|
![]() Omdat een vriend van mij van duitse afkomst is maar al tweede generatie vlaming is. Zijn grootvader was duitser en heeft tijdens de tweede wereldoorlog gevochten in de wehrmacht. Nu dat laatst bekend werd dat ik en hij vlaams nationalistische ideeën hebben werd hij voor nazi uitgescholden. Hij kan als geen ander weten wat het verschil is tussen nazisme en vlaams-nationalisme
#39 |
Partijlid
|
![]() Geen haar op mijn hoofd die hier nazi sympathieën wil aanhalen. Ik gruwel van nazisme en ik ben zeker 99,9 % Vlamingen eveneens.
Mijn excuses, het had er niet mogen staan. Ik wou enkel verwijzen waar extreem nationalisme, extremisme en haat tegen een bevolkingsgroep van uw eigen land kunnen toe leiden. Als je sommige heetgebakerde posters op dit forum bezig ziet zou je soms toch gaan twijfelen.
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 26 juli 2011 om 19:16. |
![]() |
![]() |
#40 |
Gouverneur
|
![]() excuses aanvaard
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 26 juli 2011 om 19:16. |
![]() |