Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2011, 15:58   #3961
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht

Ik geloof niks! ik meen dat ieder mens als mens wordt geboren. Moslims daarentegen maken me regelmatig wijs dat ELKE persoon als moslim wordt geboren. Jij gelooft dus uw eigen koran niet?
Dat betekent dat de ene moslim gelooft dat iedereen als moslim wordt geboren, en de andere moslim gelooft dat niet.

Past dat in je kraam, dat niet iedere moslim krak hetzelfde gelooft?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 15:59   #3962
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bedoelt dat de verzen die ik gebruik uit de koran, dus niet bestaan? Of wil je ze in het arabisch lezen omdat de vertaling niet klopt?
Natuurlijk, ken ik de verzen in het Arabisch. De tekst die jij kent is slechts een interpretatie van de betekenis van de verzen. Of wist je dat niet?

Citaat:
Ik geloof niks! ik meen dat ieder mens als mens wordt geboren. Moslims daarentegen maken me regelmatig wijs dat ELKE persoon als moslim wordt geboren. Jij gelooft dus uw eigen koran niet?
Ik was niet degene die hier paniekerig schreef dat moslims racistisch zijn en dat moslims beweren dat een murtad gedood mag worden. Als jullie geloven dat mensen niet als moslims geboren zijn, waar maak je je dan toch druk om? Jij bent meer bezig met de islam dan 50 praktiserende moslims tesamen.

Ik ken mijn koran wel en ontken geen letter uit de koran.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 15:59.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 15:59   #3963
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
je verwart een aantal dingen met elkaar.

in DEZE maatschappij (het westen) kan je als volwassenen idd vrij kiezen. In islamitische landen kan je dat niet.

Luister naar het videofragment hierboven.

Het grote probleem is dat de uitvoering van die doodstraf niét door de politie of de staat wordt uitgevoerd, maar dat elke moslim het récht heeft die moord te plegen: doen ze dat in hun eigen islamitische landen, dan worden ze de hemel ingeprezen. Doen ze het in westerse landen en worden ze gesnapt dan worden ze uiteraard onder ons gerecht gevonnist.

Mensen als die mevrouw hierboven kunnen dus niet terug naar enig islamitisch landen en moeten ook in het westen zeer voorzichtig zijn, net zoals Wafa Sultan vreest deze mevrouw dus voor haar leven, OOK in de VS.
Oei, dan is er een verschil tussen moslims in het westen en moslims in "moslimlanden".

Wat nu...

2 soorten beleving en toch maar 1 boek en 1 ideologie?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:00   #3964
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat betekent dat de ene moslim gelooft dat iedereen als moslim wordt geboren, en de andere moslim gelooft dat niet.

Past dat in je kraam, dat niet iedere moslim krak hetzelfde gelooft?
Hoeveel korans zijn er volgens jou o alwetende ? één versie per moslim? zo'n anderhalf miljard of zo?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:01   #3965
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
dus U vindt nazisme ook niet racistisch omdat jij hier anno 2011 geen vervolging van joden moet vrezen?
Zou je nu eens willen stoppen met iedere discussie te verkakken.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:02   #3966
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Oei, dan is er een verschil tussen moslims in het westen en moslims in "moslimlanden".

Wat nu...

2 soorten beleving en toch maar 1 boek en 1 ideologie?
nee schat, er is een verschil tussen ONZE rechtsstaat (waar moslims dus ook onder vallen als ze hier wonen) en de theocratische rechtsstaten van de islamitische gebieden!

dat de moslims met hun éne boekje HIER menen dat ze hun shariaregels kunnen uitvoeren is dus FOUT. Probeer jij ze het maar aan het verstand te brengen bij de volgende eremoord (gewoonlijk als het meisje met een kafferhond omgaat en islam wil achterwege laten).

Dat moslims zowel hier als ginder hun racistische ideologie volgen is één ding, alleen mogen ze die hier NIET uitvoeren, wegens overtreding van ONZE wetten die hier boven de godsdienstvrijheid staan.

En als je vindt dat onze rechtsregels NIET boven de godsdienstvrijheid staan (wat dus niet het geval is, godsdienst is ondergeschikt), dan sticht ik een nieuwe religie die vereist dat we witte jassen dragen en elke dag minstens één besneden lul moeten afsnijden. Zien hoe lang ik van mijn godsdienstvrijheid zal kunnen genieten.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:05.
Oud 2 november 2011, 16:02   #3967
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel korans zijn er volgens jou o alwetende ? één versie per moslim? zo'n anderhalf miljard of zo?
Minstens 2 volgens uw logica.
Een voor moslims in het westen en één voor moslims in moslimlanden.
Oud 2 november 2011, 16:05   #3968
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
nee schat, er is een verschil tussen ONZE rechtsstaat (waar moslims dus ook onder vallen als ze hier wonen) en de theocratische rechtsstaten van de islamitische gebieden!

dat de moslims met hun éne boekje HIER menen dat ze hun shariaregels kunnen uitvoeren is dus FOUT. Probeer jij ze het maar aan het verstand te brengen bij de volgende eremoord (gewoonlijk als het meisje met een kafferhond omgaat en islam wil achterwege laten).
Zijn er dan moslims die de sharia willen invoeren in het westen? Buiten de enkelingen a la S4B.

Eremoorden zijn verboden in de islam. Je ziet dat de tafsir nodig is bij het lezen van de koran.
Oud 2 november 2011, 16:07   #3969
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Zijn er dan moslims die de sharia willen invoeren in het westen? Buiten de enkelingen a la S4B.

Eremoorden zijn verboden in de islam. Je ziet dat de tafsir nodig is bij het lezen van de koran.
45% van de Britse moslims. Daar werd onderzoek naar gedaan. In de andere Europese landen zal het niet veel schelen.

En volgens de "arabische springtime" ziet het er niet naar uit dat ze in Noord Afrika liever democratie hebben zeker hé?

Eremoord was het voorbeeld. Afvalligheid (ons Fatima wil persé met de Frank trouwen en is niet meer gelovig) telt niet zeker?

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:09.
Oud 2 november 2011, 16:07   #3970
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Bravo, je hebt het door.
99% van de moslims die hier leven kiezen dus voor de rechtsstaat boven de sharia.

Die 1% die zich bezighoudt met stokslagen, eremoorden en handjeskap heb ik nog niet mogen ontmoeten hier. Hun fanclub lijkt me eerder beperkt.
Oud 2 november 2011, 16:08   #3971
Another Jack
Banneling

Standaard

Staat er in de sharia trouwens een verkeersreglement?
Oud 2 november 2011, 16:09   #3972
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bravo, je hebt het door.
99% van de moslims die hier leven kiezen dus voor de rechtsstaat boven de sharia.
Zolang zij dik in de minderheid zijn
Oud 2 november 2011, 16:10   #3973
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal ze eens mailen en zeggen dat ze veel geluk hebben gehad tot nu toe.

Ik zal ook eens mijn contacten bij defensie raadplegen en vragen waarom al onze landgenoten die in permanent levensgevaar nog steeds niet gerepatrieerd worden.
Het zijn dus Belgen die daar gaan wonen zijn ? Vraag het eens aan de inheemse bevolking.
Oud 2 november 2011, 16:11   #3974
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Bravo, je hebt het door.

Die 1% die zich bezighoudt met stokslagen, eremoorden en handjeskap heb ik nog niet mogen ontmoeten hier. Hun fanclub lijkt me eerder beperkt.
Neen schat! 99% van de moslims die hier wonen WETEN dat ze hier de rechtsregels moeten volgen. Staat trouwens ook in hun heilig boekske (ze moeten een convenant aangaan (lees : vrijwillig volgens de wetten van het land leven) tot ze een bepaald aantal vormen en d�*n mogen ze die staat omverwerpen. Goed bezien van Mo. Alleen: hij vond dat 10% ongeveer de maat was waarop ze in actie mochten schieten, en ja vrome moslims zoals dat ventje van sharia 4B heeft begrepen dat ze bijna aan die 10% zitten. In Engeland is er ook zo'n zooitje ongeregeld me bezig en in Frankrijk vallen ze christelijke diensten aan.
Wat zei je nu weer?

O ja, dat 99% verkiest om hier te leven? nou ja, d�*t heeft niks met Allah maar alles met Monica OCMW te maken vrees ik.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:13.
Oud 2 november 2011, 16:12   #3975
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
45% van de Britse moslims. Daar werd onderzoek naar gedaan.

Eremoord was het voorbeeld. Afvalligheid (ons Fatima wil persé met de Frank trouwen en is niet meer gelovig) telt niet zeker?
Iets willen is nog altijd niet hetzelfde als iets invoeren. Soms zou ik het onmogelijke ook wel willen hebben.

Meiske, je geeft een voorbeeld en ik reageer erop door te stellen dat eremoorden niet toegestaan zijn in de islam. Jij weet het beter dan de koran en de hadith waarschijnlijk. Focus je liever op de realiteit want je staat er echt heel ver van.

Nogmaals; ik ken genoeg moslima's (en moslima's die de religie verlaten hebben) die getrouwd zijn met Franken, Dirken en Eddy's. Tot op de dag van vandaag leven die vrouwen en mannen nog steeds gelukkig. Geen eremoorden, geen stenigingen, helemaal niks.
Oud 2 november 2011, 16:17   #3976
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Iets willen is nog altijd niet hetzelfde als iets invoeren. Soms zou ik het onmogelijke ook wel willen hebben.
Jamaar daar g�*�*t het toch om? islam is een ra cistische ideologie en de meeste moslims WILLEN die ideologie volgen van zodra ze de kans krijgen.

Citaat:
Meiske, je geeft een voorbeeld en ik reageer erop door te stellen dat eremoorden niet toegestaan zijn in de islam. Jij weet het beter dan de koran en de hadith waarschijnlijk. Focus je liever op de realiteit want je staat er echt heel ver van.
Geef het kind maar een naam. Eremoorden zijn niet toegestaan, maar afvalligen een kopje kleiner maken is aan te raden.
En wat moest je volgens islam weer doen met "overspelige" dochters? o ja opsluiten tot de dood ze komt halen (in Saudi laten ze ze inmetselen ).

Volgens de hier geldende wetten was het ook niet toegestaan om Salman Rushdie te vermoorden, maar elke moslim over heel de wereld had volgens die fatwa wèl het recht daartoe.

Citaat:
Nogmaals; ik ken genoeg moslima's (en moslima's die de religie verlaten hebben) die getrouwd zijn met Franken, Dirken en Eddy's. Tot op de dag van vandaag leven die vrouwen en mannen nog steeds gelukkig. Geen eremoorden, geen stenigingen, helemaal niks.
Dan hebben ze véél geluk dat hun families zich van islam niet al te veel aantrekken. Ik noem die mensen dan evenmin "moslim" als dat ik een niet praktizerende katholiek onder "katholiek" wil indelen.
Oud 2 november 2011, 16:19   #3977
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Het zijn dus Belgen die daar gaan wonen zijn ? Vraag het eens aan de inheemse bevolking.
Ja, het zijn Belgen.
Hebben Belgen dan voorrechten in moslimlanden, worden zij niet door de ummah getroffen?
Waaraan danken zij hun "ummah-immuniteit"?

Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 november 2011 om 16:21.
Oud 2 november 2011, 16:26   #3978
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dat zal ik eens navragen. Ik dacht van wel maar ben niet zeker.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 16:26.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:27   #3979
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar maak jij je zorgen over? Jij gelooft toch niet dat je als moslim geboren bent.

Vreemd, ik ken vele mensen die de islam hebben verlaten en bij mijn weten leven die mensen nog steeds. Je ziet ze weer vliegen.
ik ken er maar eentje en zij heeft geen contact meer met de oorspronkelijke familie. Geweld enzo, zij zag ze ook vaak vliegen; en gelachen dat er daarmee wordt.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2011, 16:27   #3980
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
er staat ook niet in dat ze met een auto mogen rijden. Ik stel voor dat ze terug de kameel invoeren.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be