![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3961 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Past dat in je kraam, dat niet iedere moslim krak hetzelfde gelooft? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ken mijn koran wel en ontken geen letter uit de koran.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 15:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3963 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat nu... 2 soorten beleving en toch maar 1 boek en 1 ideologie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3964 |
Banneling
|
![]() Hoeveel korans zijn er volgens jou o alwetende ? één versie per moslim? zo'n anderhalf miljard of zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3966 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat de moslims met hun éne boekje HIER menen dat ze hun shariaregels kunnen uitvoeren is dus FOUT. Probeer jij ze het maar aan het verstand te brengen bij de volgende eremoord (gewoonlijk als het meisje met een kafferhond omgaat en islam wil achterwege laten). Dat moslims zowel hier als ginder hun racistische ideologie volgen is één ding, alleen mogen ze die hier NIET uitvoeren, wegens overtreding van ONZE wetten die hier boven de godsdienstvrijheid staan. En als je vindt dat onze rechtsregels NIET boven de godsdienstvrijheid staan (wat dus niet het geval is, godsdienst is ondergeschikt), dan sticht ik een nieuwe religie die vereist dat we witte jassen dragen en elke dag minstens één besneden lul moeten afsnijden. Zien hoe lang ik van mijn godsdienstvrijheid zal kunnen genieten. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3967 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 | ||
|
![]() Citaat:
Eremoorden zijn verboden in de islam. Je ziet dat de tafsir nodig is bij het lezen van de koran.
![]() |
![]() |
![]() |
#3969 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En volgens de "arabische springtime" ziet het er niet naar uit dat ze in Noord Afrika liever democratie hebben zeker hé? Eremoord was het voorbeeld. Afvalligheid (ons Fatima wil persé met de Frank trouwen en is niet meer gelovig) telt niet zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3970 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
99% van de moslims die hier leven kiezen dus voor de rechtsstaat boven de sharia. Die 1% die zich bezighoudt met stokslagen, eremoorden en handjeskap heb ik nog niet mogen ontmoeten hier. Hun fanclub lijkt me eerder beperkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3971 |
Banneling
|
![]() Staat er in de sharia trouwens een verkeersreglement?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3972 |
|
![]() Zolang zij dik in de minderheid zijn
![]() |
#3973 |
|
![]() Het zijn dus Belgen die daar gaan wonen zijn ? Vraag het eens aan de inheemse bevolking.
![]() |
#3974 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zei je nu weer? O ja, dat 99% verkiest om hier te leven? nou ja, d�*t heeft niks met Allah maar alles met Monica OCMW te maken vrees ik. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 november 2011 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3975 | ||
|
![]() Citaat:
Meiske, je geeft een voorbeeld en ik reageer erop door te stellen dat eremoorden niet toegestaan zijn in de islam. Jij weet het beter dan de koran en de hadith waarschijnlijk. Focus je liever op de realiteit want je staat er echt heel ver van. Nogmaals; ik ken genoeg moslima's (en moslima's die de religie verlaten hebben) die getrouwd zijn met Franken, Dirken en Eddy's. Tot op de dag van vandaag leven die vrouwen en mannen nog steeds gelukkig. Geen eremoorden, geen stenigingen, helemaal niks.
![]() |
![]() |
![]() |
#3976 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat moest je volgens islam weer doen met "overspelige" dochters? o ja opsluiten tot de dood ze komt halen (in Saudi laten ze ze inmetselen ). Volgens de hier geldende wetten was het ook niet toegestaan om Salman Rushdie te vermoorden, maar elke moslim over heel de wereld had volgens die fatwa wèl het recht daartoe. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3977 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hebben Belgen dan voorrechten in moslimlanden, worden zij niet door de ummah getroffen? Waaraan danken zij hun "ummah-immuniteit"? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 november 2011 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3978 | |
|
![]() Dat zal ik eens navragen. Ik dacht van wel maar ben niet zeker.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 2 november 2011 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3979 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik ken er maar eentje en zij heeft geen contact meer met de oorspronkelijke familie. Geweld enzo, zij zag ze ook vaak vliegen; en gelachen dat er daarmee wordt.
![]() |
#3980 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |