Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 30 april 2012, 10:45   #81
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Wil jij de smurfen hier wel eens buitenlaten

Nu, als blijkt dat bepaalde personen enkel en alleen in bepaalde topics reageren om de ander te kunnen pakken, dan getuigt dat van een negativitit di op een forum niet getolereerd kan worden.

D les lijkt me te eijn dat er een steke modertie nodig is, in de praktijk heb ik het gevoel dat veel problemenn op p.be voortvloeien uit het feit dat de moderatie onderbemand is, waardoor ze nie anders ka n dan bepaalde dingen op zijn beloop laten.
Je en nee. Er wordt systematisch zo rekkelijk mogelijk gemodereerd uit opportunistische redenen.

En toch is mod nog overbelast, denk ik.

Moderatie door vrijwilligers heeft zo zijn limieten. Totale onaanvaardbaarheden blijven dagen staan, zo niet voorgoed.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 10:48   #82
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Verklikkers maken gemeenschappen kapot en horen er dus uit gebannen te worden.
Als je iemand verklikt aan de maffia, ja.

Als je iemand verklikt die de wet overtreedt, niet. Verklikken komt in dat geval ten goede aan de gemeenschap.

Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 10:50.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 10:55   #83
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Hij kan jou er dan ook ineens bij vragen: als jullie na een week iedereen verbannen hebben, dan zijn jullie met z'n vieren om te kaarten.
You must be joking. Ik ben niet een van die zelfopofferende zielen die bereid zijn dag in dag uit de tonnen ontoelaatbare kinderachtigheden op te kuisen die jullie met zijn allen dagelijks produceren.
Daar zijn alleen zeer grote zielen tegen bestand. En, spijtig genoeg, ook enkele kleinschalige machtswellustelingetjes die daarin voldoende motivering vinden.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 10:57   #84
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Verklikkers maken gemeenschappen kapot en horen er dus uit gebannen te worden.
2!
Elbow is offline  
Oud 30 april 2012, 10:59   #85
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Wisord dit.... Wisord dat....Wisord zus....Wisord zo...

Wisord .....Wisord .....Wisord ....Wisord ....Wisord

Beetje verliefd Arti ?
Nee, een ziekelijke extremiste...niet vatbaar voor rede..

Wisord en open vizier in één zin..dat mens kent nu toch eens GEEN enkele schaamte...
Eigenzinnig is offline  
Oud 30 april 2012, 10:59   #86
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
*proest*

Het proesten zal je wel vergaan naar aanleiding van dit zaakje.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:01   #87
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Nee, een ziekelijke extremiste...niet vatbaar voor rede..

Wisord en open vizier in één zin..dat mens kent nu toch eens GEEN enkele schaamte...
Als dat zo is, dan zijn jullie daarin bloedbroeders. Of broer en zus.
En ja, Wisord heeft frontaal getackled. Ook dat is bloedbroederlijk met jouw taktieken.
Hoewel je ook achterbakse persoonlijke laster niet schuwt, natuurlijk. Zie onderstaand bericht.

Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:17.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:02   #88
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smosty Bekijk bericht

Als je iemand verklikt die de wet overtreedt, niet. Verklikken komt in dat geval ten goede aan de gemeenschap.
Ohja, dan vind u het VB websiteje waarschijnlijk een prachtig initiatief...

Politieke extremisten die je blijven stalken om 'foute' uitspraken uit te lokken en die vervolgens te 'verklikken' aan een politiek extremistische vzw, dat komt kort bij de maffia...

P.S. ofwel reageer je met argumenten ofwel stop je onmiddelijk met mij persoonlijk te belagen in dit forum..ik zeg dit geen 2 keer enotrol...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 30 april 2012 om 11:03.
Eigenzinnig is offline  
Oud 30 april 2012, 11:03   #89
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
2!
0
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:11   #90
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
P.S. ofwel reageer je met argumenten ofwel stop je onmiddelijk met mij persoonlijk te belagen in dit forum..ik zeg dit geen 2 keer ...
Citaat:
Nee, een *snip* extremiste...niet vatbaar voor rede..

artisjok is offline  
Oud 30 april 2012, 11:12   #91
smosty
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Ohja, dan vind u het VB websiteje waarschijnlijk een prachtig initiatief...
Tot mijn spijt (links zijnde) moet ik vaststellen dat VB steeds meer goede voorstellen doet die later door de consensus moeten overgenomen worden. Het door jou genoemde specifieke geval heb ik niet in detail bekeken, maar het leek me erover. Klokkenluiden moet je niet veralgemenen naar alles en iedereen en naar kleinigheden. Laat ons het bij de belangrijkste zaken houden. En racismebestrijding is belangrijk genoeg.

Citaat:
Politieke extremisten die je blijven stalken om 'foute' uitspraken uit te lokken en die vervolgens te 'verklikken' aan een politiek extremistische vzw, dat komt kort bij de maffia...
Dat is een extreem standpunt waar je volkomen verkeerd in zit. Zowel in de terminologie als in de praxis.
Citaat:
P.S. ofwel reageer je met argumenten ofwel stop je onmiddelijk met mij persoonlijk te belagen in dit forum..ik zeg dit geen 2 keer enotrol...
Jouw herhaalde persoonlijke laster dat ik een een strafrechtelijk proces aan mijn been heb is ontoelaatbaar en als ik in België zat zou ik er een juridische zaak kunnen van maken..... Eerst heeft moderatie geweigerd iemand te straffen die mij lijfelijk bedreigde. Vervolgens, als uitloper in hetzelfde scenario, in jouw geval, hebben ze geweigerd jou te straffen voor herhaalde persoonlijke laster aan mijn adres.

Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:19.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:14   #92
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zaken melden die juridisch niet door de beugel kunnen aan een speciaal daartoe opgericht meldpunt zoals CGKR dient geen motief te zijn voor een ban.
Dus het volstaat dat de eerste de beste extremist een "meldpunt" opricht opdat klikken legitiem zou worden?
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 april 2012 om 11:14.
E. Gidius is offline  
Oud 30 april 2012, 11:15   #93
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is dus wat Wisord gedaan heeft.

Citaat:
Niet als de wet de vrijheid bestrijdt en de maffia dient.
* "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 30 april 2012 om 11:16.
E. Gidius is offline  
Oud 30 april 2012, 11:18   #94
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het proesten zal je wel vergaan naar aanleiding van dit zaakje.
Gelieve te bevestigen of dit al dan niet een dreigement aan een medeforummer is. Indien wel, dan hoort u snel gebannen te worden.
E. Gidius is offline  
Oud 30 april 2012, 11:22   #95
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus het volstaat dat de eerste de beste extremist een "meldpunt" opricht opdat klikken legitiem zou worden?
Ik ben niet zo beslagen in deze zaken, maar voor zover ik weet is CGKR een overheids-initiatief. Dat vergelijken met een willekeurige extremist is weeral een vergelijking die niet zozeer mank loopt, als wel een vergelijking die geen benen bezit en die dus helemaal niet kan lopen, noch mank, noch anderzijds.

Laatst gewijzigd door smosty : 30 april 2012 om 11:22.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:23   #96
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelieve te bevestigen of dit al dan niet een dreigement aan een medeforummer is. Indien wel, dan hoort u snel gebannen te worden.
Precies een kluns in het ontwaren van dreigementen.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:24   #97
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben niet zo beslagen in deze zaken, maar voor zover ik weet is CGKR een overheids-initiatief.
En hoe verhindert dat precies dat het opgericht is door een extremist, en dat het op geen enkele manier democratische verantwoording verschuldigd is?

Er is geen enkel wezenlijk verschil tussen het CGKR en andere extremistische privé-meldpuntjes.
E. Gidius is offline  
Oud 30 april 2012, 11:25   #98
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Precies een kluns in het ontwaren van dreigementen.
U antwoordt niet op de vraag.
E. Gidius is offline  
Oud 30 april 2012, 11:26   #99
smosty
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Dat is dus wat Wisord gedaan heeft.
Bewijs of argumenteer geloofwaardig (en niet alleen hilarisch) dat CGKR een maffia is. Dit soort terminologie is extreem en te gek om los te lopen. Ik heb daar in de overeenkomstige draden ook nooit mijn tijd mee verloren.
smosty is offline  
Oud 30 april 2012, 11:27   #100
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
U antwoordt niet op de vraag.
Jawel, als jij daar een mogelijk dreigement in ziet, dan ben jij een kluns in het ontwaren van mogelijke dreigementen, is mijn diagnose. En tegelijk ook voldoende duidelijk antwoord. U vraagt, wij draaien.
smosty is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be