![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
met betrekking tot moslims heb ik enkel gevonden dat niet-moslims geen mensen zijn, maar apen en varkens, en af en toe een hond (christelijke honden dan wel). Maar nèrgens lees ik dat moslims geen mensen zijn. Graag quote+link ! Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 maart 2012 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#382 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Kamiel is zo sterk als een paard?" Ik heb toch al geantwoord dat het antwoord "NEEN" ik veroordeel dat niet" is? (buiten die verwijzingen van De Gucht en Tobbock of de benoemingen in de koran of in De Morgen - dat spreekt vanzelf). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 maart 2012 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genoeg forummers geven duidelijk aan zich te storen aan gedrag, ik weet niet hoe het met u zit maar mijn lijstje van dat gedrag waardoor mijn familie persoonlijk getroffen werd is nogal lang! - kinderen meerdere keren beroofd door hun allochtone " vrienden". -Dochter bedreigd, regelmatig lastig gevallen op straat, -zoon krijgt omwille van geaardheid te maken met verbale argreesie waar sharia' belgium bij in de leer kan -Broer na gewelddadige overval door een Turk en Marokkaan overleden. - persoonlijk te maken gehad met verbale en seksuele agressie, inbraak, diefstal waarbij de daders steeds van Magrebijnse afkomst waren. En dan vind u dat maar gezwegen moet worden en mensen zelfs niet op dit openbaar forum hun ongenoegen mogen uiten over die nare kanten van dit multicultureel samenleven omdat dit volgens u " een riool" is met "racisten"?? Mogen mensen van u er niet op wijzen dat gedrag veel te vaak samenhangt met een bepaalde origine, is dat de schuld van wie erover praat of wie dat gedrag stelt? Getuigt uw mening van iets anders dan selectieve blindheid, een mening waar bepaalde forummers opvliegen alsof u een "bijdrage" leverde? Het is uw goed recht niet meer deel te nemen aan discussies, ik wens u een fijn leven toe, maar uw mening vind ik getuigen van totaal gebrek aan respect of zelf maar gezond verstand, uw bijdrage ga IK alvast niet missen! Er bijven genoeg clowns over hier! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dat wat we "godsdienstvrijheid" moeten noemen? Precies meer een zoveelste diktatuur die de wereld moet uitgeholpen worden voor ze die wereld verpesten! En ze zijn goed bezig trouwens... Laatst gewijzigd door andev : 4 maart 2012 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het had mijn nicht ook kunnen overkomen. Die heeft al 10 (jawel, TIEN) roofovervallen in haar zaak door N-Afrikanen achter de rug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Straks ga je nog beweren dat Vlamingen racisten zijn! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 4 maart 2012 om 17:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#387 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straks je je nog beweren dat moslims racisten zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#388 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#389 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of had je dat niet begrepen? Je denkt toch niet dat de Antwerpenaars alle Noord-afrikaanse apensoorten kennen zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 4 maart 2012 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#390 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat er nog wel families zijn met een dergelijk lijstje...toch heeft nooit iemand in mijn familie een opmerking gemaakt over de afkomst van de daders die mijn broer halfdood sloegen, het verlies zorgt ervoor dat je daar niet mee bezig bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En een koppel twee verliefde tortelduifjes zijn? En wat met apenstreken of leeuwenmoed, allemaal uit van Dale? ![]() Laatst gewijzigd door alice : 4 maart 2012 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
Banneling
|
![]() Zou Artisjok een probleem hebben met "Richard Leeuwenhart"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mij zou het niet waar heten. Persoonlijk beschouw ik de aanhangers van de artisjokiaanse logica moreel medeplichtig voor dit geweld. Zij zijn het die de situatie uit de hand hebben laten lopen door stasi muilkorfpraktijken toe te passen op al diegenen die de inconvenient truth (de feiten!) uitbrengen. Zij zijn het die die feiten constant wegrelativeren of verbloemen door de lastige boodschappers voor racisten uit te schelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zeker gezien ze zelf de avatar van een varken heeft aangenomen, remember?? ![]()
![]() |
![]() |
#397 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als hij/zij die uitspraak wil intrekken, dan heb ik er geen enkel probleem mee.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 maart 2012 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#398 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gingen er toen vandoor met ca. 20000 euro. Het waren telkens Marokkanen of in ieder geval telkens gespuis van Marokkaanse afkomst. Daarna heb ik alle bankactiviteiten gestopt en mij volledig op de verzekeringen gericht. Met autochtone Belgen heb ik zaken van die aard nog nooit meegemaakt. Sta mij toe uit mijn ervaringen enige persoonlijke conclusie te trekken. Alice , meisje toch , je broer vermoord. Het moet een verschrikkelijke periode voor jou zijn geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat zal dan wel iets meer zin dan 20.000. En dan elk jaar wéér. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#400 |
Banneling
|
![]() Ja.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=272 Kan jij nu ook antwoorden? Ik heb ook al in het verleden veroordeeld dat VB-ers mestkevers genoemd worden, net zoals ik veroordeel dat moslims/allochtonen en mensen in het algemeen benoemd worden als dieren en dingen. Kan jij expliciet en consequent beide veroordelen? |
![]() |
![]() |