![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kent mijn standpunt en reed zelfs een poosje mee op de kar, en dan nu beweren dat geen argumenten werden aangebracht? Morele eerlijkheid zou u kunnen helpen! Het gaat mij om de aandacht waar deze forumster op uit is, dat stoort in discussies maar wie reageert is medeschuldig, niet omdat zij belachelijk zijn, dat is enkel de forumster die maar om aandacht blijft zeuren. Op welke kar springt u vandaag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5422 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En ik ben even goed tegen de verplichting om een hoofddoek te dragen als tegen het verbod. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Kijk eens wat meer naar het Nieuws zou ik zeggen.
Citaat:
Dat lijkt me toch wat anders dan wat u hier vertelt. En dan zeg ik nog niks over mensen die voor de overheid werken en dus weldegelijk neutraal gekleed moeten zijn, net zoals iedereen in dat geval. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 april 2012 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5424 | |
|
![]() Citaat:
Dus waar het hier in deze draad over gaat. Gezien ge zelf stelt dat een tegenvraag stellen geen antwoord is op de vraag wou ik er u even op wijzen dat ge dat zelf doet. Dus, kunt ge ook antwoorden?
![]() |
![]() |
#5425 | |
|
![]() Citaat:
Ook het verplichten van hoofddoeken leidt tot een maatschappelijk debat, maar nog altijd niet het dragen.
![]() |
![]() |
#5426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat heeft ze ook uitgebreid en samen met anderen gedaan. En u? Kunt u antwoorden op de vraag? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te provoceren? Om tegendraads te doen? Normale jonge meisjes doen zoiets niet. Besef je wel wat een corvé het is om dag en nacht met je hoofd ingepakt rond te lopen, vol angst dat haar bloot komt te liggen? Om nog maar van de hiinder te spreken als het warm weer is. Die meisjes zijn angstig voor de dag des oordeels. men heeft ze nl wijs gemaakt dat vrouwen sowieso al sneller richting hel gestuurd worden om daar eeuwig ende altijd te branden. Hun keuze is het gevolg van religieuze indoctrinatie en van geïndoctrineerde angsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5430 |
Banneling
|
![]() Buiten hoofddoeken op het werk heb ik een ontzettend probleem met de versexualisering van KINDEREN. Meisjes van 8 en 9 die dan tussen de andere kleurrijk gekleden kinderen spelen met een zwart laken over zich getrokken. Dit moét een trauma voor die kinderen tot gevolg hebben, kan niet anders. Ze zien er dan ook altijd zeer triest uit en ernstig: ze worden dus al op die leeftijd opgezadeld met hun schuldgevoel dat zij een vagina hebben die door mannen mag worden gepenetreerd als ze die doek niet opzetten.
Toevallig zapte ik gisteren voorbij een BBC kinderprogramma: allemaal spelletjes, groep gewone kinderen met daartussen 1 (één) zwarte niqaab! ik haat de linkiewinkie racisten die zulke traumatische toestanden bij kinderen toelaten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5431 |
Banneling
|
![]() Buiten hoofddoeken op het werk heb ik een ontzettend probleem met de versexualisering van KINDEREN. Meisjes van 8 en 9 die dan tussen de andere kleurrijk gekleden kinderen spelen met een zwart laken over zich getrokken. Dit moét een trauma voor die kinderen tot gevolg hebben, kan niet anders. Ze zien er dan ook altijd zeer triest uit en ernstig: ze worden dus al op die leeftijd opgezadeld met hun schuldgevoel dat zij een vagina hebben die door mannen mag worden gepenetreerd als ze die doek niet opzetten.
Toevallig zapte ik gisteren voorbij een BBC kinderprogramma: allemaal spelletjes, groep gewone kinderen met daartussen 1 (één) zwarte niqaab! ik haat de linkiewinkie racisten die zulke traumatische toestanden bij kinderen toelaten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5432 |
|
![]() Klopt, en ook het verplichten af te zetten.
![]() |
#5433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zijn dan ook goede redens voor. Verschillende daarvan werden door diverse forummers reeds uitgebreid aangebracht.
Vraag blijft waarom ze gedragen zouden moeten worden. Een vraag waarop jij het antwoord schuldig moet blijven zo blijkt. Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
niemand heeft dan ook beweerd dat hoofddoeken gedragen moeten worden. dus waarom daar argumenten voor brengen? dat is een totale omkering van de bewijslast, omdat je zelf geen argumenten hebt om het te verbieden! http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred..._de_bewijslast de discussie is niet "de hoofddoek moet worden gedragen" maar "de hoofddoek mag niet verboden gedragen te worden" Alice toch, als je zelfs de basisregels van een discussie niet kent/volgt, waarom meedoen aan een discussie?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 20 april 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() *ahum* indien er groepen verplicht worden van een hoofddoek te dragen is dat geen argument zijn om het dragen ervan te verbieden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5436 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet iedereen is zo fanatiek als jij. Citaat:
In de breivik draad ben je door 't dolle heen, ga je over de rooie omdat je niet kan weerleggen dat breivik z'n inspiratie voor z'n 'daden' haalde bij islamitische al qaeda jihadi, zo erg zelfs dat je vond dat je herhaaldelijk naar postings van mij moest verwijzen waar ik haat zaai tegen moslims, om 't zwaartepunt te verleggen? Je k�*n nu eenmaal niet weerleggen dat aanslagen, bloedvergieten 't handelsmerk is van islamitische al qaeda jihadi, dat breivik exact dezelfde 'daden' pleegde, dat hij hèn als voorbeeld nam voor 't uitvoeren van zijn 'daden', die islamitische jihadi die vervolgens hùn inspiratie voor hùn daden halen uit hùn vvredelievend boek, waarin doodslag, moord, aanslagen, bloedvergieten gepromoot wordt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/embed/1vA4T1wfJLE?rel=0
![]() |
![]() |
#5438 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
want: 1) er zijn geen 'groepen' verplicht, enkel individuen. 2)door een verbod doe je juist hetzelfde als een verplichting: het is ook dwang. 3)hierdoor straf je niet de daders, maar de slachtoffers 4)een hoofddoek-verbod lost totaal niets op ivm met de problematiek van dwang in de islam
![]() |
![]() |
#5439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daardoor een hele heisa of ze wel aan de Olympische Spelen mogen meedoen.
![]() |