![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3481 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||||
|
|
|
|
|
#3482 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kom niet af met 'iets' over 'moslims', ik moet niet weten van 'islam'!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#3483 | ||
|
Banneling
|
Wie hoort daar bij:
Citaat:
Citaat:
Uit: Laatst gewijzigd door Kasumi : 7 februari 2012 om 03:02. |
||
|
|
|
|
|
#3484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Enfin, volgens u moeten we dan altijd eenzijdig erkennen dat alle beinvloeding vanuit joodse hoek komt terwijl zo'n achterhaalde samenzweringstheorie als The Protocols heden ten dage furore maakt in de moslim wereld mag hoegenaamd niet eens vermeld worden. |
|
|
|
|
|
|
#3485 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoogdravende en bombastische retoriek vermengd met een flinke scheut complottheorieën. Je beweert dat jij de Protocollen niet nodig hebt doch wat je hier neerpent is vrijwel een letterlijke copie, weliswaar iets of wat aangepast aan de hedendaagse omstandigheden maar de aard en toon blijft hetzelfde : Wereldoverheersing door de Joden. En non-believers doodleuk afschilderen als zijnde geindoctrineerd is een truukje dat al zo oud als de straat is. Allemaal niet erg overtuigend dus. En die paar essays waar jij mee komt aandraven "ter staving" zijn het al evenmin.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 februari 2012 om 07:19. |
|
|
|
|
|
|
#3486 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 februari 2012 om 09:20. |
||
|
|
|
|
|
#3487 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar hebt U echter weinig last van, het onderhouden van een echte discussie.
|
|
|
#3488 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3489 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niemand heeft MacDonald wetenschappelijk kunnen counteren. Niemand. Dat wordt ook beaamd in de laatste druk van zijn boek. Een paar kwibussen spelen op de man (zoals hier), niet op de inhoud van zijn werk. Zijn werk wordt door sommigen genegeerd. MacDonald heeft 3 werken geschreven over het joodse groepsstrreven en begon daaraan neutraal (zoals ik ook heel neutraal en zelfs pro joods was 3 jaar terug, ook hier), maar werd gaandeweg bijzonder kritisch. Het is pas door u grondig te verdiepen dat u begint te begrijpen wat er gebeurt, waarmee zionisten en identitaire joden bezig zijn. |
|
|
|
|
|
|
#3490 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Cultureel Marxisme drijft ons de afgrond in, daar moet de oorzaak gezocht worden. |
|
|
|
|
|
|
#3491 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Bullshit. Ik loop niet mee met de door hypocriete zionisten opgefokte anti-moslim meute. Ik ben 1 van de weinigen hier die een andere invalshoek laat zien, en ALLES gestoeld op wetenschappelijk werk EN JOODSE bronnen. Als u dat in twijfel trekt, dan moet u maar gaan klagen bij de moderatie of uw bek houden of inhoudelijk reageren. Als er een nieuwe immigratiepolitiek moet komen (en daar sta ik achter), dan moet dit weloverwogen worden. Dat betekent in de eerste plaats, dat de verantwoordelijken en hun agenda's geweten moeten zijn. Wij zullen hier geen speelbal meer zijn van anderen. Zeker niet van zionisten, begrepen? Citaat:
Citaat:
Kijk, hoe meer jullie met zulke laffelijke verweermiddelen afkomen, hoe meer ik hier met bewijzen zal afkomen. Het is jullie gezever en liegen dat ons uitnodigt om één en ander te counteren. En ik doe dat. Met genoemde bronnen. Aan u om ze inhoudelijk te weerleggen. Ask yourself who you cannot criticise, and you know who controls the world. Citaat:
Tot de volgende keer. Ik kijk ernaar uit. . |
||||
|
|
|
|
|
#3492 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3493 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3494 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
op deze 175 pagina tellende topic, is er misschien 1 pagina met discussiemateriaal. een discussie wordt gevoerd met argumenten en tegenargumenten. jammer genoeg zie ik hier geen enkele tegenargument. Ikzelf heb al een stuk of 6-7 argumenten tegen het verbieden van een hoofddoek/hoofdsluier/boerka/niqab ingebracht. De meeste werden gewoon genegeerd, en sommigen zullen wellicht claimen dat die al allemaal zijn ontkracht, maar ik moet je helaas teleurstellen. argumenten kun je niet ontkrachten met drogredeneringen! Integendeel! En eerlijk gezegd, het doet mij goed dat er enkel drogredeneringen als antwoord worden gegeven. dit is juist het bewijs dat er geen tegenargumenten zijn! Dit sterkt mij meer in mijn overtuiging dat mijn argumenten juist zeer goed zijn. En dus mijn standpunt ook het juiste is. En ik twijfel er dan ook geen moment aan dat toevallige lezers, die die argumenten zien, dat ook vaststellen. kortom, meer drogredeneringen aub!
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 7 februari 2012 om 16:35. |
|
|
|
|
|
|
#3495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3496 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Hier ben je al veelvuldig door de mand gevallen met je multicul te promoten. . |
|
|
|
|
|
|
#3497 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3498 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Marie, stop eens met deze meta-discussie.
|
|
|
#3499 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#3500 |