![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En toch is mod nog overbelast, denk ik. Moderatie door vrijwilligers heeft zo zijn limieten. Totale onaanvaardbaarheden blijven dagen staan, zo niet voorgoed. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je iemand verklikt die de wet overtreedt, niet. Verklikken komt in dat geval ten goede aan de gemeenschap. Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zijn alleen zeer grote zielen tegen bestand. En, spijtig genoeg, ook enkele kleinschalige machtswellustelingetjes die daarin voldoende motivering vinden. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wisord en open vizier in één zin..dat mens kent nu toch eens GEEN enkele schaamte... |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, Wisord heeft frontaal getackled. Ook dat is bloedbroederlijk met jouw taktieken. Hoewel je ook achterbakse persoonlijke laster niet schuwt, natuurlijk. Zie onderstaand bericht. Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Politieke extremisten die je blijven stalken om 'foute' uitspraken uit te lokken en die vervolgens te 'verklikken' aan een politiek extremistische vzw, dat komt kort bij de maffia... P.S. ofwel reageer je met argumenten ofwel stop je onmiddelijk met mij persoonlijk te belagen in dit forum..ik zeg dit geen 2 keer enotrol... Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 april 2012 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:19. |
|||
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 april 2012 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dus wat Wisord gedaan heeft.
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 april 2012 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve te bevestigen of dit al dan niet een dreigement aan een medeforummer is. Indien wel, dan hoort u snel gebannen te worden.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet zo beslagen in deze zaken, maar voor zover ik weet is CGKR een overheids-initiatief. Dat vergelijken met een willekeurige extremist is weeral een vergelijking die niet zozeer mank loopt, als wel een vergelijking die geen benen bezit en die dus helemaal niet kan lopen, noch mank, noch anderzijds.
Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:22. |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen enkel wezenlijk verschil tussen het CGKR en andere extremistische privé-meldpuntjes.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U antwoordt niet op de vraag.
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() [quote]Bewijs of argumenteer geloofwaardig (en niet alleen hilarisch) dat CGKR een maffia is. Dit soort terminologie is extreem en te gek om los te lopen. Ik heb daar in de overeenkomstige draden ook nooit mijn tijd mee verloren.
|
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |