![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#901 |
Banneling
|
![]() Ik dacht dat, nu het inzicht er is van het nut van dat onderzoek (en wat daarvoor best geregistreerd wordt), er eindelijk kan gediscussieerd worden; en dan schuiven ze dit onder de deur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#902 | |
Banneling
|
![]() Paulus begrijpt het nu, en gaat er zelfs mee akkoord.
http://forum.politics.be/showthread....04#post5762304 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#903 | |
Banneling
|
![]() zou het?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Yup, weeral een man.
Hoe zoveel mensen ziende blind kunnen zijn... Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 25 oktober 2011 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#907 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#908 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus je kunt niets onderbouwen van je beweringen? Opgelet, het woord "dus "is een samenvatting waarmee ik iets in vraag stel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat legt u en Sjok namelijk niet uit! Merk op dat Sjok een door vele forummers gebruikte afkorting is, evenals Arti, mocht u daar een probleem mee hebben adviseer ik u dit voor te leggen aan de moderatie! Ondertussen wacht ikmet spanning op uw argumentatie, een vaag buikgevoel over racisme wat mogelijk zou worden ( het gaat over geregistreerde daders!) is dit namelijk niet. U mag ook een link geven naar uw onderbouwde argumenten die reeds geplaatst zouden zijn! Behalve ongefundeerde opmerkingen als " zinloos" en " niet ter zake" of " kan misbruikt worden" moet me dit ontgaan zijn, graag uw link dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Stop nu toch eens met trollen. Je hebt in deze discussie zelf aangegeven dat andere factoren ook moeten onderzocht worden. Je kan alleen niet uitleggen waar je de cijfers voor de andere factoren vandaan haalt, indien je die niet ook registreert. Citaat:
Misschien wil Paulus het uitleggen, naar hem wil je wellicht wel luisteren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk die afkorting wel, maar copy paste vergt maar 3 muisklikken en 1 sleepbeweging, "Sjok" vergt 4 muisklikken. Meer moeite verantwoord je eigenlijk niet. 't Is maar dat je het weet, mijn lieve t(d)rol.
Ter informatie, het zou U opgevallen kunnen zijn dat ik minder van jouw schrijfsels quote, noch blijf herhalen wat ieder al weet om jouw selectief lezen en begrijpen te overwinnen. Wat baten kaars en bril als Artisjok niet lezen wil. Ik dacht tot voor kort dat U echt zo dom was. Maar ik heb die mening herzien. Domheid van dat kaliber is moedwil, of U gaat door het leven als zeeanemoon.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 26 oktober 2011 om 07:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet-Europese vreemdelingen elf keer crimineler dan Belgen. http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...1373B90FD5BF57 Laatst gewijzigd door daiwa : 26 oktober 2011 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#914 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere, je criminaliteitsgraad klopt niet. Illegalen en toeristen worden wel meegerekend bij de daders, maar niet bij de bevolkingsgroep. Dat wetenschappelijk onderzoek zou je racistische discours wel eens in de war kunnen sturen. Daarom dat je er tegen bent. Laatst gewijzigd door artisjok : 26 oktober 2011 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik wil weten hoeveel bakkers er in mijn dorp zijn ga ik die gewoon tellen, of die nu kinderen heeft, hoeveel auto's, getrouwd is .. etc doet er toch niet toe. Het aantal wil ik weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Banneling
|
![]() Waarom wil je dat aantal kennen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om te vergelijken, uit nieuwgierigheid .... er kunnen zoveel redenen zijn.
Maar rond de essentie van de zaak, Niet-Europese vreemdelingen elf keer crimineler dan Belgen fiets je weeral rond zie ik. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 oktober 2011 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere, je criminaliteitsgraad klopt niet. Illegalen en toeristen worden wel meegerekend bij de daders, maar niet bij de bevolkingsgroep. Ik wil daar wel over discussiëren. Je kan bijvoorbeeld besluiten dat het nog altijd een kleine minderheid is die criminele feiten pleegt, en dus geen reden tot veralgemenen of stigmatiseren. Indien je wil insinueren dat er een oorzakelijk verband is tussen criminaliteit en afkomst; dan moet je eerst een degelijk, volledig, onbevooroordeeld onderzoek doen, en zo veel mogelijk factoren registreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |